En İyi Cevaplar
+1 yılEşimden ayrılmayı düşünüyorum daha doğrusu bu ortak kararımız 4 aylık evliyim daha 6 yıllık bir birlikteliğimiz var dı fakat ailesi yüzünden hiç bir şekilde anlaşamıyoruz sürekli kavga be beni aileme göndermiyolar. Kendimi toparlayana kadar kısa bir süre kadın sığınma evine gitmeyi istiyorum Ailemin istemediği bir evlilik yaptıgım için ailemin kapısına döneniyorum bu yüzden bir iş bulup ayrı bir ev kurabilecek dereceye gelene kadar kadın sığınma evine gidebilirmiyim şartları neler hiç bilmiyorum
11 Yorumla
yasın daha çok genc belli ki hayatını mahvetme korkma sakın kadın dediğin fedakarlık yapar yuvasını kollar ama görüyorum ki sen o safhalarıda gecmişsn canım kesnlkle boşan bu devlet o kadar da duyarsız deilidr umarm zorluk cıkarmazlar die umuyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılumarım kurtulurum bir an önce
Soran+1 yılteşekkür ederimm inşallah
- +1 yıl
Sorun çok mu buyuk
Allah yardımcın olsun bacım anlıyorum sığınacak yerin yok. Lakin evden ayrıldığında çok dikkat et eğer kocan psiko ise asla onun bileceği yerlere gitme yakınında olma. Bu gibi durumlarda aile şart hiç yok her halde ailen. En iyisi devletin kadın sığınma evine gidip yerleşmen asla kimseye yer bilgini vermemesini söyle. Tanıdığın arkadaşlarına bile yerini ve ne yaptığını söyleme onlar kocana söyleyebilir kimseye güvenme durumun zor. Allah yardım etsin.
36 Yorumla
Soran+1 yılamin. Aynı şehirde olmak istemiyorum ne yapacağı belli olmayabilir. başka şehirde ki bir kadın sığınma evine nasıl girebilirim. Kalacak bir yer yok gittiğim gün girme şansım olabilir mi yoksa dışarda kalmış oluyorum geri de dönemem
- +1 yıl
Sevgili bacım başka bir şehire gittiğin anda kadın sığınma evi seni alır ama aynı gün alması zor. Biraz uzun sürebilir çünkü herkesi almayabilirler. Mutlaka bir tanıdık şart. Bu kocandan bu kadar korkacak bir şey yapmamıştır umarım. Dinsizin hakkından imansız gelirmiş. Olumsuz düşünme. Keşke yardımcı olabilsem ama maalesef elimden bir şey gelemiyor daha doğrusu aklıma gir şey gelmiyor. Güzelikle konuşup ayrılma durumu olabilir mi acaba yoksa çok mu katı bu adam?
Ayrıca kadın sığınma evine gitmek için şunları yapman lazım bacım ;
1-En yakın karakola gidip talepte bulun
2-Karakola gitmeden kadın sığınmanın olduğu yere git sığınmak istiyor de
3-Belediyelere de git onlarda sığınma yerleri veriyorlar halkla ilişkiler ve danışma merkezine başvur
4-3-6 ay en fazla kalabilirsin ondan sonra izini kaybettirmeye bak bacım.
Detaylı bilgi için buraya bak mutlaka ;
aileicisiddeteson.com/.../
Ayrıca kadın sığınma evini arayıp bilgi al. Attığım sitede numara var telefona tıkla
Soran+1 yılhayır kesilikle konuşmaktan anlamaz. o zaman daha kötü olur evden çıkarmaz bile
Soran+1 yılçok teşekkür ederim bunların hepsine dikkat edeceğim
- +1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
+1 yılAldattığını ispatlarsan ver mahkemeye, kadın sığınma evine git önce emin ol. Şiddet gördüğünü belirt yardımcı olurlar. Kadına şiddete karşı çıkan bir sürü kurum ve kişiler var. Sakın vazgeçme ve işe gir asla bilmesin o süreçte adresini. Telefon alırsan kendi adına alma asla, gerekirse saçını giyimini değiştir. Yani zamanla sana ulaşmasını engelleyecek şeylerini değiştir adres olsun, şehir olsun. iş bul çalış mutlaka. Ve mahkemeye dilekçe ver bana birşey olursa şu sorumludur diye uzaklaştırma da al.Ülkemizde ne kadar da bunlar göz önünde bulundurulmasa da sen tedbirini al kardeşim. Allah yardımcın olsun.
