Sevgilime ihanet ettim, güvenini kırdım ve çok pişmanım, bu ilişkiyi nasıl kurtarabilirim?

Sevgilimle 1 yıllık bi ilişkimiz vardı ilk aylar beni sevmezdi hatta eski sevgilisini unutmak için benimle beraber oldu fakat zamanla bana aşık olduğunu hissettim hem de çok derin bi şekilde hissettirdi ama bende bi şeyler değişmiş gibiydi yakın arkadaşıma sevgilim varken eski sevgilim hakkında mesajlar yazmıştım bazen onu özlediğimi bazen de onu sevdiğimi yazdım. Bi akşam gece 3 suları sevgilim üst üste aramaya başladı, açtım sesi titriyordu hiçbir şey demedi sadece neden? diye sordu. Başka kimsem yoktu neden yaptın dedi. Ertesi gün beni sen uyandır gözümü seninle açmak istiyorum dedi. 11 gibi onun evine gittim öperek uyandırdım. Hiçbir şey söylemedi kalktı ve oturdu tekrar sordu neden? diye ağlamaya başladım çok ağladım daha sonra dayanamadı göz yaşlarımı silip alnımdan öptü göğsüne yatırıp keşke yapmasaydın senden başka kimsem yoktu dedi. Bağırmasını çağırmasını bi tepki vermesini istedim. Hiçbirini yapmadı sadece gözlerindeki kırgınlığı ve öfkeyi gördüm. Artık bana güvenmiyor istemiyor ama sevdiği için gidemiyor. Çok kötü hissediyorum
Sevgilime ihanet ettim, güvenini kırdım ve çok pişmanım, bu ilişkiyi nasıl kurtarabilirim?
Cevapla