Sorunları olduğu için sözlümle 1 aydır konuşmuyoruz. Onu özlüyorum, ne yapmalıyım?

1aydır sözlüm ile konuşmuyoruz ciddi sorunları olduğu için benden süre istedi anlayış ile karşıladım ama özlüyorum ne yapmalıyım?

Sorunları olduğu için sözlümle 1 aydır konuşmuyoruz. Onu özlüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla