
Haketmediğiniz durumlar’da sessiz kalmayı mı seçersiniz yoksa konuşmayı mı?

Haketmediğiniz durumlar’da sessiz kalmayı mı seçersiniz yoksa konuşmayı mı?
İtibarım ve namusum söz konusu ise yasal olarak gereğini yaparım🙂 Ancak delidilaver tarzı bir durum var ise yaptığım şey şudur.

Susmuyorum ben.. Belki benlik bir şey değil belki dışardan bakınca bambaşka bir izlenim veriyorum belki de "ne diyor l*n bu" diyor çoğu.. Hiçbiri umrumda değil..
Çünkü dışardan bakanlar; içeride nelerin olduğunu/öldüğünü, yaşandığını bilemezler..
Genelde konuşurum hakkımı ararım, susamam ama eğer anlaşılmayacağıma veya karşıdakilerin bana haksızlık yapmaya devam edeceğinden eminsem susarım ve uzak kalırım.
Bazen asaletimi ve bazen de nezaketimi korumak adına susuyorum. Bazen ise kelimelerin bir noktaya varamayacağını bildiğim için...
Hiç sustuğunu görmedim pabuç gibi dil var 🤭
Ya aşk olsun ben hiç konuşur muyum? 🥺
Yok konuşmazsın
Cevap
4Cevap
Konuşmak
konuşmaya çalışıyorum baktım olmuyor anlamıyor kırıyor da kırıyor bende susup geriye çıkıyorum
Karşımdaki insan beni anlamayacak kapasitede değilse zaten tenezzül etmem konuşmaya
Merhabalar 🙃
Konunun durumuna bakar kendimce analiz eder ona göre konuşmaya başlarım.
susmayı tabi ki de haketmediğimi kendi kafasında onaylamış zaten kendimi boş yere açıklamamın anlamı yok açıklasam da değişmez sanırım
Değişiyor ya. Bazen tek kelime edesim gelmiyor. Bazen ciğerine kadar deşiyorum
Sessiz kalirim genelde
konuşurum durum izah etmeye çalışırım
Ne gerekiyorsa o
Lafımı esirgemem
Değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?