Yaz geldi, şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var! ☀️ Cildini yaza hazırlamanın e
Güzellik & Bakım Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri (Sayfa 7) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1418 Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
saltbarkley00 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Öneriler için hazırlayan kişiye teşekkür ederim 0 0 Yorumla
kahvesevenseko Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Genelde güneşte dolanmam yanmayı pek sevmiyorum 0 0 Yorumla
YorgunBiriİşte Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Anlaşıldı baya baya ürün alaçam şu yüzüm icin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
bakım yapmayı çok seviyorum teşekkürler
Kadınlar için güzel bir bence
Eline sağlık güzel olmuş. ..
Ne zaman güneş kremi sürsem yüzüm terliyor.
Bence çok notmal vegğzel simple
Hmmm asjsjhsjsksjshdhdjzjsgdjzjzhdhd
Harika oneriler, teşekkürler :)))
sakallar sağolsun böyle bir derdim yoook. d
Zeytinyağı da çok iyi bence dkföödöc
sonradan kremleneceğine çnceden kremlen
Öneriler için hazırlayan kişiye teşekkür ederim
Güzel bilgiler emeğine sağlık
Fazla efor sarfetmeyin dikkat edin
Faydalı bilgiler için teşekkürler :)
bildiğimiz şeyler yinede teşekür
Bu bilgiler çok iyi geldi
Kesinlikle denicegim cok tesekkur ederim
Çok Teşekkür ediyorum bu güzel bilgiden dolayı
Günes kremi ve şemsiye havlu
Harika görseller olmuş tebrikler
Çok teşekkürker öneriler için
Hepsini baştan aşşağı okudum, harika bir fikir.
Faydalı bir makaleydi teşekkürler 😊
En güzeli bu heralde eline sağlık
Kadinlarin isi. zor gercekten
Cilt bakımı önemli tabi olmazsa olmaz
Her yıkamadan sonra krem önemli
Çok teşekkür ederim öneriler için
Çok teşekkür ederiz bilgilendiriniz
Teşekkür ederim tavsiyeler için
Genelde güneşte dolanmam yanmayı pek sevmiyorum
Hepsi çok hoş bilgi Teşekkürler ☺
Teşekkürler çok faydalı bence olmuş
Nemlendiricim ve güneş kremi olmasa olmaz.
Bu tarz bir bilgi paylaşımı için teşekkürler
her yerini kremle bence en iyisi
Kesinlikle doğru cilt önemli.
Muz kabugunu kullanıyorum genellikle
6 yi bosverin simple kullanın yeter
Her yerini yakma sende bir zahmet
Cilt bakımı önemli tabi teşekkür ederiz
Dikkate almayı deneyeceğim
Anlaşıldı baya baya ürün alaçam şu yüzüm icin
Güneşe sabah öğlen çıkmamak en güzeli
Bunları deneyebilirim teşekürler
Naneli yüz bakım jeli en iyisi bence
Güneş kremi en güzel çözümdür bence.
Nemlendirici güneş kremi ve arada bakım losyonu
Cildi muhafaza etmek çok önemli.
Kendine özen göstermek ds
sadece nemlendirici kullanıyorum
Sadece nemlendirici yeterli oluyor
Cilt bakimı onemli heleki kızlar için 😂
Her zaman doğal olanı tercih ederim
Tam anlamadm aslnda ama kadnlar anlar işte
Sadece nemlendirici kullanıyorum ben
Okurken yoruldum yaparken düşünemiyorum kendimi
gayet güzel ürünlermiş beğendim
Söyle güneşi hiç hissetmesek
Güneş kremi olmassa olmazımm