Ayrıldıktan bir ay sonra konuşma dediğim kızla sevgili oldu ah ettim tutar mı?

1yıl 10 au süren bi ilişkim oldu birbirimizin ilk aşkıydık lise sonda sevgili olduk herşeu çok güzeldi derken ben üniversiteye gittim o mezuna kaldı bana bi şehri yazdırdı bende gelicem söz seneye diye yine her şey güzeldi bi şekilde idare ediyoduk uzak mesafeyi o dershanedeudi sürekli aramasını yazmasını beklerdim hep günübirlik 7 saat otobüse binip yanına giderdim sonra bigün bu uzak mesafenin etkisiyle sorunlar çıktı benden ayrıldı tekrat geri dönecek dedim çünkü arkamdan gitme diye salya sümük ağlamışlığo var ben soğuk yapsam günü kötü geçerdi o çocuğun sonra işte bi gün ayrıldık döncek diyodum 2 hafta konuşmadık napwfağımı şaşırmadım konsere gittim arkadaşımın omzuna çıktım pankart açtım sonra deprem oldu İstanbul'da bundan bikaç gün sonra yazdım iyi misin diye aradı çok korktum dedi düzeliyoruz sandım aramızda sır kalmasın diye anlattım banane dedi başta sonra dedli istemiyorum tamam dedim ama ne zaman tekrar konuşlaım desem açık kapı bıraktı dün onun olduğu şehire geldim aradım onu dedim burdayım konuşalım istemiyorum dedi neden dedim sinirin halamı geçmedi belki hayatımda başkası var dedi inanmadım fotoğraf atayım istersen dedi dershanesinde konışmasını istemediğim başından beri sevmedğim kızla geri konuşmaya başlamış ve sevgili olmuşlar spotifyda adına çalma listesi yapmış kızın belinden tutup siyah beyaz bi ayna resmi çekmişler benim inqdımq yaptın dedim yine o telefonda gururumu hiçe saydım senin inadına başka birinin duygularıyla oynamam ona seni seviyorum demem dedi yüzyüze görüşmeyi teklif ettim kabul etmedi hayatımda başkası var dedi onuda getir en çokta onunla konuşmak istiyorum dedim ben varken bunu nasıl yapabildi diue neyse işte ben buna dedimki ah nedir bilir misin sen çıkar aheste aheste dedi bana dalga geçer gibi sonrasında bi kaldırıma çöktüm onla konuşurkende ağlar gibi oldum ağla dedi bana beni 2.5 ay boyunca sen beni aldattın diyerek suçlayan çocuk asıl kendisi aldattı beni en beklemediğim insanla sonea dedimki ahım ikinizinde üstünde mutlu olamayacaksınız aynen falan dedi kapattı dün geceden beri ağlamadığım an yok ikisinefe ah ediyorum bi insana kıyamam ama canımı çok yaktı o kadar söz verdi beni ortada bıraktı onun yüzünden ailemden uzakta bilmediğim bü şehire gittim orada saece sınavının bitmesini yanıma gelmesini bekledim o ise benden ayrılınca o kıza gitti o kıza listeler yapmış bana bile yapmamıştı bana gelince hep sınavı vardı sevmedi diyemem gerçekten sevmişyü ama ayrıldıktan sonra deccale dönüştü tek sorum o kızla mutlu olurlarmı ahım tutarmı onlara

Ayrıldıktan bir ay sonra konuşma dediğim kızla sevgili oldu ah ettim tutar mı?
Cevapla