“ Aşık değilim ama uyumluyuz, sevdiğim bir insansın” evliliği yapan var mı?

Herkes aşık olmak sevmek sevilmek neticesinde evlenmek istiyor ancak belli bir yaştan sonra olumsuz deneyimler, duygusal dezenformasyonlar, yaşın getirdiği yorgunluk derken artık kimse için koşacak savaşacak gücü kalmıyor insanın. Mantık evliliği düşüncesi ağır basmaya başlıyor.. Sağlıklı olup olmadığı tartışılır, siz ne düşünüyorsunuz?
“ Aşık değilim ama uyumluyuz, sevdiğim bir insansın” evliliği yapan var mı?
Cevapla