Flörtleştiğim çocukla 10 gündür iletişimimiz yok. Nasıl dikkatini çekerim?

Flörtleştiğim insan Beni erkek kankamla görmüştü ona ihanet ettigimi sanmşti neyse olayi anlatdm dinlemek istemedi sonra yarin sakinleşince bir daha mesaj attm herşeyi tekrar anlattm istemiyorm seni git dedi engelledi beni bende kuzenimin numarasyla yazdim ona herşeyi anlattm inanmak istemedi yazmadim daha.. sonra instgramda hikayelerimi stokluyordu mesaj attm naber bakiyorsn profilme amma yazmiyorsun diye ne yüzlü bana yazarsin dedi ihanet ettigimi söyledi neyse ya sağol dedm yazmş baktm behane atiyordu konuşmak için ne bileym telim kirildi flan bende iyi olmş dedm hoşçakkl birdaha rahatsz etme dedm kuzenimde bunun numarasi kalmş istemeden buna bildirim gitmiş kuzenime yazmş neden numarami saklamişsin kuzenimde bana dedi ki böyle böyle işte bende boşverr gitsn dedm takma neden şişirtyor bu kadar siye kuzenim benimle konuştugu mesaji ona atmş ki bak kiz abartmyor sen neden kurcaliyon diye kuzenime demişki numarasin ver onun bana kuzenm bana yazmş cevap alamiyinca ona söylemeden vermem demiş sonra baktm instgramda arif yazmş bana ve tekrar silmiş bende hiç yazip sormadm ne yazdigini sonra kuzenim dediki bu vhatsappada girmiyor 2.3 gün ortaliktn kayboldu dikkat çekmek için ben yazmadim ona sonra kendisi yazdi kuzenimi behane edip neden kalmş numaram flan sonra , konuşmak istedigini hiss ettdm arif dedim git gel yapma konuşmak istiyorsan normal konuşalim yok bitirelim dedi oda tamam konuşmak istiyordim bende dedi bende tamam dedim uyuyucam dedi akşam tamam dedim ve yarin hiç yazmadi bana hikaye paylaştım bakti hiçbir şey yazmadi 10 gündür mesaj atmiyor bende mesaj atmadm aramadm sizce ne yapmam gerek kendiside biliyor asla yazmam ona ne yapmak istiyor acaba anliyamiyorm... Bende dün sayfani kapali yaptm normelde hiç kimseyi takib etmem ama takibe birini aldim onu sinirlendirmk içn degil amma sonra çikarmadim ki öyle sanmasnki onun için yapiyorm yazsin diye ne yapmam gerek çildrcam
Hikaye paylaştım bakti hiçbir şey yazmadi sizce ne yapmam gerek 10 gündür iletişim yokkk
Güncellemeler
+1 yıl
İnstgramda konuşuyorduk instgram hesapimi kapadim acaba merakda kalib kendisi yazarmia bana tabii numaram var onda yazsaydi bende ona tekmeyi vursaydım bitirseydim ya gözüm hep yolda kaldi ne zaman gelicek diye
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnş anlamayin benim isteğm onun gelmesi ve ya konuşmamız değil benim derdim kendim bitirmek istiyorum ne zaman gelicek diye beklemek istemiyorum
Flörtleştiğim çocukla 10 gündür iletişimimiz yok. Nasıl dikkatini çekerim?
Cevapla