Bir zamanlar "sana aşık değilim" diyen adam şu an ise bana aşık olduğunu söyledi. İnanmalı mıyım?

İlk tanıştığımızda onun aklı eski sevgilisindeydi. Bunu da bana söylüyordu. Aramızda fazla bir şey yoktu. Biraz duygusal yakınlaşma oldu zamanla, "bana aşık mısın" diye sorduğumda, "değilim" diyordu. Şimdi ise diyor ki "artık onu unuttum, hafifledi, daha az aklıma geliyor". Bana aşık mısın diyorum "aşığım" diyor.
İnanmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
" ARAMIZDA CİNSELLİK YOK "
Güncellemeler
+1 yıl
1 buçuk senedir birlikteyiz ARAMIZDA CİNSELLİK YAŞANMADI HATTA SÖZ KONUSU BİLE OLMADI ARKADAŞLAR. Normal bir ilişki bu bizimki.
Bir zamanlar "sana aşık değilim" diyen adam şu an ise bana aşık olduğunu söyledi. İnanmalı mıyım?
Cevapla