2 haftadır flört ettiğim ve 2 gün görüştüğüm kişi birden iletişimi kesti, sizce beni istemiyor mu?

2 haftadır görüşüyoruz 2 kere buluştuk inanılmaz ilgili, her şeyi haber veren biriydi... Bugün günaydın mesajıma dönmeyince saatlerce merak ettim aradım ne oldu diye canım sıkkın dedi mesaj attım cevap vermeyince bir daha aradım benimle mi ilgili dedim hayır seninle değil sen ne yapabilirsin bana seninle ilgili değil, kendimle alakalı benimle alakalı bir sorun var onu düşünüyorum kendi kabuğuma çekildim biraz yalnız kalmam lazım dedi. Sizce benimle görüşmek istemiyor mu? Beklemeli miyim? Mesajlarıma cevap vermiyor çünkü.
2 haftadır flört ettiğim ve 2 gün görüştüğüm kişi birden iletişimi kesti, sizce beni istemiyor mu?
Cevapla