Sevgilim bana kötü davranıyordu bende aldattım napicam şimdi ya?

her şey üzerime geliyordu, onun telefonuna baktığımda sürekli bir şeyler buluyordum ve lütfen böyle yapma diye yüz kete uyardım kavga ettik, bagirdim çağırdım ama gitmedim. Ama bişeyi yapmamasını istediğimde bana saçma sapan gurur inat yapıp kabul etmiyordu ve kavgaya dönüşüyordu, bunun suçlusunu da beni ilan ediyodu ve psikolojim bozulmuştu bana ilgi göstermedigini sevmedigini düüşünüyodum cinsel birliktelik yaşadım😔😔 şu an bana çok iyi davraniyor belki de vicdan yapmisimdir bilmiyorum ama o zamanlar içinden çıkılmıycak bir hakde çaresiz nereye gidecegimi bilmez haldeydim ve o benim yanımda değildi ben hüngür hüngür gözünün onunde ağlarken benı anlayıp sarılmadı tek isteğim kavgadan sonra gururunu bi kenara atıp bana sarılmasıydı ben seni çok seviyorum özür dilerim demesi yeterliydi. ama o ya 2-3 gün sonra yanıma geliyor yine kabul etmiyor beni üzüp aşşağıladığı cümleleri telafi etmiyor benim zorumla özür diliyordu ya da dilemeyip beni terk ediyordu ben kötü biri miyim şimdi 😔. dostlar lütfen yardım edin bana unutabilir miyim bu olayi onu birakmak istemiyorum onsuz yaşayamam ben her gün vicdan azabıyla yaşıyorum ama o da beni sürekli aşşağılıyordu en ufak kavgamızda ailen de seni sevmiyor hiç bişeyi beceremiyosun gibisinden ailemin yaptıgı baskıyı eleştiriyi o da yaptı bana yapmaz diyordum. onu çok seviyorum hala napicam

Sevgilim bana kötü davranıyordu bende aldattım napicam şimdi ya?
Cevapla