Eşim bana tartışma esnasında boşanalım dedi ne yapmalıyım?

Evleneli 8 ay oldu ama çok fazla tartışıyoruz. En ufak meseleden sorunlar çıkıyor. Ben sinirleniyorum ama sakinleştirmiyor beni o da sinirleniyor en son boşanalım dedi sinirle. Ama ablasını getirdi aramızı düzeltmeye çalıştı. Bu laf nasıl aklımdan çıkacak benim. Boşanmaki fikrini belki şu an kabullenemiyorum ama belki de daha iyi olur diyorum. İkimiz de hala seviyoruz birbirimizi ama ne yapacağımızı bilmiyoruz

Eşim bana tartışma esnasında boşanalım dedi ne yapmalıyım?
Cevapla