AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
hayatında kız olmıycak derken erkek olmasın sakın
hahahaa saçmalama canım
ne biliyim enteresan geldide
seni başından def etmeye çalısıo.. belli sıkılmıs artık senden sen sevıosun ama o sevmıo..
dönerse serindir dönmezse hiç serin olmamıştır.))
:))
haha klasikleştirdiniz bu lafı :D
eğer erkek terkedecek kadar soğumuşsa sana tavsiyem fazla bekleme çünkü o öyle yapacak. :(
Donermi doner hic belli olmaz
saol canım amin
Rica edrim
sevseydi bu kadar uzun zaman ayrı kalmazdınız. seviyorum diyorsa da yalan söylüyordur, "nasıl olsa buna geri dönerim beni her zaman kabul eder" diye düşünüyor çünkü :)
kes
doğru konuş.
sen doğru konuş yalan yanlış yorum yapma waroş
burada soru soruyorsan farklı görüşlere açık olacaksın. cevabımda hakaret küfür yok, ama hoşuna gitmemiş belli ki hemen hakarete başvurmuşsun ergen gerisi sidikli kezban seni dfjgdfdf
kıllı kezbanus * git sayfamdan senin gibi eziklere yer yok kaybol sümüklü çingene
barzoya bak hele nasıl da afilli kelimeler saydırıyor ya yerim kız seni <3 sjdfsjdgsj
ahahah tam eziksin sg aptal şey * kıllı kezoş
helelehele agsfdfasd
Niye geçmişi deşiyorsun bu kadar geleceğine bakmalısın bu profil fotonla soru çelişkili bence trolsün
hahaha güldürdün beni
Ev kızı oturaklı olur o sende yok trollük yapma.
sorumluluk agirmi geldi ona
olabilir evliliğe hazır hissetmiyodu sanırım aileside baskı yapıyorsa kaçmış olabilir
evlilik noktsinda sanirim ecele etmisinz evlilign ciddiyetini yuva kurmanin hassasiyetni sorumlulk kavramini bilmiyen biriyle yola girmisin duygularininda zaafiyeti var burada isin mantiksal boyutundan cok duygularnla yon vermisin iliskinin gidisatina ve sonuc ortada geldin nokta icler acisi
Kimse yok olmayacakta lafı koskoca bir yalan :)
neden ki
Bu lafı kim dediyse ayına kalmadı başkasıyla çıktı gördüm çünkü.
Aklı sıra vicdanını rahatlatıyor. Soğumuş
Biraz yalnız bırak, düzelecektir..
inşallah tatlım
İnşaallah.
Tabi mala vurdu tadını aldı bıktı artık :D
İstedigini almış tipik Türk Erkeği
salak salak konuşma aldığı şey ne bana açıklasana
Ağzını bozma kevasemisin
anan kevaşe canım senin isteediğini almış diyorsun ben o* değilim emin ol yatmadım aldığı şey ne salak aklınız heep cinsellikte demi
Fikri mi belirttim ne bu sinir
Ayrıca her anayi anan sanma
ilişkiniz hangi düzeydeydi?
4 yıllık bir ilişki çok ciddiydik oda bende ailesi çok seviyorlar istiyorlardı beni evlilikle evle ilgili planlarımız vardı hayatında kimse var mı diye sorduğumda kimse yok olmucakta dedi bu ne anlama gelir sence
arkadaşım; ilişkinizin düzeyini sorarken şunu kast ettim: sınırlarınız ve kırmızı çizgileriniz var mıydı? yani karı-koca ilişkisine benzer bir düzeyde miydiniz?
cinsel ilişkiye girmedik ama öpüşme sarılma falan oldu tabi
belki dedim çok hızlı yaşadıysanız bazı şeyleri, bu yüzden senden soğumuş olabilir diye de, öyle bir durum değil bu... şimdi 4 yıllık ciddi bir ilişki, aileler arası münasebet, sonra kalk birden ilişkiye nokta koy... bunun altında var bir bit yeniği arkadaş; hem de kalıbımı basarım ki var... öyle evlilikten soğudum falan gibi laflarla izah edilecek bir durum değil bu...
