Birinden hoşlanıyordum açıldım sevgilisinin olduğunu söyledi 2 ay falan oldu sevgilisinden ayrılalı hala bana yazmıyor ne yapmalı?

Aynı fakültedeyiz :) beklemeli mi belki unutamıyor diye düşündüm ama

Güncellemeler
11 ay
Ya ilgisi yok gibide değildi kaç defa göz göze geldik
Birinden hoşlanıyordum açıldım sevgilisinin olduğunu söyledi 2 ay falan oldu sevgilisinden ayrılalı hala bana yazmıyor ne yapmalı?
Cevapla