7 yıllık sevgilim beni aldattı ama çok pişman affettim bu konuda ne yapmalıyım?

7 yıllık sevgilim beni aldatmış ve aldattığı kişiden ayrılınca o bana mesaj attı. şu an hukuk fakültesi 4. Sınıf öğrencisiyim aynı zamanda depremzedeyim. Her şey üst üste geldi üzerine bu olay beni derinden etkiledi. Sevgilim geçen yıl annesini kaybetti ve babası ablasıyla muhabbetleri yok bende annesini kaybettikten çok geçmeden saçma bir şeyden kavga çıkartmıştım. 7 yıllık ilişkimiz var ama cinselliğimiz yok. Tek hatası beni aldatması oldu. 7 yıldan beri tek hatası. Annesinden sonra bir şey yapacağını bekliyodum çünkü sürekli saçmalıyodu bana karşı etrafa karşı…

Uzun lafın kısası sevgilimi affettim. Aldattığı kız gerçekten rezilin teki sevgilim yanıma geldiğinde onun peşinden gelmişti ikimiz birlikte ondan uzaklaşınca sevgilimin babasını aramış baya bir rezil oldu erkek arkadaşım

Yazdığı mesajlardan konuşmasından pişman olduğunu hissettim 7 yıldır tek gözyaşını görmemiştim ve yanımda ağladı. Annem gitti sen de gitme dedi.

Ve ben onu affettim tekrar güvenmek istiyorum. Aynı zamanda son sınıf öğrenciyim finallerim var ama eğitimimi bu olay çok etkileyecek kısa süreli bile olsa mezun olana kadar onu affetmem gerektiğini düşündüm. Depresyon takılmaya vaktim yok çünkü ders çalışmam lazım.
Ve hala onu çok sevdiğimi biliyorum. 7 yıldır sevgim bitse bağlılık bitmez her gün konuştuğum her gün sesini duyduğum birinin bir anda yokluğunu kaldıramazdım.

Bu konuda bana yardımcı olur musunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Onu da sordum ben yapsam affeder miydin dedim benim durumumda olsan affederdim dedi. Peki 7 yıllık ilişkiyi bir anda bitirmem doğru olur muydu ki? 7 yıldır bana yanlış tek hareketi olmadı. Evet yaptığı çok büyük bir hata ama belki düzelir?
7 yıllık sevgilim beni aldattı ama çok pişman affettim bu konuda ne yapmalıyım?
Cevapla