3 aylık flörtümle bir arpa boyu yol alamayınca o yoldan geri döndüm, yanlışım var mı?

Arkadaşın sıkıntısı şöyle, birileri varken biyere gidince 1-2-3 gün falan ortadan kayboluyor yazmicam müsait olmucam vs. Diyo. Bu asamayq zor geldik zaten. Hayır ne bir sosyal medya ne bir telefon numarası vermedi zamanla dedi bekledim baktım oda yok. Bugün de yine aynısını yapınca aşağıdakileri yazıp yol verdim. Hayır zaten pubgden tanıştık Snapten sürdürdük bu güne kadar kusura bakmasın paşa çocuğu olmadı başıma, her ne kadar hoşlansamda taviz veremem. Sizce yanlışım var mı?
3 aylık flörtümle bir arpa boyu yol alamayınca o yoldan geri döndüm, yanlışım var mı?
3 aylık flörtümle bir arpa boyu yol alamayınca o yoldan geri döndüm, yanlışım var mı?
Cevapla