AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
240Cevap
seninle ciddi dusunuyosa aramaz ararsada takilmak icin arar senin beklentin ney adamdan
Para sadece
ya yanimda olsn yanliz olmayayim eglenelim diyosan baris gez toz hayatini yasa
Güven bir kere kazanılır bir kere kaybedilir. Böyle bir soruyu yöneltmeden önce kendine şunu sormalısın. Hangi yüzümü kullanıyorum?
Bir yüzüm yok sanırım.
Zaten belli orası bir yüzün olsaydı açık açık sorardın bu arsız sorunu.
defalarca diyo bide sen ne pişkinsin kızın ona buna kendini peşkeş çek sonrada affet de o ne ala ya affetmememli bence affederse sen yine yaparsın çünkü karakterin bozuk senin
Karakterim çok sağlam benim.
sağlam olan insan sevgilisini aldatmaz güzelim
Sen orospusun
https://www.youtube.com/watch?v=BWpsDWgODtkAahhaaha güldürdün :D
aldatmak olmamış canım ya insanlığını bilmem ama berbat bir sevgiliymişsin üstüne bide tokat yemişsin haklı haksız ol bu bir aşağılamadır bnce arkana bakmamalısın
Bencede bana tokat attı çünkü.
Sevgilin senden daha iyi çıkmış. Tokatla bırakmış.
https://i.hizliresim.com/nA4z85.jpg
Kahkaha attın kardo :Dd
Geyikler tokatlayamaz ki akıllım :D
CİDDİ OLOMOZSONNNN @soran
Ciddiyim.
birini aldatmak öyle kolay bişey değil bunu vicdan azabı cekmeden defalarca kez yapıyosan sen kötü birisin demektir
Arkadaslara okudumda, telefon numarani istiyolar. Hani bir daha aldatmak istersen diye :D
Çok komik.
Evet komik ve çocuklarda gayet ciddiler.
Kötü birisi degilsin kızım oruspusun sen oruspuuu!!!
Küfür etme lütfen, saygı biraz.
Sen bunu birde 3 aylarda tvlere çıkan hocalara sor bu bizi aşar.
Çok komiksin.
:) Teşekkür ederim.
Güvensizlik ve en ufak bir şeyde hemen tartışmak ve ne lazımsa hemen boşanmaya kalkmak
Dimi
özümde iyiyim aslinda. bir de bunu demeniz yok mu 😄
İyiyim daha ne diyim :)
Iyisin ama hangi konuda?
Sövgölömö döfölörcö aldöttöm sözcö kötö börömöyöm? Bünü öğrönöncö bönö tökat attö. Özümdö öyöyöm aslöndö? Ayröldök. Nösöl böröşöbölörüz?
Gülelim mi sana, burada ciddi bir konu konuşuyoruz.
ciddi bir konumu sevgilini defalarca aldatıp kaşarlığın dibine vurmuşsun birde nasıl barışıcam diye soruyorsun.
Defalarca aldattın ama barışmak mı istiyorsun. Kotanı yeterince doldurmuşsun yeterli değil mi bu kadarı. Yoluna bak
Daha fazla aldatıcam parası var diye tipsiz birine sadık kalamam.
Hayatımda bu kadar gurursuzluk görmedim.
Ben hayatımı yaşıycam güzelim paraları alıcam yakışıklı erkeklerle iyicem ohhhhh :D
İstediğini yap banane..
l*n bir yürü git işine hem defalarca aldatmış sonrada ben kötü birisi miyim diye soruyor sen özün iyi olsaki ne yazar bekle bekle döner sana
Hıh -.- mal.
Onu aynaya bakta söyle daha iyi olur :)
Özünde iyi olabilirsinde bu aşk konularında mükemmel oldugun anlamına gelmiyo. Bence daha kötü şeylerle karşılaşabilirsin.
Hayır
Özünde iyiyim diyip içini rahatlatma bir laf var bedenin bakire olsa nolur ruhun o* olduktan sonra diye o hesap
Anladım.
Kusura bakma bacim ama sen motor olmuşsun.
Cocuk az bile yapmis, gelinlikle caliliklarin ustune atmadigina sükret.
Ne alaka
Adami defalarca aldatmissin kalkip ne alaka diyorsun seni evinin hanimi cocuklarinin anasi yapacak degil herhalde. Ben olsam seni trajik sekilde öldürürdüm bunu demek istedim ama basmadi sanirim.
