Sevgilim benden ayrıldı, ve yaklaşık 2 ay onunla yazıştık geri dönücem dedi bekle dedi, şimdi ise başkasını seviyorum diyor?

Olay şu bu kızla yaklaşık 1 buçuk yıl ilişkim oldu ve bu benim ilk sevgilim, 2 ay önce benden ayrılmak istedi ve ayrıldık her nekadar istemesemde.. Sonra yeniden mesajlaşmaya başladık bekle dedi geri dönücem dedi ve bana öyle güzel davrandı öyle sözler verdi gitmem filan.. şimdi ise gönlüm başkasında diyor çok çok sana yazmam iyi değil diyor ( sadece geceleri nasılsın yazıyor başka bişey yazmıyor ). Bu çocuğuda tanıyorum gerçekten iyi biri değil ( kıskandığım için demiyorum ). Tek isteğim sizin görüş açınızdan yorumları dinlemek soru veya bişey varsa yinede sorun cevaplarım en kısa sürede.. şimdiden herkese teşekkür ederim 🙏🙏
Sevgilim benden ayrıldı, ve yaklaşık 2 ay onunla yazıştık geri dönücem dedi bekle dedi, şimdi ise başkasını seviyorum diyor?
Cevapla