10 YorumlaDurumuna gerçekten üzüldüm. Keşke iyice bir tanısaydın, nasıl biri olduğunu görseydin. Bu durumlara düşmezdin. Üzüldüm gerçekten ya senin adına. Bu konuyla ile ilgili pek bilgim yok ama, ayrılmalısın. İş mi yok kendi ayaklarının üstünde duramazmısın? Çalışıp adam gibi ekmeğini kazanırsın. Sakat değilsin ya. Neden olmasın, hergün dayak, hakaret yiyeceğine. Adam gibi çalışıp bir şekilde düzeninini kurabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılÖncelikle durumunuza üzüldüm ancak umudunuzu kesmeyin maalesef ki Türkiye'de 90 bine yakın genel ev var iken kadın sığınma evi oranı bu sayının yarısından bile az bildiğim kadarıyla bu evlere kayıt olduktan sonra belli bir miktar maaşla İSMEK'e kayıt olup çeşitli meslek dalları arasından birini seçip iş sahibi olabilirsiniz Allah yardımcın olsun kardeşim
13 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim ama giriş şartları nedir ki sığonma evlerine
- +1 yıl
İlla kocanızdan şiddet gördüğünüzde gitmek zorunda değilsiniz bulunduğunuz yerde ki Sosyal Hizmet Kurumuna dilekçe verip gidebilirsiniz ancak kalma süresi diye bir şey var diye biliyorum 3-6 ay civarı gibi bir şey
+1 yılbulunduğunuz ilin belediyelerine bağlı ya da aile ve sosyal politikalara bağlı kadın sığınma evi varsa eğer buralara polis vasıtasıyla ulaşarak başvuruda bulunabilirsin. koruma ve gizlilik kararı talep edebilirsin. adli yardım ile sana bir avukat tayin ettirip boşanma davanı da açarlar. eğer istersen başka bir ildeki sığınma evine de nakil yaptırabilirsin hayatına başka yerde devam etmek istersen
00 Yorumla
+1 yılŞanslısın çocuk yok. Evlilik temelleri tamamen yıkıldıysa, aldatma varsa ayrılmalısın. Arkadaşlar size söylemiş nereye başvuracağınızı. Allah bu mübarek günde sizin gibi zorda olan insanlara güç ve sabır versin.
50 Yorumla
+1 yılAblacım Allah yardımcın olsun öncelikle. Ayrılınca daha rahat daha huzurlu olucagını düşünüyorsan inanıyorsan durma bile. Ondan ayrılmak istediğini bilince sana zarar vericeğinden vb. en ufak şüphen varsa polise git. Bu zamanlarda çok kadın cinayetleri olmaya başladı. Dediğin gibi kadın sığınma evlerinede gidebilirsin. Kendine güvenini asla yitirme, sakında korkma. Kendin için en iyisini düşün ve yap.
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler çok zor şeyler yaşadım hakkımda hayırlısı olur inşallah
+1 yılgel kardeşim bana gel. bende benzer bir durum yaşadım doğacak çocuğumdan bile oldum. hertürlü bakarız burada başının çağresine. insanlar kötü. bilmeni isterim :)))
04 Yorumla
Soran+1 yılbu yaşadıklarımdan sonra kimseye güvenim kalmadı
Eğer dövmuyor ve aldatmiyorsa yuvani yıkma. Sen Allah için sabret. Ama illada ayrilmak istiyorsan istişare ve istihare yap. Sonra kalbine danis ve boşanmak hayırlıysa bosan
02 Yorumla
Soran+1 yılAldatıyor ve sürekli kavga ediyoruz evlendikten sonra gerek yüzünü gösterdi
+1 yılAdalet olmadıkça sevginin, edep olmadıkça asaletin, cömertlik olmadıkça zenginliğin faydası olmaz.