Kadına şiddet uygulayacak kadar alçak olunmamalı.
sen yükseksin de sana şiddet uygulayan aldatılmış sevgilin mi alçak olacak :)
karaktersiz şey seni :D alışkanlık yarattı demi çocuğu aldatmak :D barışmak istersin tabi, barışın ki bir daha aldatabilesin
Aynen :)
Aa deme oyle kendine kotu falan:/ Sevgiliyi aldatinca kotu olmuyosun kii. o* oluyosun.
Niye ki :(
ben derim bu
Ahahaha çok sevdim bu şarkıyı :D
Her insanın (!) içinde bir iyi yatar. Kiimisi ortaya çıkarır, kimisi de ortaya çıkarmak istemez. Rahatını bozmak istemez. Açık konuşayım: ben olsam, sizi hayatta affetmezdim.
Anladım.
boşuna barışmak için uğraşma , bu konular her zaman önünüze engel olarak çıkar, o çocukla senin işin bitmiş, herkes kendi hayatına baksın, önüne bakman en iyisi senin bu durumun vicdan azabından kaynaklı ama iş işten geçmiş
önce aldatıp sonra özümde iyiyim ayakları biraz yaş :D
Aldatan biri iyi olamaz mı belki çok iyi aldattım?
Ozunde kotu biri deilsin sadece... dur ben bu soruyu icimden cevapliyayim :))
İçinden geçeni söyle kalırsa yazık olur
Yok simdi solersem asil yazik olur sikayet yemeyege degecek biri olsan sıkınti yok iste ordanan anla sana karsi hislerimi ne sarkilar yazdim ne siirler offf ulann offf :)
Bir Erkek ne kadar seks te isterikse sağlıklı kadında isteriktir. Sen cesur kadınsın özgürce cinselliğini yaşıyorsun. Diğerleri bastırırken... sadece birine ait olduğunda bunu yapamazsın. Çünkü kabullenilmesi çok zor olur.
isterik niye istemeyek?
*histerik olacak
Teşekkürler yorum için :)
Kesin oylesindir de biz o kadar derine inemiyoruz canısı
İn canısı seni tutan yok
O iyi Özün çok derinde ya :) Allah carsını pazar etsin diyelim artık napalım
dua et çekip vurmamış... çok çok kadın cinayeti davasına bir tane daha eklenirdi...
Anladım.
yenimi anladın!!! dahadaaaa
Doğru yoldasın tatlım, aynen devam. Bu arada ben de fena değilim hani, bilmem düşünür müsün.
35 yaşındasın olmaz.
yaşın ne önemi var tatlım. hem en iyi çağımdayım.
hem aldat baskalrınım altına gir hemde barısmasını bekle sen nası seviyosun ya nası yapabiliysnz ben anlamıyorum aldatmak nedir ya umarım barısmaz zaten barısmaz bir tokatıda az yapmıs yazık günah ya
Nerede bu kadına şiddete hayır diyenler ya siz de bozdunuz :'(
takma allah yardımcın olsun bundan snra
Peki.
Seni zikme diğine şaşırdım yani bukadar kahpe bir sevgiliyi ancak kazık paklar gibi yanlış anlamdA kötü dediğin yanında iyi kalır
Küfür etme lütfen biraz saygı.
Küfür değil argo dur kahpe
Bende 6 kişi öldürdüm yedi yaralım var Sevgilimi 9 kez aldattım ailemè şiddet uyguladım ama Özümde çok iyiyimdr.
Öylesin tabi güzelim :*
Dimi dimi aynen.
aldatmak bir insanın nekadar karaktersiz iradesiz olduğunu gösterir özünde iyisin madem barışmayı filan düşünme yaptın bir hata arkasında dur
Barışmalıyım çok zengin çünkü.
egoist kezbanın tekisin ve hiç bir zaman mutlu olamayacaksın. tüm erkekler tarafından kullanılıp atılacaksın. paran komidinin üstünde defol...
10 yıldır aynı replik. paran komidinin üstünde defol hıhı
ruhunuzda var değişmediniz bir türlü
hı öyledir
https://www.youtube.com/watch?v=hKr0XmNhQzY...
