Teşekkür ederim açıksözlü oldğun için :) derim Çünkü genelde bazı sa-lak insanlar tipi beğenmese bile huyu iyi veya iyidir diyerek deneme aşamasına giriyor halbu ki nafile yani tipi beğenmedikten sonra iyi olsan da yürümüyor, kimse kendini kandırmasın bence. Sonradan döneklik yapacağına baştan net olsun canımı yisin
Bunu diyenleri hepsi ger gelip peşimde koştu yani bilemedim oysa benimle olda demedim 😂bu kadınlar çok değişik kendi kendilerine triplere girip çıkıyorlar 😯
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Senin egona Ankara da otobüs diye biniyorlar derim.
İki tokat atarım. Bana bak bana ! sen kim olduğu zannediyorsun o. pu senin ağzını yırtarım şıllık , kaltak haddini bil hadsiz sen kim köpek bana bunu diyebilirsin derim.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ben seni tip yerine koyup begenmisim sundaki simarikliga bak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ay götüm bende tipi olan birine giderim ama sen bu saatten sonra tipin olan birini bulamazsın zaten yüzsüzsün bakılacak bir suratın yok insanlar da sana tipim degilsin der ins😂😂
Çoğunluk olumsuz yorum yapmış, neden ki? Birinin tipi başkasına uygun değilse bu da bir reddetme sebebidir. Bunu direkt söylemesem de böyle düşündüğüm için çok reddettim. Bu sebeple reddedilsem o kadar da takmam açıkçası.
En İyi Cevaplar