AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Bence asls barışmayın canınıza kastetmek mi istiyorsunuz
Böyle bir insanlar yaşanılmaz seni nasıl evdeb atabiliyor ya acizlikdir bu
kizin icinn en azindan diycemde bu adamda ne pislikmis ya
afetme bence
En azindan kizin icin geri dönme bosan. Böyle hayat cekilirmi ne kendine ne kizina eziyet cektir..
Bence kızları istemez.
Bu saatten sonra bu adama şans vermek aptallık olur.
Asssla ama asla kabul etme barıştıktan sonra taş çatlasın 1 ay sonra yine eski hâline dönecektir
Bir ikişki boşanma davasına kadar gitmişse geri dönülse bile eskisi gibi olmaz bir ilişki yaralandımı dikiş tutmaz Sandal misali bozulduğu tamir etsende eskisi gibi olmaz
Evli kalıp sürekli üzülmektense ayril 1 kere üzül derim
En doğru karar kendi kararın. Mutlu olurum diyorsan devam et. Yoksa ayrıl.
Boşan. uzatırsan ilerde seni öldürecek. Evlenmek için çok mu arıyorsunuz böyle soytarı insanları.
Barışmamalısın lütfen kendine böyle bir haksızlık yapma.
Boşanmalısın. Sen de insansın. Senin de gülmeye, yaşamaya ihtiyacın var
16 yasindaki birinin resmi nikahi olmaz ki nasil bosaniyosunuz kardes isiniz gucunuz yok mu yalan yanlis sorular sorup milleti oyaliyosunuz?
Resmi nikah olmak zorunda mı? Hiç mi duymadın 10 yaşında bile gelin giden var
18 yaşına gelince resmi nikah yapmıştır. Sen de
O zamanlar ailenin imzasi ile 16 yasinda nikah oluyordu simdi o yasi 17 ye cikarttilar ayrica ben buraya icimi doktum anlattiklarimin icinde bir tanesi bile yalan degil ben oyle bir karaktere sahip bir insanda degilim
Ayrica buraya yazmadigim ve unuttugum daha cok sey yasadim yinede sukur saglikli bir evladim var ve daha kotu seyler yasayan insanlar var
la ejderya isteyom gardas resmi nikah yoksa nasil bosancaklar sen kitmisin dini nikahtada sdece erkek bosayabilir. Hayatimda senin kdr kus kafali birini gormedim
Vay be böyle kadınlar şeref sızlerin yanında mahvoluyor. Iyi erkeklerde2kotu kızların yanında ömrü tükeniyor
Boşan bence sen ona 50 adım atmışsın o tek bir adım dahi atmamış? daha fazla kendine yazık etme
Kessinlikle kabul etme bu kadar şey yapan yine yapar
Kopmuş zaten bnce gerek yok onca zmndan sonra yasananlardan sonra bu sana yakışmaz yolundan dönme
Kisaca 13 yasindaki bir kiz cocuguna ragmen bu duruma geldiyseniz noktayi koy bence
Yapacak bir şey yok belli olmuş tabiki senin gibi bir eş zor bulunur benim senin gibi bir eşim olsa çok mutlu ederim onu
Her açığına göz yummuşsun o da zaten affediyor diye her b. ku yapmış daha ne yapacak şiddet aldatma borç güvensizlik
Ya kardeşim sen vallahi cennetliksin... Bu dünyada o zebani ile evli kalıp cehennemi yaşama
ben olsam kesinlikle affetmem... bu ona verebileceginiz en buyuk tavizdir...
Direk boşan abla hiç düşünme zaten hep kendin çalışıp etmişin ona ihtiyarcınmı var
Seninki tam bir psikopat kurtuluşun eşiğindesin kurtar kendini derim ben sana
Kararı onunla bı omur gecırecek sızzınız yetışen bı kızınız var allah yardımcın olsun zor vesselam
Boşanmaların yüzde 50 si tekrar birleşmeyle sonuçlanıyor. Bolandanda altı aya kalmaz yeniden birleşirsin
Huylu huyundan vazgeçmez boşanmaktan vazgeçtikten sonra aynı seyleri yapmaya devam edecek sana da değer vermediği çok belli
Kusura bakma ama baska bir tarifi yok tam bir o... cocuguymus. Bosver nafakayi falan sen kendini kurtardigina bak.
