Ayrılmak çözüm mü sizce? Fikirleriniz önemli benim için.

eşimle ailelerin de onaylamadığı olaylı bir şekilde evlendik aradan 6 yıl geçti ve bu sürede iyi anlarımız olduğu kadar, bi o kadarda şiddetli tartışmalarla dolu.. 2 yıldır aramız kötü ve 5 aydır ayrı yaşıyoruz. ama evlenmek için çok emek sarfettiğimiz ve sevdiğimiz için ne o ne ben ayrılık için bi adım atamadık. siz böyle bi durumda nasıl adım atardınız
Ayrılmak çözüm mü sizce? Fikirleriniz önemli benim için.
Cevapla