Kapanmak istiyorum. Ancak çok kararsızım. Lütfen fikirlerinizi söyler misiniz?

Ben 25 yaşındayım. İlk önce 14 yaşımda annem yazın kapanmamı istedi, alıştırma olması için, istersem okullar açılacağı zaman başörtümü çıkartabilirdim. Yaz sonu geldi. Israrla açılmamamı söylediler, ama ben açıldım. Bu olaydan sonra 16 yaşında ailem yine beni kapanmaya ikna etti. Oda bana kıyafet almadılar çok uzun bir süre, kapanırsan en güzel yerlerden alacağız diye. Zaten kendimi bildim bileli kuran kurslarına gidiyordum. 11 Yaşında hoca diye sesleniyordu mevlütte ki kadınlar, Yasin - Şerif okuyabiliyordum o yaşta tecvidli. Konuya gelecek olursam. Ben 16 yaşında kapandım 18 yaşında açıldım. Zorla, kıyametle. Çocuk yaştaydım. Bana sürekli açıl diye telkin edenlerde oldu, lise de hocalarımın Burası İran mı demesi de oldu (okul çıkışında başım kapalı gördü). İş bulamamaktan, okuyamamaktan korktum. Tamamen cahillik. Şu an ki aklım olsa hiç açılır mıydım. İnsanlarda arkamdan çok konuştu. Ama bunlar çok önemli değil. Tekrar kapanmayı düşünüyorum. Ama bir türlü karar veremiyorum. Korkuyorum. Günahı sevabı biliyorum sonuçta. İnsanlar benim ailemin o zamanlar beni bu şekilde kapattığını nereden bilecekler ki. Herkese kendi istedi dedi tabi ki. Sizinde yorumlarınızı bekliyorum. Yerimde olsanız ne yapardınız? Şu an çalışıyorum okul bitti, 2 senedir çalışmaktayım. Patronum izin vermezse işten de çıkabilirim problem değil.
Kapanmak istiyorum. Ancak çok kararsızım. Lütfen fikirlerinizi söyler misiniz?
Cevapla