Ablacım tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorsan kabul etme
Sakın barışma krediyide o ödesin. Sen köle değilsin
16 yasinda evlenmis 13 yasinda kizi var. Esin bebekken dogumuna girdi hehalde😃
Ne kadar mutlusun bence mutluluğunu bozma yola devam
bu kadar şeye göğüs gerersen kusura bakma ama hak ediosn karşındaki insan sana hayvan muamelesi yapacak sen hep affedeceksn poliyanna falan msn sen
kopmuş bir ilişki bir birinize zarar vermeye başlamış
konuşalımmı istersen
Bende boşandım oda istedi barışalım ama dönersem daha beter olacakti
Hayata bir kere geldin bunlara katlanmak zorunda degilsin
Bence senin barışmaya düşünmen bile hata.. Bile bile lades.
Davayı kim açtı , boşanma gerekçeniz nedir ona göre fikir vereyim...
Davayi ben acicam dedi bana sonra parasi gidecek diye kardesime ablan acsin demis yani ben actim anlasmali bosanma protokolle siddetli gecimsizlik yazdik ama nedeni yukarida yazdiklarim
Davayı senin açmış olman nafaka almanı etkilemez , dava açma masrafı çok yüksek rakamlar değildir senin açmanı istemesi parasal değil sen açtığın takdirde nafaka ödemeyeceğini düşünmesi olabilir. Şiddetli geçimsizlikten başka sebepler varsa eğer ( darb ve ihanet aldatma ) barıştığınız takdirde daha sonra aynı sebeplerle tekrar boşanma davası açamazsın...
O yaştaki çocuk çok fazla etkilenir bu durumdan geri kalanı sen otur düşün karar ver nasıl mutlu olucaksan ama çocuğunu unutma
Ben zaten kendimden cok kizimi dusunuyorum kizim kesinlikle barismami istemiyor ayrica anne artik babamin kahrini cekme diyor biz seninle daha mutluyuz anne diyor
Evet kesinlikle çocuğun için de iyisi bu bence kurtulun mutlu olmaya bakın çekilmez böyle insanlar
Bir şans ver yazık yuvaniz yıkılmasın çocuğun geleceğini dusun
Vala mal olursan gidersin es değil bu köpek köle istiyor kendine
BU NASIL ADAMDIR EĞER BOŞANMAZSAN ÜZGÜNÜM AMA GERÇEKTEN SALAKSINDIR
Barışma. Bunsan hayatı sana zindan eder
Sadece başını okudum boşan abi bund
sakın barışma sana yapmadığı eziyet kalmamış
O evlilikten Hayır gelmez
kararından vazgeçme..
Aman sakin ha aklini bașina topla ve barıșma sakın
bide hala sorumusun cok gec kalmissin
Boşan bu nasıl bir adam böyle düşman başına
Bosanirsan seni zorlayabilcek neler var
Düşünüyorum beni zorlayabilecek hic birsey yok ekonomik acidan daha rahatlarim cunku tum parami aliyordu.
Borc fsln birakiyor mu sana
Birakiyor ama oderim 1 yil surecek borcu
Valla erkeklerden cok cekiyoruz
Evet katiliyorum bu hep benim iyi niyetim yuzunden boyle oldu baskasi olsa bir dakika cekmezdi
Cocugun var mi
Kizim var 13 yasinda
Aylik gelirinde baya iyi olsa ragatca gecinl
İkinizi üzen erkeklerin Allah belasını versin ya bu yorumları okudum yeminle yerin dibine girdim
Benim maasimla ev donuyordu adam bence altin yumurtlayan tavugu kacirdim diye uzuluyor
Ek is laz olursa haberim olsun
Cok teşekkür ediyorum Allah herkese güzel gunler nasip etsin
Amin insallah detyli kinusruz istersen
Tabikide cok isterim tanistigima cok memnun oldum
Bnde memnun oldn 4akp edermsn
Takip edrmsn
Sakın barışma kendine saygın varsa
Tüm bu seyleri yaşarken ailen nerdeydi
aklin varsa bosanirwin
enayi bulmuş bırakır mı.. oha yani ayrıl bence
Valla yapan bir kez dha yapar ben bunu biliyorum
Geç bile kalmışsın boşanmakta
Boşan. Artık ondan sana hayır gelmez.
Sen çok bile beklemişsin
Aklini kaybettiysen baris bu kadar basit