Sevgilimin beni aldatmasını bile affettim ama o ilişkiyi sürdürmek istemedi. Çok üzgünüm ne yapmalıyım?

Telefonunda başka kadınlara yazdığı mesajları yakaladım. Hepsi ucuz, 0nlyfansçı tipte kadınlar. Kadınların hiçbiri sevgilime geri mesaj atmamış. Ona bağırdım çağırdım ama sakin kafayla oturup düşününce -ne kadar yanlış olsa da- yaptığının zamparalık olduğunu ve 3 senelik ilişkiyi bitirmeye değmeyeceğini düşündüm. Mahcubiyetten yüzüme bile bakamadı ve ilişkinin daha eskisi gibi olmayacağını söyleyerek ilişkiyi o bitirdi. Ben onu affetmiştim halbuki. Çok, çok üzgünüm. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Bugün gelmiş o profil fotoğrafını kaldır lan diyor. Hem ayrılan o hem kıskanan o. Anlayamadım.
Sevgilimin beni aldatmasını bile affettim ama o ilişkiyi sürdürmek istemedi. Çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla