Beni 5. Yılımızda aldattı ayrıldım aradan 3 ay geçti ama özlüyorum ve kimseyi onun gibi sevemiyorum?

Ne yapıcam canım çok yanıyor durduk yere ağlıyorum geceleri
Beni 5. Yılımızda aldattı ayrıldım aradan 3 ay geçti ama özlüyorum ve kimseyi onun gibi sevemiyorum?
Cevapla