Eşim boşanmak istiyor 1 aylık evliyiz anlaşmalı boşan diyor 1 yoldan az olunca dava açılamaz değil mi anlaşmalı? Ne yapacağım?

Eşim boşanmak istiyor 1 aylık evliyiz anlaşmalı boşan diyor 1 yoldan az olunca dava açılamaz değil mi anlaşmalı? Ne yapacağım?
Cevapla