30 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun. Eğer ailen sana maddi destek olamıyorsa manevi olsun bayağı ihtiyacın olucak. Bu evlilik dediğin gibi ise bu işten haır gelmez. Çocuk yoktur inşallah. Habersiz ancak mahkeme eçtığında oana tebligat gider ve habri olur
12 Yorumla
Soran+1 yılçocuk yok.
- +1 yıl
sanslısın
+1 yılgeçmiş olsun yaş kaç bu arada ne zaman evlendin de bukadar yıl sabrettinde? kadın sığınma evlerine git ufaktan düzgün bir iş bulurlar asgari ücret falan deme biran önce başla kendi ayaklarının üstünde durmaya başladığında huzura kavuşacaksın.
02 Yorumla
Soran+1 yıl22 yaşındayım. nasıl girilir başvuru yapılır. başvurursam öğrenir engel olabilir diye korkuyorum gizli yapmam gerekiyo
- +1 yıl
çok genç yaşta evlenmişsin anlaşılan:( aileicisiddeteson.com/.../
+1 yıltekrar sans vermek duzelir diye umut vermek dogru degil ayni seyleri yasiyorum ve bende senin gibi ne yapcağımi bilmiyorum ama kadin siginma evleride 6 ay bakiyormus zaten ve seni bulmak istese hersekilde bulur die dusunuyorum bence baska bir yol dusunmelisin
00 Yorumla
+1 yılbence zamana bırak ve hatalarını düzeltmesine fırsat ver eminimki merhametli biri onu geçimsizliğe yönelten şeyler neler? seni seviyordur. psikolojik tedavi öner. bence başka bir ile yerleşin herkesten herşeyden uzak birbirinizle vakit geçirememişsiniz belli hemen yıkma iyi düşün evlilik zor ama yıkması kolay. senin güvenini kazanması için fırsat ver bence pişmandır oda.
11 Yorumla- +1 yıl
Adam beni aldatıyor her gün kötü davranıyor diyor sen zaman ver diyorsun beynini si. keyim biz sizin köleniz miyiz
+1 yılAynı şeyi bende yaşıyorum şu an severek evlendim eşim eskisi gibi deyil dövüyor aileme ağza alınmayacak küfürler ediyor onunla evlendim diye ailem sildi beni sığınıcak hiç kimse m yok eşim hep bana seninle nasl evlndm pişmanım diyor ben napıcam kadın sığınma evine gidicem ama ordada en fazla 6 ay kalınıyormuş ondan sonra napıcam daha 19 yaşındayım
02 Yorumla
+1 yılben belediyede sosyal hizmetlerde çalısıyorum kadın sıgınmalar sana yardımcı olur işte bulluyolr kadın sıgınma bize baglı karsıyakada alırlar kadın sıgınmaya çocugun falan olsada alıyolar
016 Yorumla
Soran+1 yılpeki ne kadar zaman kalabilirim çocuk yok
- +1 yıl
istedigin kadar kalabilirsin ama girişler çıkıslar izinle kocan sana yaklasamaz bile zarar weremez
Soran+1 yılçok teekkür ederim farklı bütün sığınma evleri aynı mıdır. bazıları 3 ay falanmış galiba
- +1 yıl
özelden yazabilirmisin?
- +1 yıl
özele gel istersen burada muhabbet farklı yönlee gidiyo
Soran+1 yılüzgünüm kim olduğumu bilsinler istemiyorum :(
- +1 yıl
bizim kurumumuzda 60 tane kadın war çoluguıyla çocuguyla kalan merak etme ben karsıyaka belediyesinde memurum napman gerekeni söylüçem sana
- +1 yıl
bizim kadın sıgınmada istedigin kadar kalabiliyosun sonra sana bir iş buluyolar orda kalıp işe gidip gelebiliyosun ordan çıkmak istediğinde ev tutmak flaan esya gıda yardımı yapılıyo çoccuk warsa burs baglanıyo
- +1 yıl
bska bir sorunuz yoka benim çıkmam lazım
Soran+1 yılteşekkür ederim olursa ben yazarım size
- +1 yıl
korkmayın devletin bu konuda çok destegi war esinize sıgınmada oldugunuz kathiyen söylenmez ben bile daha tek kadının ismini bilmiyorum sıgınmadaki bizim konusmamız yasak herşey üst düzeyde kendi eviniz gibi rahat kimse yuvasını bozmaz anlıyorm sizi ama burdaki herkese bakmayın bu işin içinde ben warım
- +1 yıl
son bir tavsiyem var baska sehirdeki sıgınmalarda kabul eder sorun çıkartmazlar onlar sizin için daha iyi olur
Soran+1 yılhaklısınız aynı şehir istemiyorum çünkü
- +1 yıl
nerde yaşıyosunuz
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı il Müdürlügü ne git onlar seni yerlestirir.
