AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Hesap sor ne sessiz kalmasi
Kafasına koymuş bir kere.
Seni hiç ğzmeyecepim diye söz verdim ama özür dilerim demiş. Daha ne denir
Birak gitsin o zaman konusmaya degmez
Sessiz kalmak anlayabilene cevaptir
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Canın isterse yaz geç sana adam mı yok
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Cevapsız kalman canımı daha çok acıtır. Hani bazen derler ya döv bağır çağır küfret ama birşey söyle diye.. bu da onun gibi birşey
içinde kalmasin hic bisey. dök gitsin
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
kopyala yapistir yapman:)
Faha kolay bı
sessizlik en doğru şey...
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
ya bu uzun metin yazanlar işsiz mi * :D
koy götüne tekmeyi mk yol ver onaaaaaaaaaaaaa
canısı ya nassın iyisin niye ayrıldınız
Ayrilma şekline bağlı konuya hakim değilim.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Olay kapandımi yani :)
Evet. Zqten ben kızmıştım o da bitirmişti
Şimdi açıkladı
İyi mutluluğunuz daim olsun..
Sağol :)
Neyse açık açık söylemek.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
cevap ver ve kesin bişeyler yaz yeter
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
aslında kafama koyduysam senden ayrılmayı bısey soylesende soylemesende canım acımaz
Duruma göre haklısın ve artık rahatsız etmeyeceğim yazdım ve bitirdim. Oh be rahatladım
sonundaki o rahatlık paha biçilemez :D
sessiz kalmak en iyisi :D
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
sussan daha cok canım acır. düşünsene sen benden ayrılıyosun o kadar mesaj yazıyon olamıcagını felan anlatıyon. hiç cevap yok ne düşünürsün :D
Doğru söyledim :)
Söyledin
anladım anladım :D
canını okurdum
suusarim ben en iyisi incitmem
Hoşça kal yeter bence.
sessiz kal köpürüyorlar :)
Ayriliga göre degisir
sus ve uzaklaş ordan. d
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
sevindim canim senin adına : )
Teşekkür ederim :)
ayrılmak isteyen taraf kim sen seviyor musun?
O ayrılık mesajı yolladı ben ne yapsam diye düşünüyorum
seni sevmeyenin peşine düşüp başını büyütme sen bir yazarsan erkek 5 yazar
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
ayrılık mesajı atan adam zaten seni kafasından silmiştir...
Farketmez ama cevap yazmamak daha iyi galiba :D
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
2 türlüde yanmaz bence çünkü değer versem sevsem o noktaya gelmezdi olay
Anladım
sessiz kal kanks gel sarilalim
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
2 turlude acimaz
bence cevap ver daha iyi olur
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
cevpa verirsen ayrılamam ki
Çok tatlı :)
Sesiz kalmak
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Ben de erkek olsam tabi
Hmm ayrilalim mh geldiye tek bir "olur" mj yetmeli
Ayrildim kendine iyi bak gibi sözler varsa sesiz kal
O kişinin karekterine bagli bence
Anladım canım
Nokta atıp gitmek
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
Susunca söyliceğin bişey varmış gibi oluyo nokta söyliceklerim bitti umrumda değilsin demek
Anladım bir gün oldu artık yazamma ki
Cevap verme sinirden kudursun köpek
:))
Sessiz kalmak daha iyi
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
Sessiz kalirsan sonra konusabilirsin
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Tabiki susmak ama becerebilirsen.
Cevap veririm genelde
sessiz kalmak tabiki
sessiz kal en güzeli
Sessiz kalmak tabiki tecrubeyle sabit
iyi de geç ;)
sessiz kalmak
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
Tamamen susmak
susmak
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
mutluluklar:D
Cevap verme,
Bir gün geçtş. Yazamam artık
Yazma, daha değerli oluyorsun. Ayriksan bile değerli kalmak önemli
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Yarın pompa var o zaman :)
sessizlik iyidir
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Sussan ama olay ayrılığa geldiyse konuşmanın pek anlamı yok
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
bir daha ayrılırsınız boşa zaman kaybı bunlar araya soğukluk girdi mi bir kere ne yapsan boş
Sessiz kalmak
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı?
bir de ben erkek olsam
Sussan daha çok tabiiki. Çünkü karşı tarafın tepkisini ölçemiosun.
Sessiz kalmak.
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Vallaha olmadığın için bilemiyorm :)
sessiz isyan
Seni çok iyi anlıyorum. Haklısın mı yoksa tamamen susmak mı daha iyi?
susup kendi içine bağırmak en iyisi
Anladıö
sus bence en temizi
cevap verme
Sessiz kal
Cevap verme sakın
Sus ki kudursun.
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Allah ayirmasin ozaman.
Sağol:)
SESSİZ KALMAK İYİDİR
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
BAK KISA VE ÖZ
cevap ver
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
Susarsan
Cevap vermem.
Hic takmazdim :D
Anlafım
sessiz kal
Cevap verme
sessiz kalmak
sessiz kal
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
nasıl bir ergensınız yav :)
Ergenlik mi bu :)
Sesiz kalmk
Haklısım diye mesaj attım. O da konuşabilir miyiz diye mesaj attı. Konuştuk. Benim kozdığım olayı aydınlattı. Barıştık :)
Kandirdi yine seni;)
:(((
;)) nie mutlu deilmisin
Kandırdı deyince :(
Kandirmis iste;))
Of ya :)
Noldu
bence söylemek gerek
Senle sevgili olsak mesela sen benden ayrılöak istesen ben sana cevap versem mi daha çok canın acır sussam mı
sessiz kal :)
sessiz kall
Yaw he he
Cevap ver
tamam yaz sadece