Sevgilimle 4 ay ayrı kaldık ve bu sürede başkasıyla flörtleşmiş, aldatma mı sayılıyor?

biz 4 ay ayrı kaldık şimdi barıştık ama bir kızla konuştuğunu söyledi flört etmişler birkaç ay ama beni unutmak acıdan kurtulmak kafa dağıtmak içinmiş. ben ayrıyken kimseye bakmadım bile barışırız illa diye onu bekledim şimdi bu ihanet sayılır mı? ağlamaktan kahroldum affedemeyeceğim bir şey mi bu sizce
Sevgilimle 4 ay ayrı kaldık ve bu sürede başkasıyla flörtleşmiş, aldatma mı sayılıyor?
Cevapla