AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
tabiki cevap vermek daha mantıklı ama hic takmıyorum gibi gorunmek istiyosan cevvap verme dayanabilirsen :D
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
hic farketmez tanımıyrum snucta seni :D
Varsayım olarak
olmuyor oyle malesef
Hakliysan sonuna kadar Savun kendini sonra dönecektir affetme ama suçun varsa sus lafları dinle :))
içinde kalmasın hiçbirşey ne düşünüyorsan açık açık söyle...
Tam ben ayrılalım dicektim önce sen davrandın yaz :)
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
:)))
Hiç sevmem bu tür şeyleri bence tek soyleyecegin söz. Teşekkür edip numarasini silmen.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Aaa süper sevindim :)
Teşekkürler :)
cevap ver. vakti zamanında bana vermemişti. çok sinir oldum ve çok üzülmüştüm. çok köötü bir durum. sen sen ol cevap ver. en azından onca yaşanan şeyin hatrına..
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
ayrılmayı isteye benmym?
Evet
ayrılmak isteyenin önce neden ayrılmak istediğine bakmak gerekir bence. Durup dururken ayrılıyorsa mesaj atmazsan zaten umrunda olmaz mesaj atsan vicdanı sızlar dicem ama vicdanı olsa durup dururken ayrılmaz. Eğer belli bir sebepten dolayı ayrılmak istiyorsa duruma göre değişir dediğim gibi. her iki durumda da üzülebilir.
Duruma göre haklısın ve artık rahatsız etmeyeceğim yazdım ve bitirdim. Oh be rahatladım
barışırsınız:)
Ne zaman bir kıza ayrilalim dediysem hepsi beddua etti. 6 aydır yalnızım mina koyim
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Söyleyecek HİÇ birşeyin yoksa bir güle güle demelisin.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
İyi hadi geçmiş olsun :)
Bir ömür hatırlanmak istiyorsan sessiz kal.
Ama bir ihtimal devam etsin diyorsan yaz.
Sonuna hoşçakal, Allah'a emanet ol, bahtın açık olsun falan yaz.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
bize neden böylesi değilde hep tersleri denk geliyor diye sorgulattın bana hayatı.
Açar mısın biraz :)
Bana hep sudan sebeplerle darılan, trip atan ya da çıkmak için uğraştıranlar denk gelmişti de. Sen iyi niyetlisin yani ne güzel onu demek istedim.
Yok. Ben de tripliyim ya :) son konuşmamız olcak diye ben iyş konuştum. :)
Tripli olmasam şimdi bu durumda değildik
Tanıştıktan ne kadar sonra çıkmaya başladınız?
Çok karışık bizim ya :)
Eğer çocuğu uğraltırmayıp, 4 ay dan önce evet dediysen o kadar da tripli değilsin.
Yapabiliyorsan sessiz kal yoksa da agzina geleni say
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Salaksin kizim
Neden
Gitmeyi kafaya koymuşlar bırak gitsin
Daha umursama.
haklısın ve artık rahatsız etmeyeceğim yazdım ve bitirdim. Oh be rahatladım
sessiz kalmak gibi bir mallık olur mu böle sacma soru mu olur kaybol
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
başka bir diyiceğin var mı iyi ozman s. g derim biter
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
susmak acıtır hemde çok
2 sinide denedim sonuç gökyüzünü izliyosujn canın sıkılmış bir şekildee
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
susman canımı açıtır o an boynuma sarılıp gitme desen vazgeçerimm
cevap ver yoksa kendım yol verdım der saga solda :)
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
cevap göre sessız kalsan anlamaya çalısırım...
Aklında soru işaretleri kalmaması için cevap ver derim.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Mutlu olun hep inşallah :)
Çok canim yanmişsa veririm adam sanmistim seni derim
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Cevap versen tabi seven insanın cani yanar sevmiyosa hic umursamaz
Acı olan ne biliyor musun?
Binlerce göz sana baksa da
sen hep O'nun gözlerini ararsın...
Doğru
Bir gün geçti artık cevap da yazılmaz
://
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
oh be ne güzel ALLAH ayırmasın
Mutluluğunuz daim olsun :)
Teşekkürler :)
rica :)
tamam diyeceksin. ya da sessiz kalaaksın demek istedigim sende uzun mesaj atmayacaksın.
sezsız kal goreceksın yararı oluyor
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
allah ayırmasın :)
Cevap verme. Birak catlasin... :-)
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Tabi ayrilik mesajima cvap verilmemesi canimi yakar.
Sus, cevap verme.
Tamam canım
Cevabı ver sessiz kalmak bu konuda çok safça olur.