Hangi sehirdensin onuda bildir adresini gondereyim00 Yorumla
+1 yılUmarım haberlerde vuruldu diye duymayız. Zor kadın olmak bu ülkede...
44 Yorumla
Soran+1 yıl:( :(
- +1 yıl
Gerçekçi oluyorum sadece. İnsanları saçma sapan ''hayallerle'' ayakta uyutmuyorum sizin gibi. Böyle olan kaç binlerce kadın var. Moral mi mesele? hadi bir hayal dünyası yarat sevinelim. sonrada gerçekleri konuşuruz.
Kadın sığınma evinde bulur seni ekonomik özgürlüğün var mı önce onu dusun sonra hangi sehirdesin ona göre hareket Et meslegin ne
04 Yorumla
Soran+1 yılçalışmıyordum ama sanırım çalışmam gerekecek ayrılınca
Arkadaş Evlenme amacın nedir erkek milleti isteyene kadar heves ederler sonra heves kaç tımı zora başvurular şimdi sen ayrılmak istersin gururuna yediremez dövmeye kalkar biraz insaf evlilik bu oyun işi değil
10 YorumlaGüvendiğin bir dağ bulmadan asla bu işe kalkışma ortada kalırsın.
11 Yorumla
Soran+1 yılhiç kimsem yok
+1 yılsavcılığa git yardım şste gerekli yardımı yapacaklardır sana barınma iş ve yaşam
00 YorumlaBir kere daha doverse ertesi gunu karakola git tutanak tuttur onlar seni hastaneye sevk eder zaten ifadede verirsin surekli boyle diye onlar sana ne yapıcagını acıklar...
00 YorumlaEŞİNİ SEVİYORSAN VE DÜZELECEĞİNE İNANIYORSAN AYRILMA DERİM. SONRASI ÜZÜNTÜ, ACI.. EVLİLİK KOLAY KURULAN BİR KURUM DEĞİL.. AMA AYRILMAK 5 DAKİKA... BUNLARI 11 TEMMUZ 2014TE EŞİ TARAFINDAN AÇILAN BİR DAVA İLE RESMEN BOŞANAN BİRİ OLARAK YAZIYORUM...
21 Yorumladaha cok gencsın keske bır meslegın olsaydı. dedıgın gıbı sıgınacak yerın olsaydı gerısı gelır. habersız yaparsan daha cok ofkelenebılır
00 Yorumla
+1 yıl22 lik kıza yapılırmı bu yaa? Yanlış anlamada çok mu çirkin felansın?
04 Yorumla
Soran+1 yılo kadar da kötü değilim. sonuçta evlenmeden öncede aynıydım görünüşle ilgisi olabilir mi
- +1 yıl
Iki evlilik yaptım ikiside güzeldi ama yetmiyor. Davranışları bozuk olduğu için aldatmadım ama hemen boşadım.
+1 yılkadın sığınma evlerine girebilirsin tabiki eğer durum o kadar vahimse
çocuğun varsa çok zor olur amm a08 Yorumla
Soran+1 yılçocuğum yok ama çekilecek dert değil yaşayan bilir
- +1 yıl
gidecek kimsen yok çalışmıyorsunda bildiğim kadarıyla böyle durumda olan kadınlara devlet maaş bağlıyor başka bir evlilik yapana kadar
Soran+1 yılkesin öyle midir ki
- +1 yıl
evt benim o işlere bakan bir arkadaşım var bana öyle demişti
Soran+1 yılsize zahmet müsait olunca sorabilir misiniz tekrar
- +1 yıl
tabiki yarın detaylı bir şekilde öğrenirim size yol gösteririm neler yapmanız gerektiğine dair
Soran+1 yılçok teşekkür ederim
- +1 yıl
eğer ki olurda unutursam bana özel mesaj olarak hatırlatın
Gizli Üye(30-35)+1 yılçocuk yoksa düşünmeden ayrıl ancak eğer dediğin gibi zorba biriyse yani cinayete kadar gider mi onu falan iyi düşün. bir psikologa da danış
00 Yorumla
+1 yılsana şiddet uyguluyor mu kavga nedenleri nedir..
