AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
240Cevap
hala barısmayı mı düsünüyosun ilginç :) çık hayatından cocugu katil etme bence :))
Paraya ihtiyacım var :D
offff. s bişey diyemiyorum :))
Kerane o. Kaynıyor yavrum oraya koş sen
Neden barışmak istiyorsun? Yeniden aldatmak için mi?
Parası olduğu için ve yeniden yakışıklı erkeklerle aldatmak için.
iyi kafaymış:)
Ohhhh hemde nasıl iyi
bilerek ve isteyerek kaşarlık yapıyorsun yani
Yakışıklı erkekler çok iyi beceriyor :)
o zman paralı yakışıklı birini bul
abazasın sen kesin
İnşallah anca o zaman aldatmayabilirim ama öyle birini nereden düşünsene öyle biri beceriyor seni ohhh ne güzel olurdu
Ne diyim rast gele o zaman
Ben olsam dönmezdim ne yaparsan yap yine aynısını yaparsın diye
Yapardım zaten bunca yakışıklı varken neden tipsizler zengin olur?
Sen kötü biri olabilirsin. Olmayabilirsin de. Kendini sıkma. Ona hediyeler alabilirsin..
En ilginc yorum..
Boynuz alcam ona oyuncak :D
Oda iyiymiş :D :D ;))
Iyilik başka cinsellik başka iyilik olsun diye mi verdin
Cinsellik iyilik değil midir? Kötülük müdür? Cinsellikte kötüsün demekki git buradan.
Anlamadın birini ci sele mutluluğa ulaştırmak için yapmıyosun sen kendi cinsel ihtiyacını gideriyorsun
Yok canm kötü biri değilsin sadece karaktersizsin hepsi bu.
Çok iyi biriyim ben
İnsana şiddete karşıyım.. ama sen ne dovulursun be :Dd
Tikilmek varken diye dövülmek :/
tokat yine hafif olmuş
o nasıl bir yüzsüzlüksük kusura bakmada
Anladım. Teşekkürler.
Eğer pişman olduysan bir daha yapmıcaksan affedilebilir ve bende olsam affederdim. @Madkıs bu kız olsa affetmez vurur :D
ihaneti asla affetmem. benim görüşü okumadın heralde -_-
@Madkıs okumadım. Daha gençsin :) herkesın hata yapabicegini bilmen gerek. Eğer pişmansa ve bir cocukluk yaptıysa şans verilmeli bence. bende çok hata yaptım hata yapmadan bu gunki ben olamazdım. ama haa şöyle bişi var. yapma yapma dedıgın halde yapıyorsa o zaman başkaa
tabiki her insan hata yapar ama sevdiğin kişiyi aldatmak kandırmak ihanet etmek karaktersizliktir iradesizliktir zayıflıktır kaldıki bunu yapan aynı zmanda yalancı şerefsiz biridir benim midem bunu kaldırmaz böyle bilindik bir hatayı kaldıraz ve affetmem. sonucunu zaten bile bile yapıyosa bari yüzsüzlük pişkinlik yapıp af dilemesin.
Barışma bence kurtulsun senin gibi karaktersiz birinden gene aldatırsın
Aldatmatırım
aynı sen olan evlenme teklif ettiğim kız vardı hayatta kabul etmem ölüyorum onun için ama bitti
Peki.
okadar aldattım diyosun bide dönmesnimi beklyorsun. çok beklersin.
Dönecek bak görürsün
döndüğünde utanmcakmısın
hayır
tabiki olabilir her kadının gruru olmaz.
Fazla gurur döte vurur. :D
senin gibi seviyesizlerle daha fazla muhattap olmak istemiyrum ağzına pis laflar almadan konuş. bir kıza yakışmıyor.
Peki.
evet buldum kaç kişiyle yattın ise ona sayı şöyle oda yapsin hem farkkılık olur sonra eşit olursunuz tamamdir
Güzel fikir teşekkürler fikir için :)
Tost yaparken, domates çorbasında veya spagetti üstüne serpiştirmede kullanmak isterse, barışabilirsiniz elbette.