Küfür etme lütfen biraz saygı.
Seni affedebilir. Ama bence sen yinede aldatabilirsin :)
Senin iyikik anlayışın nasl acaba merak ediyorum biri geniş şekilde bir özetlese@
tekrar barışırsa o oğlan. helal olsun derim. ne mezhepmiş be içinde at koştur dirim
Yav he he -.-
get out laan
Tokatla kalması bence az olmuş iyi bir Dayağı hak ediyorsun sen. Hala barışma sevdasındasın
Para sevdası diyelim biz ona
Seni sen yapan içindeki şeyler değil yaptığın şeylerdir unutma..
Yaparken içimde oluyo nasıl olacak o?
Hayatını yaşamaya devam et böyle gelmiş böyle gider..
Dimi aynen öyle :)
Barışmaya çalışma tokat nedir ya ayrıl gitsin sen kimsinde kadına vuruyorsun
yo iyi birisin diğer erkekleri de düşünmüşsün. ne güzel sen iyilik meleğisin.
Anladım :)
' Prens'e Prenses Olmak Varken ; Pezevenk'e Or*spu Olmuşun ben olsam asla barismam
@efemete off acayip laf bir numarasın
@neolog hak ediyor kardeşim böyle birine ne denir ki? :)
Anladım.
Çok sevdiğim bir sözle özetlemek istiyorum.
'' Alışmamış g*tte don durmaz. ''
Ama giren çıkan şeyler çok iyi duruyor
ne salaksın :(
Aldatmanın yani ihanetin bahanesi olmaz. Seven insan bunu yapmaz.
Anladım. Teşekkürler.
istediğin yorum seviyesini elde etmişsin tebrikler! sakın evlenme sana diyim ;)
Peki.
Kızlar bukadar yavşayarak ağız eğerek konuşmaz trol efendi...
He yav he.
Öz mü? Özün anlamını bilmiyorsun bence. İnşallah barışmaz o çocuk seninle
İnşallah barışır
İnşallah Barışmaz.
Senmi ozünde iyisin Dagdaki teroristlerde hakli olduklarina inaniyor. Utanmadan aldattim diyor yikil karsimdan
Hıh -.- mal.
Hiii ne kasar peyniri senden guzel hic olmazsa tadi var köpük ;))
Ben olsam samar oglani yapardim seni
senin insanliginda problem var biraz kendini tamir et yoksa vatana millete de senin gibi insanlardan zarar gelir
Gelmez.
Alıp veriyorum ekonomiye can veriyorum ben :D
O zaman devam et kaşarlik yolunda.
Aksine çok iyi cömert biriymişsin dünya malında gözün yok gelene gidene vermişsin nasılsa toprak olacak :D
Dimi :D
Aynen öyle gözü bol insanları severim paylaşmasını iyi biliyo brnimlede paylaşsan ya olmaz mı :)
Zaten kocandan önce veya sorna nikahı olmadığı erkekle olan her kadın Orspudur bu Lügatta bu TOpLUMDA koymaz size koysa zaten NAMUSLU Olurdurnuz.
Namusluyum.
Iyi biri olsaydin aldatmazdin.. hemde defalarca... senle barismaz. barisirsa senin ruhunda biri.
Sozun ozu o* ruhlusun
Değilim.
oyyy kıyamam sana bide tokat yemiş yazık. oysa ne kadar düzgün bir karakterin varmış hiç haketmemişsin
Bencede
Bide barışmayı mı düşünüyorsun bir tokattla iyi bırakmış seni bide erkeklere derler nevsine hakim olamıyorlar diye aldatırken hiç mi dusunmedin
Anladım.
Bence unut gitsin, uğraşma. Sevgilin haklı sonuçta. Barışsanız bile mutlu olamazsınız. Çünkü en ufak tartışmanızda yüzüne vurabilir ihanetini
Çok zengin ama
Sizin gibiler yüzünden onca sevgi yoksulu insan var sen sevginin toku olmuşsun şimdi boka düşunce sasirma
Anladım.
Ben de kufurbaz bir insan Diyilim ama özünü sikim senin
Küfür etme lütfen biraz saygı.
Sen de özünde iyisin hem de defalarca aldatcak kadar biliyorum
Kars kaşarın adı çıkmış.
Ama ne cevherler var şu dünyada..
Dimi :D