bir erkeğin sebebleri olmadan bunu yapmaz..011 Yorumla
Soran+1 yılbaşka birşeye kızıyo benden çıkarıyo piskopat bildiğin
- +1 yıl
peki severek mı evlendınız, olum uzuldum la.. bak karsına al adam gıbı konus, araya varsa abı kardes filan sok alsınlar karsısına adam gıbı köşeye cekip konuşşunlar.. son care.
Soran+1 yılkimse destek olmuyo kendi başıma kaldım. Sığıma evi veya bir bayan arkadaşla kalabilirim sadece. Severek evlenmiştik ama gerçek yüzünü gösterdi
- +1 yıl
abi çok korktugum bır durum.. uzuldum yalan yok. anlam veremıyorum sabretmeyı deneyın ıs cıgırından cıkarsa alternatıf olarak arazi olun.. bır arkadasınızın yanına kendınıze dıkkat edın ama.. Allah ıslah etsın dıyorum..
Soran+1 yılçalışmıyordum evdeydim genelde yeteri kadar sabrettim ama artık dayanamıyorum
- +1 yıl
o zaman bas kıcına tekmeyı kendı ayakalrının ustunde durmayı dene , bır ıse gır ekonomık bagımsızlıgını kazan..
Soran+1 yılsığınacak bir yerim olursa hemen iş bulmayı planlıyorum
- +1 yıl
hayatta hıc saglam bır arkadasın yok mu?
Soran+1 yılvar ama çok uzak
- +1 yıl
elımden bu kadar gelıyor dostum.. :(
Soran+1 yılAllah razı olsun
Şiddet mı var ilişkinizde? Şiddet varsa kesinlikle ayril yoksa da konus medeni insanlar gbi.
01 Yorumla
Soran+1 yılşiddetli geçimsizlik var
Öncelikle merhaba önce karakola gidip gerekeni oldugu gibi anlatacaksın sonra onlar seni yerleştiriyor çocukların varsa onlari için biraz daha sabret
00 YorumlaKarakola git önce talepte bulun onlar orayla senin için görüsecekler başkada bisey yapmama gerek yok bir kaç form ve imza sadece umarım hakkinizda hayirlisi olur
00 Yorumla
+1 yılGeç olmadan kurtul ondan çocuk da yoksa çok daha kolay ayrılırsın sonra ilerde çocuk olur işin zorlaşır
20 Yorumla
+1 yılAnnemle Babamda öyle zamanı gelince değerinizi bilirsiniz 50 55 yaşlarında bence hata etmiş olursun
00 Yorumla
+1 yılŞiddet goruyorsan cok fazla ayril bence yok ama sadece tartisma falansa yuvani hemen yıkma bro
00 YorumlaAsla girme ablacim eşim icerde asla beni ariyamiyir cok pis bi yer ailen varsa git wlahi yazik ettme
00 YorumlaSen Serap Evicmen Çiçek i dinle. Evet dediğin gibi uzaklaş ve dava aç ki aksi taktirde seni tehtid etmeye kalkışmasın.
00 YorumlaBoşanma davası aç kadına şiddet yasalarını oku gizli gizli kendine avukat bul ve hayatına yeni bir sayfa aç eşin adam değil
00 YorumlaMerhabalar bu konuda Türkiye cumhuriyeti yeterli güven sağlayamıyor bence sen kocandan ayrılmak yerine onunla yeniden konuşmanı tavsiye ederim
00 YorumlaÖnce onunla konuşmalısın bence haberi olmadan gidersen peşini yine bırakmaz diye düşünüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılbulamayacağı bir yere gitmek istiyorum aldatıyor hem de bırakmıyor takıntı yapmış
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok üzüldüm gercekten. Calisio olsaydin keskenie degisti böyle oldu acaba ilgisiz miydin?