Ahahahahah :D bu iyidi :D
mal mısın hem iyiyim hem aldattım diyosun sonra türkiye neden gelişmiyor?
Ahahaha ne alaka sus.
Bidefada gözünün önünde aldat belki fikri değişebilir.
Deniycem
Bacım sen o lukta master yapmışın daha ne özünden bahsediyosun.
Küfür etme lütfen biraz saygı.
Ne saygısı be sen ne söylediğinin farkındamısın gereksiz
Yok canim hic kotu biri olur musun sadece yollusun.
Çok ayıp.
Küfür etme lütfen biraz saygı.
Ben kufur etmedim burada kesinlikle olani soyledim. Saygisizlik ben yapmadim sen kendine yapiyorsun.
Ona buna veriyorsan ayrimcilik yapmiyorsan affedilir nolacakki. Ama ayirim yapma da
Dimi ne güzel yapıyorum.
Yani ayrimcilik yapma yeter
özümde iyiyim ama başkalarıyla yatıyorumun kibarcası
İyiyim tabi.
Hahaha özumde iyiyim diyo bide altadan insan iyiyse ben melekim o zaman
Sen şeytansın ben melek.
Hahaha ne alaka
aaa çok ayıp etmiş bak zaten özünde iyi biriymişsin. döner sana üzülme
Anladım :)
Iyi baristiniz mi bar
Nasıl iyisin ya özünde iyi olsan aldatır mısın cici kız?
Aldatırım
pişkinlikte son nokta. marifetli şey seni. aferin sana..
Anladım. Teşekkürler.
Rica ederim
Dostum dost acı söler bence nah barsırsın ben barısamadım boşa uğraşma 😃
PEki.
kardeş bayan siktiri caldımı g3lmiyor cok cins varlıklar hem cins leri yoldan cıkarıyor erkek leri sonrada affetmiyolar aslında bekarlık daha iyi devam😂😂
Aferin sana kız, sendeki Kafayı yaşayabilmek vardı şimdi...
Neden ki
Özünde iyisin ve defalarca aldatabiliyorsun, öyle mi?
özünde iyiymiş hadi ordan
fucoo duy duy bunları insanlık ne hale gelmıs sen hayla kız ara :Dfd
İyiyim tabi
@Poiine öbür tarafta jesabunu ben vermicem
iyi olsaydın aldatmazdın kaşarsın ve karatrersizsin
:Dd yurru be helal
Özünde iyi olan insan sevgilisini defalarca aldatmaz bayan.
Aldatır
Hakettiğini mi düşünüyosun yani?
Özün kalmamış ki iyi olasın. Erkeklere çukuruna düşkün diyen feministler buna ne diyecek
Hıh -.-
Olabilir bence sonuçta o da seni aldatıyordur belki ama sen bilmiyosundur. Ama seni affederse kork , çünkü daha büyük bir b*k yemiştir :D
Aldatsııın ben onun parasını istiyorum sadece.
Benimde sevgilim defalaeca aldatti 1 yilda belki 100 kisinin altina girmis. once 2 tokat attim gittim takmadi sonra pisman oldum ama gec artik
senin adin aysenur mu
değil
Eaki sevgilime sevdigime benziyorsun.
çok iyi birisin, melek gibisin maşallah, bir de soruyorsun sen ciddi misin?
Birde hic birsey yokmus gibi bu konuyu aciyorsun piskin piskin. Sevgilin sana az yapmis sen temiz bir sopadan fazlasini hakediyosun.
Kendini rma sen onu sevmiyorsun sadece alışkanlık yasadigin şey
Sevmiyorum parası için çıkıyorum.
Ah şu para :)
Sen gerçekten iyisin. Bizi bu tarafada yolun düşer mi?
Anlamadım.
Ozunde cok iyi oldugun anlasiliyo sevgilinn okuzlugu iste
Aynen :)
):))
özünde iyimisin :S ihaneti hoşgören bir insan ne kadar iyi olabilir
Bilmiyorum size sordum
bence sen önce kendinle bir barış sonrası akar gelir
Yok yahu melek gibisin. Sütte leke var sende yok
Haklısın +1
tamamen günah çıkarma yaptığın, başka birşey değil.
