Sevgilimle tartıştık ve konuşmuyoruz 2 gündür ne yapmaliyim yardım?

Öncelikle hayırlı ramazanlar. kız arkadaşımla 3 yıllık duzenli ilişkimiz var. doğuda sinir hattinda askerim , bolge olarak da baya tehlikeli, şartlarda biraz ağır, günde 16 saat nöbet tutuyoruz. her ne kadar zorda olsak da belli etmemeye calisiyorm en büyük sıkıntı uykusuzluk gün içinde mesajlasiyoruz akşamları konuşuyoruz belli bir süre messela yarım saat 1 saat falan ama bu kakadarinin yetmediğini söylüyor bnnde uykum geliyo yorgunluktan bu yüzden çoğu zaman tartışıyoruz son konusmamizda telefonu kapatalım deyince yine tartisma yaşadık bnde telefonu yüzüne kapadim. özlem var bunu biliyorum ama bende insanım makine degilim ki ve 2 gün oldu konuşmuyoruz birazda darginlik var. çok da seviyoruz birbirimizi onu kaybetmek istemem. evet arkadaşlar durumu açık ve net yazdım. bu durumda gönlünü nasıl alabilirim sevdiğim kızın bundan sonra ne yapabiliriz mantikli bir çözüm bulmam gerek yardim?
Sevgilimle tartıştık ve konuşmuyoruz 2 gündür ne yapmaliyim yardım?
Cevapla