Arkadaşlar benim için öncelikle önemli bir konu. Birazcık uzun olabilir hakkınızı helal edin. Çıkmazdayım fikirlerinizi bekliyorum. Gerçekten ciddi yorumlarınızı yazarsanız çok memnun olurum.
2 senelik uzaktan bir ilişkim vardı. Ayda 1 veya 2 görüşüyorduk. Pandemi nedeniyle bu süreler uzadı. Bu kişinin geçmişte yaşadığı bir evlilik deneyimi ve onun getirmiş olduğu bazı psikolojik durumlar vardı ve buda ister istemez bize yansıyordu ara ara. Instagramda ki kızları çıkarmalar, şu arkadaşınla görüşmeni istemiyorum tercih yap tarzı boyutlara varan durumlar oldu. Her hafta kavga ediyorduk ve ayrılığa gidiyordu çünkü geçmişten gelen bazı şeyler olduğu için sabrı yoktu çoğu şeye. Hep alttan aldım. İpleri harika bir şekilde eline verdim çünkü çok sevdim. Beraber tatile gittik yani bir çok şey paylaştık. Ağladık güldük ettik vb.
Haziran ayında kendisinin çok hassas olduğu bir hata yaptım ben. Yakın arkadaşım erkek grubunda bir kadın resimi attı ve bende yorum yaptım. Ben bu yorum attıktan 3-4 ay sonra o kişi grupta yaptığım bu yorumu gördü ve ben bir an tutulmuş gibi inkar ettim haksızlık vb. ediyorsun dedim. Fakat ss almış. Neyse ben ondan sonra yanına gittim ve orda kaldım bir şeyleri düzeltmeye çalıştık hata yapmamak adına ve ona göre davranmaya başladık. Ondan sonra ben ne zaman bir şey desem konuyu o yaptığım yoruma gidiyor. Çünkü onu beğenmediğimi ve başkalarına gözümün kaydığını düşünmüş. (GEÇMİŞ EVLİLİĞİNDEN GELEN BAŞKA BİR PSİKOLOJİK NOKTA). Asla gözümün başkasına kaydığı yok tamamen makarasına yapılmış erkek sohbetiydi ama inandıramadım. Neyse her sohbet sürekli o noktaya geliyor yediremiyorum, güvenemiyorum vb. bir sürü laflar. Babam covidden dolayı vefat ettiği süre de iyi gibiydik ılımlıydı yani 7-10 günlük. Fakat babamın vefatının üzerinden süre geçince yine başladı aynı konular. Bende şöyle dedim; bak şu an ben çok farklı bir acı yaşıyorum (vefatın 1. haftasında) lütfen sonra konuşalım ilerleyen süreçte konuşalım dedi. Oda bana demezdi; BABANIN ACISINA SIĞINMA, ARKASINA SIĞINMA, HERKESİN DERDİ VAR diye. Ben sevdiğim için sustum hep alttan aldım heeeep. 2 sene boyunca her ayrılıkta engeller beni ulaşamam ona sahte hesaplar açıp mesaj göndermeye çalışırım çünkü uzağız. Oysa tek sefer de açıp olgunca konuşsak çözeceğiz her şeyi. Tabi belli başlı bazı hakaretler de var onları söylemeye gerek yok burda. Diyorum ya sevdiğim için üzülmesin diye sustum.
Öz eleştiri de yapacağım; benimde hatalarım var ben asla yok demem.
Şu an tamamen bitirdi, engelliyim kardeşi de engelledi, önceden olsa engellese bile ulaşırdım o imkanı sağlardı ama artık onu bile yapmıyor, çiçek gönderdim reddetmiş. Kardeşi aracılığıyla ulaşmaya çalışıyorum o ayrı yazıyor insanda gurur olur 3 yaşında çocuk anlar yazma rahatsız etme istemiyor artık felan diyor.