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Bir de ben erkek olsam
Bu durumda aci cekmek 2 seçenekte da olabilir. Ama sessiz ilgisiz kalmak daha aci verici.
kesin cevap ver karşı taraf çok kırılır
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
doğru olan bu :) sevindim, mutluluklar! :D
Tek jelime atmak en iyisi
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
Hiç bişey yazmamak uygundur
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Kesinlikle cevap ver, içinde kalmasın bazı şeyler
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
İnsanlar konuşa konuşa zaten :) her sorun çözülür bence yeterki sakince konuşulsun :) sevindim bu arada senin adına :) inş bir daha böyle bir durum yaşanmaz :)
Amin :)
Sessiz kalmak.. Daha çok merak eder düşüncelerini
Söz gümüşse sükut altın diyorum
sadece peki de bnce o ona en iyi cevap olur :)
Cevap versende vermesende için acır
Ya onun
Seviyorsa onun içi parçalanır pişman olur kafasını vurur sana geri döner
Sussam mı cevap yazdam mı daha çabuk pişman olur
Sus ! çünkü merak edicek vicdanı rahat etmeyecek Seni merak edecek ve sana geri dönecek.
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Sevindim mutluluklar.
"sonunda." yaz. asıl o zaman o bunalıma girer.
Bence verme takmıyomus gıbı :)
Kesinlikle sessiz kalmak.
sessize al kendni yavrummm
Sessiz kalinmasi daha cok koyar diyim
Teşekkür ederim
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
Susmak
cevap ver ama sadece gül g*t gibi kalsın pzvng
sessiz
Her zaman merakta bırakmak :)
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
cevap vermek. yolun açık olsun de.
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Sussan daha çok canım acır. Ama kesin bir şekilde ayrılık kararı veren karakterin ipinde olmaz diye düşünüyorum.
Ben sahsen oldu tm ayrilak yazarim
Hangisi daha çok acıtır çözemedim
Son mesaj zaten cevap ver ama sağlam ver :)
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
susmakta yakar ama yazıcağın mesaja göre değişir o :)
Genel susmak iyidir diyor
yok bence değildir ya da nasıl mesaj attı o sana nasıl söyledi ayrılmak istediğini?
Direk ayrılmak istemiyorum demedi. Olmuyor sen bana güvenmiyorsun falan ama belli bu işim sonu ayrılmaya gider
olmuyor dedikten sonra birşey dedinmi?
Hayır ayrılmak istediğini hissettiğimde sustum
Sen istemiyosun herhalde. yaz olmuyorsa zorlamanın alemi yok o zaman bitsin de başkada birşey deme :)
O zaman bitsin de demim hiç bir şey demim
zorlamanın alemi yok o zamansa bitsin yaz... ben sana sordum sen bitmesini istiyonmu istemiyonmu?
İstemiyorum
Bu durumda ne yapmaşı
o zamansa cevap yazmazsan dağa kötü sonuçlar doğurabilir. tartışmanın sebebi ne bilmiyorum ama belliki birşeyde önyargılı davranmışsın bana güvenmiyorsun demiş buna verilcek cevap güveniyorum ama korkularım var gibi olması gerek elinde tutman için
Acı çeksin
saçmalıyorsun arkadaşım hem istemiyorsun ayrılmak hem acı çeksin diyorsun neden karşındakine acı çektirmek istiyosunki böyle bir zaafınmı var sen düzeltmeye yöntem ara devam etmek istiyrsan neyse iyi geceler.
Sessiz kalmak çok koyar karşı tarafa.
Seni anlıyorum haklısın mı desem yoksa tamamen sessizlik mi?
Tamamen sessizlik. Sen ondan ayrılmışsın gibi koyar.
Tamam :)
Mesela senle ven sevgiliyiz sen beni terkettin ben sana haklısın desem mi yoksa sussam mı daha çok üzülürsün
Susarsan.
Sessiz kalmak tercihim.
cevap vermemek daha iyi !
barışma niyetin yoksa sessiz kalmak çok ağır olur
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
:) sevindim senin adına
Teşekkürler canım :)
Eğer dayanabilirsen sessiz kal.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
cevap verme takmıyomuş gibi görün
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
bazen sessizlik en büyük cevaptır..
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
sussan çatlarım.. (tabi seviyorsam) gerçekten çatlarım. ha bire merak içinde kalırım.. acaba ne yapıyor ne ediyor derim.. hele birde facenden bir erkekle resmini görsem seni ararım ve sana saymayacağım laf kalmaz.. (umarım anlatabilmişimdir)
teşekkür ederim
rica ederim
yazma soru işareti kalsın.
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
2 türlüde ama susarsan daha çok.
Teşekkür
Duruma göre haklısın ve artık rahatsız etmeyeceğim yazdım ve bitirdim. Oh be rahatladım
Sessız kalmak daha çok can acıtır
Teşekkürler
iyi o zman bb de umursamıyormuşun gibi
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Hiç takmıyormuş gibi iyi bana uyar de gülücük koy bide acını gizli yaşa.
Sessiz kalınca daha güzel ayrılsada mesaj bekliyor
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Sessiz kalmak en iyisi.
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
Ben cevap vermem. Susar ve giderim.
B'ye B'ye seni totosu boqlu derim..
Cevap vermemek cevapların en güzelidir.
bir hoşçakalı hak ediyodur diye düşünüyorum..
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Hmm mutluluklar o halde :)
Ben cevap vermek mesela ¬¬)
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
E iyi o zaman ¬¬)
Cevap vermeye gerek yok diye düşünüyorum
Teşekkürler
ben cevap vermezdim :D
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Bir de ben erkek olsam