Nişanlım "sana aşık değilim ama bağlıyım" dedi, canım çok sıkkın neden böyle bir şey dedi?

Aşk hissetmiyormuş ama çok seviyormuş ve bağlıymış. Kalbinde bişey hissediyormuş ama aşk kadar yoğun değil. Ben yokken beni özlüyormuş. Bu ne demek şimdi bunları hisseden insan nasıl oluyor da aşk hissetmiyor. Normali bu aşk saplantıdır dedi ama canım çok sıkkın
Nişanlım "sana aşık değilim ama bağlıyım" dedi, canım çok sıkkın neden böyle bir şey dedi?
Cevapla