Evet ama ayrıca ambalajlar geri dönüştürülebilir olmalı ama doğaya karşı duyarlı olduğunu iddia eden bir marka bile ürünlerini plastik ambalajlar içinde satıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
İşte duyarlılık. Bu yüzden ilk tercih her daim Simple.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Simple çok iyi ve hayvanlara karşı olan duyarlılıkları bu markayı daha çok sevmeme sebep oldu 🌸
Mahalledeki tüm kedileri evcilleştirdim. Hayvanları çok seviyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bitkisel olması yeterli. Yani herhangi bir kimyasal "yağ" kullanmadan ayrıca hayranlardaki herhangi bir şeyi fayda amacı gütmeden gütmeden kullanmalılar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
410Cevap
Tabiki kabul edilemez birşey hayvanların kullanılması
Lütfen iyi kalpli olun hayvanlara onlar bizim canımız.
simple'den başka kullanan varsa uzaylıdır
çok iyi bir marka
Simple harikasin, formullerini daha da gelistirmelisin
Hayvanlar uzerinde denenmiyor olmasi guzelde test edilmeden biz nasil guvenip kullancaz
Bu konuya bende ürün alırken dikkat ediyorum iyiki paylaştınız bu ürün benim tercih sebebim olacak
zaten cilt bakım ürünleri konusunda çok seçiciyim. Kesinlikle alıp kullanacağım. Teşekkür ederim
Evet ama ayrıca ambalajlar geri dönüştürülebilir olmalı ama doğaya karşı duyarlı olduğunu iddia eden bir marka bile ürünlerini plastik ambalajlar içinde satıyor
İşte duyarlılık. Bu yüzden ilk tercih her daim Simple.
Simple çok iyi ve hayvanlara karşı olan duyarlılıkları bu markayı daha çok sevmeme sebep oldu 🌸
Hayvanları yaşatalım çünkü bu dünya da onların hakkı var
hayvanlara karşı duyarlılık sağladığınız teşekkür edeirm.
Hayvanlara sahip cikalim onlar bize Allah'ın emanetidir
İyi kalp iyi akıl dan geçer iyi akılda iyi eğitim terbiyeden
Hayvansal içerikler kullanan cilt bakım ürünlerini tercih etmiyorum.
İyi hoş diyorsunuz da nereden bilicez deney yapmadıklarını iki uç satir yazıp hayvanlar uzerinde kesinlikle deney yapılmamıştır yazisinami guvencez
Kozmetik ürünlerini umarım hayvanlarda kullanmazsınız umarım
güzel bilgileri bize aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Hayvanseverim ama ürün içeriklerine baktığım söylenemez. Büyük eksik
Başka canlıların yaşama hakkını ellerinden almaya kimsenin hakkı yok tabii ki. O yüzden kullandığım ürünlere dikkat ediyorum.
Simple cilt bakım ürünlerini kullanacağım artık hayvanların deneyler için kullanılması gerçekten çok üzücü
Peki hangisinin doğru soyledigine inanicaksin hepsinin uzerimde yazı var hayvanlar uzerimde deney yapılmamıştır diye amaaalwsef öyle degil
Helal olsun Simple'ın ileride güzel yerlere geleceğine kanaat getirebiliriz sanırım.
hayvanları çok severim özellikle de kedilere aşığım ama bu aşk öyle böyle değil çok farklı seviyorum onları
Hayvanlar insanlar için en önemli varlıklar dan biridir onların bize bizim de onlara ihtiyacımız var lütfen merhamet gösterelim
Hayvansever olup bunlardan haberi bile olmayanlardan o kadar çok kişi var ki
İşte bu yüzden Simple
Hayvansal içerikler kullanan cilt bakım ürünlerini tercih etmiyorum. Bu yüzden Simple cilt bakım rutinimin baş kahramanıdır
..
Bana gore asil sınav hayvanlara karsi nasil davrandigimiz yani cennet ve cehenem bence bana gore boyle seciliyor
Hayvanlar insanlardan daha az zarar veriyor... Ve hala hayvanları katleden insanlar var nereye gidiyoruz bilmiyorum
Cilt bakim kremlerinin satisinda hayvanlara iyi davranilmasi gerektigini anlatarak guzel bir yol izlenmis olur sanki
Vegan ürünler satışa sunulmalı, çoğu kitle içeriğe dikkat etmeden kullanıyor ben dahil. Ama maliyete önem verilen bir ülkede yaşıyoruz
kesinleşen deniycem🤤 yüzüme genel de yabancı bişey değdirmem yüzüm tahriş oluyor çünkü deneyip bakicam
Hayvanlar üzerinde test yapılmamış ürünleri kullanmalıyız bunun içinde sertifika sahibi firmaları tercih edebiliriz
Sevkat gosterdigin hayvanlarin %80 ninden zarar gormezsin
Mahalledeki tüm kedileri evcilleştirdim. Hayvanları çok seviyorum.
Bitkisel olması yeterli. Yani herhangi bir kimyasal "yağ" kullanmadan ayrıca hayranlardaki herhangi bir şeyi fayda amacı gütmeden gütmeden kullanmalılar
Hayvanlara zarar vermektense yaşlı kıpkırışık ama kalbi dünya güzeli bir insan olurum
Kozmetik dünyası gitgide acımasız hale gelirken böyle projelerin ve vizyonların olması sevindirici
Son dönem tek hassasiyetim cildim ve tek memnuniyetim Simple.. ♥️♥️
Hayvansal içerikler kullananve üzerinde deney yapılan hiçbir cilt bakım ürünlerini tercih etmiyorum.
Bu markayı deneyeceğim
Hayvankara zarar verilmesini istemiyorum artık
çevre ve hayvan dostu olduğunu söyleyen bir çok markanın aksine simple gerçekten iyi
kesinlikle hayvansal ürünlere karşıyım ama u konuda bilinçlenme uzun sürecek gibi duruyir
Simple yeni keşfettiğim bir marka hoşuma gitti benimde
Hayvansal ürünler içermemesini tebrik ediyorum kozmetik ürünler için hayvanlar zarar görmemeli
simple urunlerı cok hassas davranıyor ve cok guzell
Gerçekten iyi kalpli olmak için hayvanlara karşı da iyi kalpli olunması gerektiğine inanmalı.
hem güzel yazı hemde guzel bır konu anlatımmı olmus elıne saglık
Laf ayr o icrraat ayeo burasa amlatilan gibi olm uy o insanlar genşwe
Hayvan derisi çanta, kemer, cüzdan, vs. konusunda da aynı hassasiyeti gösterelim.
Hayvanların üzerinde denenmiş ve hayvansal katkılar içeren ürünleri kullanmayı tercih etmiyorum
Bir hayvansever olarak hayvanlara karşı olan bir kozmetik markasını tercih etmem
Dünyanın hiçbir yerinde hayvanlarla ilgili test yapılmamalı
Hayvanları sevin arkadaşlar hayvan sevmeyen insanı hiç sevemez...
Cildim hassastır. Simple iyi geliyor ama. Güzel marka
Kesinlikle hayvanları, her türlü deneyin şiddetin içerisinden uzak tutmalıyız
Hayvanla cilt bakım ne alaka şimdi soruyu ayikamadim
Havyanndiyosun sonucta onlara bile iyi olmayan krndinede iyi olmaz
İyiki varsın simple bundan sonra hep seni kullanıyorum
Hayvanlara iyi davranan doğa dostları
Cildiniz iyi olsa ne olur olmasa ne olur?