Hayır
Bence sen Hastasın. muhtemelen obzezif bozukluk. tedavi görmenin tavsiye ederim..
Peki.
Birsey soylimmi tam kaşarmışsın he bir utanmadan soruyon
Sormak için değil mi burası zor bir durumdayım soruyorum.
Sor tabi * abazanı
Iyimisin sen ya aldattıyorsun bir deniyiyim diyorsun gebertmedigine şükret
Gebertemez kadın hakları diye bir şey var vuramaz.
ateşle oyun oynama bence gönlün onda değil demekki git başkasını bul :)
Parası var.
e sokmusum parasına para herşey demek değil
yaptigindan mutlumusun ne kadar yuzsuzsun allah hepimizi goruyo bo gun senide aldatirlar
Aldatsınlar para versinler yeter :D
Osuna ugrasma barısamazsın hı iyilikten öleceksin kafanı küllüğe basasım geldi
İyilikten öleceksem neden kafamı küllüğe basacaksın?
Kötü Birimisin Bilmemde Yollu oldugun kesin
Yollu ne demek.
o* demek
azmış kudurmuştan beterdir boşver barışma yarın öbür gün yine aldatırsın karakter meselesi
Yakışıklı bulursam tabi aldatırım parası var diye sadık mı kalacağım yani.
gel benle de aldat o zaman ne diyim * sendeki rahatlık şaşılacak gibi
Senin gibi özünde iyi bir insana nasıl tokat attı çok ayıp ne önemi var canım demeliydi :)))))
Bencede, büyük hata yaptı :)
:)))
Barışırsınız ya biraz takılır sonra yine tekmeyi vurur zaten bunun olması normal.
Saygılı ol.
Defalarca aldatan birinin bana SAYGI dan bahsetmesi...
Sen bu kafayla daha cok aldatırsın ama sonucu kotu olabilir
Ne gibi
Sen dusun sevgilimde deme sen ihtiyac malzemesi ariyosun
Tabiki iyisin senin kalbin temiz boşver doğru yoldasın
Anladım :)
İyi sevindim yakınsan bana da uğraya bş ara :dd
Hayvansal gudulerinle ben insanmiyim diye sorman büyük paradoks
Anladım.
karaktersizlikde çift dikiş gidiyorsun başarılarının devamını diliyorum :)
Peki.
Allah bilir benlede çıkmışsın tühhh ! Yürü git burdan !
Anladım. Teşekkürler.
Karda yuruyup izini belli etmiceksin. Kim bilir o seni kac kere aldatti bosver
Barisma bence
Hahahaha Ersan Süpersin :D
Dimi bencede tatlım daha onu kaç yakışıklı erkekle aldatıcam dur sen :D
Aldat valla hakediyo hepsi
Aynı şeyi sevgilin sana yapsaydı ve ben iyi biriyim deseydi sen barışırmıydın?
Barışırdım aldatabilir parası lazım bana sadece
çok yakışıklıyım benimlede yatar mısın param yok ama
Etrafım dolu hergün birine veriyorum günde 2 ye çıkartırsam zorlanırım.
peki sen bilirsin
tokat değil sopayla dövülmen gerekli... hatta ciddi ciddi esaslı bir dayak mesela falaka
Anladım. Teşekkürler.
Sen tam bir fahisesin ;)
Komaya soksaymış keşke.
Saygılı ol.
Üstüne bir de tükürseymiş sonra.
Saygılı şekilde komaya soksaydı keşke.
Boğazlarına yazık adamın @Paranormalbiri komaya sokup pardon saygılı şekilde komaya sokup kanalizasyona atacaksın böylesini.
Farelere yazık.. sdffsdga
Sulak yerine atacaksın ki farelere yazık olmasın bunu kemirerek @Paranormalbiri b. kun içine batsın orada ölümü beklesin.