
Size göre, sizin dengeniz olan nasıl biri?

Mesela aile yapılarımız, ekonomik durumumuz, eğitim seviyemiz hemen hemen aynı ya da birbirine yakın olmalı bunlar genel kavramlar. Daha özele inersek izlediğimiz filmler, diziler, politik görüşlerimiz, sevdiğimiz yemekler ve daha bir sürü şeyin aynı ya da benzer olması gerekiyor. İdeal partner bize en çok benzeyen partnerdir. Bu araştırılmış ve ispatlanmış. Aşk mevzuları benim ilgi alanım. İnternette baya bu konular hakkında yazılar bulup okuyorum. Ama çok az ve hatta sınırlı yayınlar var.
Uyumlu olması iyidir ama farklılıklar da engel değildir.
Benimle aynı ipte dengede olman imkansız zaten derdim
o zaman dengim olunca konuşalım derdim
Cevap
14Cevap
Bunu diyen kisi benim dengim olamaz maalesef ;) yani demekki. mantalite farki var kocaman bir fark varmis aramizda
Ben söylediklerinden çok kişilerin ne yaptıklarına bakıyorum. Tavırlarından naz yapıyor gibi bir hal görmediysem hiç bir şey söylemem zaten.
Bunu bana diyebilmesi için benim teklif etmem falan gerekmez mi 😂 öteki türlü zaten yanıma bile yanaşamaz.
Evet haklısınız. Sizinle muhatap olarak kendimi çok düşürdüğümü farkettim. Uyarınız için teşekkür ederim :)
bunu derim
Karşı cinse olan hissiyatıma göre değişir. Ergenlik cağımda agresiftim lakin şu yaşlarda sen bilirsin diyebilirim
o zaman herkes dengine derdim.. seviyorsam yüreğime taş basardım..
Reddedilirken bir duymadığım bu kalmıştı onu da duydum çok şükür derim.
"Adımın seninle anılmasını istemiyorum" dan bir gömlek üstün.
Hiç başıma gelmedi...
Öyle kaba biri zaten dengim olamaz.
Ozaman herkes dengi dengine derim giderim
Canın sağolsun der geçerim.
Eyvallah dersin gidersin napacan
olmayınca olmuyor işte zorlamanın anlamı yok
Dengim zaten yoktur derim.
Haklısın sana fazlayım
Evet çünkü bir ben olamazsın derdim.
Eyw gardaş
Bak işine
Ay götüm...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?