İki gündür konuştuğum flörtüm arkadaşı beni sevdiği için konuşmayı kesti. Ne yapmam gerekiyor?

iki gundur konusuyoruz bana da yavsio bende yavsio bahcede falan hep kesisioduk iste sonra arkdsmn sevdigi kiza yavsayamam dedi sizce geri yazar mi ne yapmam gerekiyor ben seviyorum
İki gündür konuştuğum flörtüm arkadaşı beni sevdiği için konuşmayı kesti. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla