Konuştuğum çocukla iki gündür yazışmıyoruz ne yapmam lazım?

Bir kaç haftadır konuştuğum biri var. Telefonla pek alakası olan biri değil. Anca ben onu ararsam ya da yazarsam dönüyor geri. Bende böyle olunca istenmediğimi düşünüyorum haliyle. Bunu ona defalarca sordum rahatsız olduğumu konuşmak istemediğini düşündüğümü söyledim. Bir sıkıntısı olmadığını konuşmak istediğini söyledi. Sonra ben yazmaya devam ettim ama açıkçası bu durum beni ciddi anlamda rahatsız etti bende yazmamaya karar verdim. 2 gündür yazmıyorum aramıyorum ve o da aynı şekilde bu durumdan ne çıkarmam lazım?
Konuştuğum çocukla iki gündür yazışmıyoruz ne yapmam lazım?
Cevapla