ne olabilir sence
ya durduk yere böyle bir karar alınmaz... aranızda sıra dışı bir durum yaşandı mı, kavga, tartışma ya da ne bileyim bunun gibi... son zamanlarda sana karşı davranışları nasıldı, uzaklaşıyor muydu veyahutta çok ilgili miydi... dikkatini çeken bir ayrıntı, bir ipucu da mı yok aklında?
aslında şöyle oldu ben ona ayrılmadan bir kaç gün önce kızmıştım bişeyden dolayı soğuk davranıyordum mesaj atmıyordum sonra ufak bir kıskançlık üstüne geldi ve ayrıldık
iyice detaylandırır mısın lütfen?
başkası ile evlenecek.
Geri donsede kabul edilirmi?
evet keşke dönse..
Hayr be. Dönmesin sana yazik degilmi istexigi zaman gitsin istedigi zaman gelsin. Kimsede yok olmcakta demis. Yani diyoki kimseyi bulamazsam tekrar donerim kapilari kapatma diyo. Evlilik olayi bahane olms 4 yil diyosun büyük ihtimal senden sıkıldı soğudu ve gitti. Gelsede hicbisey eskisi gibi olmaz Üzgünüm
bilmiyorum inşallah yine o olur..:(
Hayırlısnı dileyin ezgi hanım.
öylede seviyorum işte çok acı çekiyorum dönmesi en hayırlısı benim için ;(
Değil yenisini bulun
Bir ev kızına göre epey güzelsin
her bayan güzeldir bakımlı olduktan sonra
Oyuncak gibi oynasın senler iyi oyunlar
işin çok zor sanırım !!!
Senden istediğini almış gider tabiki
ne alaka neyi almış
Tadını almış daha donmez
ne alaka bir birliktelik yaşamadık ki ayrıca amacı o olsaydı evleneceğim kız demezdi
donerd:-P
çok umutlu olma o isteğini almış zaten
Adamın çok üstüne gittin bence o da dönmesi geri
Daha yasiniz genc
Giden gitmis...
giden gitmiş gittiği gün bitirmiş :)
Evlenilcek kadin misin ki sen
dönmez
nedeni?
Giden dönmez de o yüzden
yıllar sonra bile dönenler var
Acaba peki onlar sence niye dönmüşler hiç düşündün mü seni sevdiği için mi yoksa başkasını bulamadığı için mi? sence bu dönmek midir?
güzel soru tabiki kişiden kişiye değişir ama benim erkek arkadaşım çok ciddiydi yani senden başkasıyla evlenmem bile diyordu sonuçta 4 yıllık bir alışmışlık var hayaller var hatunum kadınım gibi kelimeleri herhangi bir sevgiline söylermisin sen olsan
Biz ne yeminler sözler edenler gördük işin özeti bu laf oldu...
Hiç gitmeyecek gibi sevenler,
Hiç sevmemiş gibi gittiler...
dönmemeli..
Donmez arkafasim
Evet
thanks
Bence senden soğumuş
alacağını aldı işte... neden dönsün kü
ne almış sen çok bilme bence bilip bilmeden konuşma
sordun söyledik napıyım
aldığı şey ne açsana biraz bize 4 sene çıktıysam herşeyi yaptığım anlamına mı geliyor cinsellikten bahsediyosan birlikte olmadık
aklı cinsellikte olan sensin tatlım... ben farklı şeylerden bahsediyorum...
ondan bahsediyorsun bence
sen çok ona odaklandığın için başka bir şey düşünemiyorsun
niye kaçırdın çocuğu
Soguk su dok
Dönmez
donmez
Guvenme..
naptın adama ya