07 Yorumla
Soran+1 yılher zamanki gibiydim ben kendisi biraz piskopat gibi başkasına kızıyo benden çıkarıyo hep böyle gücü bana yetiyo sadece
Cevap sahibi+1 yılCalisio olsan cok iyi olurdu. Gencken sansin olanilir. Boyle hayat gecmez.
Soran+1 yılsığınacak yer bulsam iş arıycam daha sonra
Cevap sahibi+1 yılSevgisiz evlilik rezalet. bir kiz olarak ne hayallerle evlendin kimbilir. Belki de hep bekledin gelip sarilsa sefkat gosterse diye. Belki de tam aşkı tatman gereken zamanın. Umarım mutlu okursun bundan sonra.
Soran+1 yılumarım öyle olur mutluluk bana da uğrar
Cevap sahibi+1 yılUmarım. Iyi şanslar.
Soran+1 yılteşekkürler
+1 yılArkadaş arıyorum, yaz - meetme. love
Takma adım JessicaFisti00 Yorumlabence ayrılmamalısın ya da cuckold bir eş bulmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıleğer dövmüyorsa ve ya aldatmıyorsa yuvanı yıkma bence
00 YorumlaBence farklı bir yol bulmalasın
00 Yorumlayaşın 22 yıllarca derken 15 yaşındamı evlendin
17 Yorumla
Soran+1 yıl3 yıl oldu
Soran+1 yılçocuk yok çekilmiyor inan ki
Soran+1 yılgidecek yerim yok
+1 yılilk onla konuş neden böyle yapıyosun diye
01 Yorumla
Soran+1 yılkonuştum ama değişen birşey olmadı
Gizli Üye(36-45)+1 yılCocuk var mi kac yasinda?
02 Yorumla
Soran+1 yılçocuk yok
Cevap sahibi+1 yılakraba varsa abla abi vs. Yurt disinda falan olsa daha iyi olut Oncelikle onlari tercih et yoksa kadın siginma evleri de olabilir. Ya da bir is bul kendine baska bir şehir de oraya yerles
+1 yılAllah yardım etsin ablam ya...
01 Yorumla
Soran+1 yılamin
Karakola git durumu anlat..
00 Yorumlaçok istiyosan ayrıl bence..
00 Yorumla
+1 yılyasta 18-24 Allah yardımcın olsun :(
00 Yorumla
+1 yılNerde ikamet ediosunuz
00 Yorumlaallaha sığın allahda dua et
02 Yorumla
Soran+1 yılhergün dua ediyorum başka sığınacak kimsem yok
geçmiş olsun gidersin
00 Yorumlagidebilirsin allah yardımcın olsun
00 YorumlaZamana bırak biraz olmadi ayrılır sın
00 YorumlaÇocuk var mı?
02 Yorumla
Soran+1 yılhayır
Ailen nasil yok
00 Yorumlaçocuğunuz var mı
03 Yorumla
Soran+1 yılhayır
Soran+1 yılpeşimi bırakmaz diye korkuyorum
+1 yılHangi şehir
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar.
Öncelikli olarak yaşadıklarınız için çok üzüldüğümü belirtmek isterim.
Kadın sığınma evleri için ''aile içi şiddet görüyorum'' beyanınız yeterlidir.
Ayrı bir belge ya da bilgi istenmiyor. Her ilde kadın sığınma evleri mevcuttur. Bulunduğunuz ildeki İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü'ne müracaat ederseniz, sizi uygun bir yere yerleştirirler. İlk bir hafta dinlenmeniz için müsaade ederler. Daha sonra hem psikolojik destek alırsınız hem de hayatınızı yeniden kurmak için çeşitli devlet destekleri olmaktadır.
İş bulmak da buna dahildir. Altı ay süre ile kadın sığınma evinde kalabilirsiniz. Zaten altı ay dolmadan hayatınızı da bir düzene koyarsınız. Boşanma davası için ise bir geliriniz yoksa devlet hem harçları karşılar hem de size destek olacak bir avukat tayin eder. Adli yardım müessesi ile boşanma davasının yanı sıra eşinize karşı koruma ve uzaklaştırma taleplerinde de bulunabilirsiniz.