Sevgilim 1 aylığına şehir dışına gitti ben de o yokken başka kızlara gittim, aldatmış sayılıyor muyum?

Sevgili 1 aylığına şehir dışına gitti bende onun yokluğunu aramamak için başka kızlarla birlikte oldum o geleseye kadar aldatmışmı oluyurum yani yoktu bende böyle yaptım mantıklı bence özledim o yoktu başka kızlara gittim aldatmış mı oluyurum?
Sevgilim 1 aylığına şehir dışına gitti ben de o yokken başka kızlara gittim, aldatmış sayılıyor muyum?
Cevapla