Arkadaşlar sevgilim 5 yıllık ilişkiydi beni aldattı. Affettirmeye calısmadı. Ayrıldık. Onu özlüyorum napmalıyım?

Da ya na mı yo rum. Çok özlüyorum onu beni aldattıgı kız bizi görüp bana mesaj attı ögrendim ona msjları attım. Oda kendini affettrmeye calısmadı ayrıldık. Onu özlüyorm. mesaj atmalımıyım?
Arkadaşlar sevgilim 5 yıllık ilişkiydi beni aldattı. Affettirmeye calısmadı. Ayrıldık. Onu özlüyorum napmalıyım?
Cevapla