3 haftalık flört aramayı kesti. Trip attığım için üstüne çok mu gitmişim?

3 hafta konuştup az az mesajlaştık , üzerine çok gittim beni hiç merak etmiyosun gğven vermiyosun diye , mesajlarıma saatler sonra dönüş yapıp ya da umursamıyodu sonra arayıp neden yazamadığını anlatıyodu her gün bi bahane sıralıyodu en son üzdün beni hiç umursamıyosun dedim aradı ertesi gün tripli konuştum , çok kısa sürdü. Sonra da mesajlarıma cevap vermedi aradım müsait değilim sonra aricam bu aralar çok yorgunum diyip hiç arayıp yazmadı. Sizce üstüne çok gitmiş olabilir miyim? Bende yazmıyorum. Buluşmadık hiç tarafsız yorumlara ihtiyacım var

Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için teşekkür ederim manipüle edilmişim kendimi çektiğim için pişman değilim
3 haftalık flört aramayı kesti. Trip attığım için üstüne çok mu gitmişim?
Cevapla