Yaz geldi, şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var! ☀️ Cildini yaza hazırlamanın e
Güzellik & Bakım Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri (Sayfa 9) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1418 Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
birdostundostu2 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl yüz jeli kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum 0 0 Yorumla
hayatsuyuuu Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Cilt bakımı önemli bir şey. Yapabilsem yaparım 0 0 Yorumla
_--Aryanız--_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Çok sağolun yaaa bu güzel paylaşım için simple 0 0 Yorumla
çakmaa-madara Takip Et Xper 3 Yaş: 105 +1 yıl Sıcağa çıkmamak en iyisi bence. Ama paylaşım güzel 0 0 Yorumla
aysemifasulyemi Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl olmazsa olmaz ki bunlar teşekkürler simple 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
direk derimi yüzsem muhtemelen daha iyi olur
güzel tavsiyeler vermişsiniz
Yaz aylarinda tatil parası yok ki
Yazlar neden bu kadar sıcak
Güneş koruyucu olmazsa cildim korumasızdır.
Güneş kremi gerekli malum uv ışınları
Boyle onerilere bayiliyorum
Çok bilgili olmuş teşekkürler...
Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Secrigin resim harikaymıs emegine saglık
Böyle faydalı paylaşımları görmek çok güzel.
güzel tavsiyeler var teşekkürler
Pek anlamam ama Güzel görünüyor 😉
Sür vazelini ohhh mis 😂😂😂
Teşekkürler. Bize çok hitap etmiyor ama 😊👍🏻
Güneş kremi ne güzelsin be
güneşe çıkma
çıkarsan da güneş kremi sür
Makyaj tabiki harika dir 4
Cok degerli paylasim olmus
Saçlar özellikle çok önemlidir
nemlendiriciler kullanıyorum en çok
Genelde kizlar için bu tavsiyeler
Simple kullanın mutlu kalın 😉
Güneş koruyucu ve bol su...
Hepsini dikkate alacağım. Teşekkürler
yüz jeli kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum
Cilt bakımı önemli bir şey. Yapabilsem yaparım
Malesef cildime bakım pek yapamıyorum
Güneş kremi olmadan çıkmam abi
Denemek gerekir teşekkürler
güneş bitiriyor beni en büyük düşmanım yazın güneş
Bu simple miniler harika sanki.
Çok faydalı bilgiler bunlar elinize sağlık
Güneş kremi ihmal edilmemeli
Çok faydalı paylasım teşekkürler
Tavsiyeler için teşekkürler
Çok faydalı paylasım tebrikler
Çok sağolun yaaa bu güzel paylaşım için simple
Öneri için çok çok teşekür ederim.
Simple miniler denemek lazım bilemiyorum
Cilt bakım ürünleri iyidir
Yazın gözlüKSüz şapkasız çoçukmamak
Güneş kremi her zaman şart oluyor
Sıcağa çıkmamak en iyisi bence. Ama paylaşım güzel
Tabi nemlendiri krem falan aynen
Tesekkur ederim bilgiler icin
Mukemmmell ya bayıldım çok güzel tavsiyelerrr
Güneş kremi kesinlikle olmalı
ilk defa bu yaz güneş kremi kullandım
6 numara iyi mi ne heralde
Güneş kremi sürmek en basiti
Güneş kremleri ve nemlendirici
çok yararlı oldu, çok teşekkür ederim
Cildini koru bakımlı ol herzaman
Bakıma ihtiyacım yok ama olsun du 💕
olmazsa olmaz ki bunlar teşekkürler simple
Nemlendirici olmadan kesinlikle olmaz
😍😍olmassa olmaz ki ♡♡♡♡♡♡
Valla simple minilersiz bir yere gidemem
Cildime hiç bir kimyasal madde sürmem.