Yaz geldi, şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var! ☀️ Cildini yaza hazırlamanın e
Güzellik & Bakım Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri (Sayfa 8) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1418 Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
kalbimtemizbirkere Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl terleyen gözenek kapanır mı merak ediyorum 0 0 Yorumla
KaranliginOfkesi Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Ilik su ve yogurt bunlara gerej yok bence 😅 0 0 Yorumla
Lotuz98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kesinlikle 50 faktörlük güneş kremi kullanmak şart 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
Güneş kremi mutlaka kullanıyorum...
ilk öneriyi her gün deniyorum
Cildinin ferahlığı o mi istiyorsunuz
Yaz deyince güneş kremi her derde deva
Maden suyu bol bol tüketin;
Nemlendirici olmazsa olmazım
Çok teşekkürler güzel Bilgi için 🙏❤️🥰
Cilt bakımı elbette çok önemli
Güneş kremi güneş kremi güneş kremi
güzel tüyolar için teşekkür ederim
Nemlebdirici krem olmazsa yapamam
Uygulayacağım tesekkur ederim
Çok iyi olmuş teşekkürler
Kesinlikle Güneş kremi olmalı
Beyaz tenli olma sorunsalı
tam. bayanlarin istediği bir paylaşım.
CT çok önemli korumka lazim
Eyvallah Sponsor Simple☺️
Guzel onerilermis uygulamaya caliscam
Bizi düşünen birileri var teşekkürler
güneş koruyucu etkili olurrrr
elinize sağlık güzel çalışma
Güneş kremisiz hic bir yere gitmemm
öneriler güzel başarılı :)
Teşekkürler edneyeceğim 😂
tesekkurler onerileriniz icin
Öneriler gayet güzel 🙏🌷👍
Icerik icin tesekkurlerrrr
Gerçekten güzel öneriler bunlar dikkate olalım.
o birazda cildin özelliğine bağlı.
terleyen gözenek kapanır mı merak ediyorum
o birazda cildin özelliğine bağlı.
Çok iyi bilgiler teşekkür ederim
Öneriler güzel. Dikkate alacağım.
En guzeli nemlendirici krem
hiçbirini kullanmıyorum...
kadınlar bunu beğendi :) :)
Ilik su ve yogurt bunlara gerej yok bence 😅
Cildiyeye randevu aldım ben
Yararlı ve bilgilendirici teşekkürler
teşekkürler sağolun yani iyi şeyler
Erkeke olaraknbizde bakimli olmaliyiz
Benim cildim çok yağlı ya
yaz ve korona maske takmak bunalttı
Yararlı ve bilgilendirici teşekkürler
yazın cildini korumak için bol bol su içeceksin
Cilt kremleri ile bu sorun çözülür
Sıcak beni mahvediyo ya cildim alev alev resmen
Cildm iyi merak etmyn cok iyi hemde
verdiğiniz tavsiyeler çok güzel.. tşkler
Esmere daha güzel olur bence
Teşekkürler bilgiler çok işime yaradı.
Günes kremi Kullanmak. en iyisi
50 faktörlük güneş kremi kullanmak önemli
Miniler çok güzelmiş 😊 ya
Güneşin zararları etkilerinden koruyun
Gerek yok abi böyle şeylere
Kesinlikle 50 faktörlük güneş kremi kullanmak şart
Hepsini gördüm ufacıklar sjsjsjsjsjsjsjsj
Güzel öneriler teşekkür ederim