Hayvanlar üzerinde deney yapmayan sayılı markalardan biri. Bundan sonra bir numaralı bakım ürünüm.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayvanların insanların elinde çektiği nedir... İçim acıyor gerçekten. Sırf dilleri yok diye her şeyi yapabileceğini düşünüyor bazıları. Yazık, gerçekten yazık.
gerek kremleri gerekse de makyaj temizleyicileri çok güzel. cildimde gül hastalığı var o yüzden her şeyi kullanamıyorum. ama simple içeriği gerçekten doğal ve kesinlikle cildimi rahatlatıyor bana iyi geliyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayvanları deneyde kullanmasın kafii.. Yazık değil mi o minnoşlara? Yazık.. Lütfen deneyleri onların üstünde yapmayın
Erkek bir birey olarak cilt bakım ürünleriyle aram yok ama küçüklüğümden beri farklı hayvanlara (timsaha bile :D ) ev sahipliği yapan birisi olarak, hayvanların üzerinde deney yapmayan Simple firmasını tebrik ederim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
410Cevap
Çok doğru ve doğayı korumak için olması gereken bu. Ama bu firmaların sayısı az malesef 😢
Hayvansal değil bitkisel kullanmak en doğrusu olacaktır
.
Her canlı kutsaldır.
Bunu hiçbiri zaman unutmayalım.
.
Evet çok güzel gerçekten de öyle
Hayvanlar üzerinde deney yapmayan sayılı markalardan biri. Bundan sonra bir numaralı bakım ürünüm.
Hayvanların insanların elinde çektiği nedir... İçim acıyor gerçekten. Sırf dilleri yok diye her şeyi yapabileceğini düşünüyor bazıları. Yazık, gerçekten yazık.
Doğa Dostusunuz Harika Sizi Seviyorum <3 En İyi Bakım Markası
Hayvanlar sessiz kullar çok seviyorum bişey olunca üzülüyorum
Bu bilgiler çok güzel sadece ufak bir öneri erkek ürünlerindede böyle bilgiler güzel olurdu
Kullanan var mı, memnun kalan? ❤️
Erkekler de bakım yapıyor da kızlar kadae değil tabi
bence gayet bilgilendirici bir icerik bilinclendirici tessekkur ederim
Bizde muhabbet kuşu var onda pek bisey gerekli olmuyor
hayvanlara iyi davranmayan, merhamet etmeyen insan, insan değildir en başta.
Simple cilt bakım ürünlerinin hayvanlara karşı da iyi kalpli olduğunu biliyorum
Traş kremi ve losyonu traş kolonyası önemli benim için
Hayvanlar üzerinde test yapmadığını kanıtlayan PETA Cruelty Free sertifikasına sahip olmalı.
Bu şekilde insanlar bilinçlenicek bravo simple 👏👏
Hayvanlar bizim ponçik dostumuzdur🤗 onları önemsemeniz ne kadar hoş🙂
aynen katılıyorum hayvansal birşey içermemesi gerektigine katılmıyorum
hayvansal katkılar ve hayvanlar üzerinde test yaptırmamış olsun
şu anda dısarda sünnet var sanırım basım agrıdı. hayvanlarımıza da bakıyoruz canım
doğal olan hersey güzel... gercekten doğal bir ürün olmalı
Kedi ticareti yapılıyor ülkede ilk bunu çözmek lazım.
hayvanları çok seviyorum çünkü hiçbir menfaatleri yok
herkese ve herşeye karşı nazik olunsa daha yaşanılası bir dünya olur KS canlar
Hayvansal içerikler kullanan cilt bakım ürünlerini tercih etmiyorum. Bu yüzden Simple cilt bakım rutinimin baş kahramanıdır ♥
Hayvanları çok seviyorum ve hayvanlara karşı her türlü şiddete karsiyim
İnsanlara karşı iyi olmayanın hayvan sevgisi de olmaz
Hayvan dostu olmak gerek ama bunun markayla alakasını pek göremedim..
Bilgilendirici ve güzel bir yazı olmuş teşekkürlerrrr
Duyarlılık güzel şey. Bakımlı olmak isterken doğaya hayvanlara zarar vermeyelim.
Hayvan dostu cilt bakım ürünlerinin dostuyuz biz de :-D
Ne güzel. Simple bakım ürünleri hayvanlara karşı merhametli 🌺
Hayvanlar da canlıdır onları cilt güzelliği için kullanmak iyi değil
Başarılı , hayvanlarında. bir canı var... tesekkurlerrr
Doğaya ve canlılara saygı gösteren firmaların daha çok tercih edilmesi gerekiyor.
Süper faydalı bilgiler, teşekkür ederiz emeği geçenlere
Kendimize bakım yaparken hayvan dostlarımızı da mutlaka düşünmeliyiz.
Cidden gözüm tuttu bakalım araştıralım ona göre alırız
3. Dünyanın hiçbir yerinde hayvanlar üzerinde test yapmamalıı.
İşte bu yüzden Simple çok iyi ilerliyor 👏🏻
Ne güzel bir şey yapıyormuş meğer Simple!..
Herşeyin doğalı iyidir doğasıs bir hayat düşünemiyorum
Hayvanları sevmem çünkü yeterince hayvan var hayatımda
Simple'ı hayvan ve doğa dostu olduğu için tebrik ediyorum. Hepimiz iyi kalpli olmalıyız.
Cilt bakımı hiçbirisinde hayvansal kaynaklı olmamalı diyorsunuz ama çocuk kan ilacı rengini güzelleştiren Hollywood ünlü lerini unutuyorsunuz galiba
Evde bir sürü evcil hayvanım varken hayvanlara zarar veren markalara hayır işte bu yüzden simple
gerek kremleri gerekse de makyaj temizleyicileri çok güzel. cildimde gül hastalığı var o yüzden her şeyi kullanamıyorum. ama simple içeriği gerçekten doğal ve kesinlikle cildimi rahatlatıyor bana iyi geliyor.
Hayvanları deneyde kullanmasın kafii.. Yazık değil mi o minnoşlara? Yazık.. Lütfen deneyleri onların üstünde yapmayın
Hayvanlar üzerinde test yapılması yasaklanmalı. Çok canice.
Erkek bir birey olarak cilt bakım ürünleriyle aram yok ama küçüklüğümden beri farklı hayvanlara (timsaha bile :D ) ev sahipliği yapan birisi olarak, hayvanların üzerinde deney yapmayan Simple firmasını tebrik ederim.
Kizlar diyorki ! Simple bir numara bende katılıyorum ☺️
Hayvandal yağlardan elde edilen ürünleri kullanmamak lazım
içeriğinde hayvansal ürünler olmamalı hayvanlar üzerinde denenmiş olmamalı
Ne diyeyim hepsi doğru doğaya ve bizden başka yaşayan canlılara nazik olmalıyız.
Birbirimize nazik olmuyoruz bari o masumlara zarar vermeyelim.
Özellikle şu dönemde sokak hayvanlarına yiyecek birşeyler koymayı en azından bir su koymayı unutmayalım
Sls paraben içermemesi alkolsüz olması ve vaad ettiklerini yerine getirmesi
Sokak hayvanları için de kullanabilirmiyiz
İyi niyetli merhametli davrandın sürece her hayvan yanında durur