Değerli arkadaşlarım ne yapmamı önerirsiniz sizce çabalamaya gerek var mı bu kadar şeyden sonra? Babamın acısını hala yaşıyorken üzerine bu tarz durumlar ekleniyor maalesef.
2 senelik uzaktan bir ilişkim vardı. Ayda 1 veya 2 görüşüyorduk. Pandemi nedeniyle bu süreler uzadı. Bu kişinin geçmişte yaşadığı bir evlilik deneyimi ve onun getirmiş olduğu bazı psikolojik durumlar vardı ve buda ister istemez bize yansıyordu ara ara. Instagramda ki kızları çıkarmalar, şu arkadaşınla görüşmeni istemiyorum tercih yap tarzı boyutlara varan durumlar oldu. Her hafta kavga ediyorduk ve ayrılığa gidiyordu çünkü geçmişten gelen bazı şeyler olduğu için sabrı yoktu çoğu şeye. Hep alttan aldım. İpleri harika bir şekilde eline verdim çünkü çok sevdim. Beraber tatile gittik yani bir çok şey paylaştık. Ağladık güldük ettik vb.
Haziran ayında kendisinin çok hassas olduğu bir hata yaptım ben. Yakın arkadaşım erkek grubunda bir kadın resimi attı ve bende yorum yaptım. Ben bu yorum attıktan 3-4 ay sonra o kişi grupta yaptığım bu yorumu gördü ve ben bir an tutulmuş gibi inkar ettim haksızlık vb. ediyorsun dedim. Fakat ss almış. Neyse ben ondan sonra yanına gittim ve orda kaldım bir şeyleri düzeltmeye çalıştık hata yapmamak adına ve ona göre davranmaya başladık. Ondan sonra ben ne zaman bir şey desem konuyu o yaptığım yoruma gidiyor. Çünkü onu beğenmediğimi ve başkalarına gözümün kaydığını düşünmüş. (GEÇMİŞ EVLİLİĞİNDEN GELEN BAŞKA BİR PSİKOLOJİK NOKTA). Asla gözümün başkasına kaydığı yok tamamen makarasına yapılmış erkek sohbetiydi ama inandıramadım. Neyse her sohbet sürekli o noktaya geliyor yediremiyorum, güvenemiyorum vb. bir sürü laflar. Babam covidden dolayı vefat ettiği süre de iyi gibiydik ılımlıydı yani 7-10 günlük. Fakat babamın vefatının üzerinden süre geçince yine başladı aynı konular. Bende şöyle dedim; bak şu an ben çok farklı bir acı yaşıyorum (vefatın 1. haftasında) lütfen sonra konuşalım ilerleyen süreçte konuşalım dedi. Oda bana demezdi; BABANIN ACISINA SIĞINMA, ARKASINA SIĞINMA, HERKESİN DERDİ VAR diye. Ben sevdiğim için sustum hep alttan aldım heeeep. 2 sene boyunca her ayrılıkta engeller beni ulaşamam ona sahte hesaplar açıp mesaj göndermeye çalışırım çünkü uzağız. Oysa tek sefer de açıp olgunca konuşsak çözeceğiz her şeyi. Tabi belli başlı bazı hakaretler de var onları söylemeye gerek yok burda. Diyorum ya sevdiğim için üzülmesin diye sustum.
Öz eleştiri de yapacağım; benimde hatalarım var ben asla yok demem.
Şu an tamamen bitirdi, engelliyim kardeşi de engelledi, önceden olsa engellese bile ulaşırdım o imkanı sağlardı ama artık onu bile yapmıyor, çiçek gönderdim reddetmiş. Kardeşi aracılığıyla ulaşmaya çalışıyorum o ayrı yazıyor insanda gurur olur 3 yaşında çocuk anlar yazma rahatsız etme istemiyor artık felan diyor.
Değerli arkadaşlarım ne yapmamı önerirsiniz sizce çabalamaya gerek var mı bu kadar şeyden sonra? Babamın acısını hala yaşıyorken üzerine bu tarz durumlar ekleniyor maalesef.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer