AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Durumu yoktur o anda gayet olabilecek şeyler bunlar her geç kız ın başına gelebilir
Durumu yoksa yemek yemek istemez ya
Ne kabacasi ag.. herşeyde kadın erkek eşittir hesaba gelince erkek öder
Ben ayrıl derim öyle bir adamdan bencil ve cimri çünkü.
İlk ben de kotu hissetmistim ama sonradan sacma geldi ben de para istesem verir cunku biliyorum parasiz kaldigi donemde demesi normal bence
Üslubu doru değildi. Telefona bakarak yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi. Kim olsa kırılırdı
Anormal bir durum var ortada. Parası olmayan yemek söylemez veya yemek söylemeden önce parası olmadığı durumunu karşı tarafa bildirmesi gerekir. Saygısızlık şimdiden diz boyu İleride boyunu yutabilir dikkat et
Durumu yoktur o anda gayet olabilecek şeyler bunlar
Ya bazen hemcinslerim hiç anlamıyorum başka bir zaman da hesap ödeyen erkek maço kadınlar da ödesin diyonuz.
Kötü hissetmen normal hoş olmamış tavrı. Bir de burda yazmışlar löp löp yerken falan diye kimse çok komik arkadaş herkesi kendi sanıyor.
Ikinci buluşmaya gidersen seni yuhlarım
Yok ayrıldım konuşmayı kestim
ayıp etmiş ama en azından görmüş oldun öylelerinden hayır gelmez :/
İyi yapmış hep siz mi asalak olacaksınız biraz da erkekler sizi sömürsün :D :D
ne olcak sanki bir dahakine evden bişeylrr götürün parkta bayırda piknik yaparsınız :))
Neyine bozuluyon aqü? Hastalıkta, sağlıkta, parasızlıkta sen bu adama yardımcı olmayacak mısın? Sizin yalan aşkınıza tüküreyim
Kardeşim ben sırf masraf yüklemek için aç olsamda dokum diyen biriyim. Parasında olmadığımı söyledim. Umursamaz bir tavırla ödememi söyledi. Kim olsa kırılırdı
belki parası yoktu neden hep olumsuz düşünüyorsunuz
Öyleleri yaranıyor , keşke her erkek bu tür şeyleri yapsada burnu sürtse havalı kızların :D
Havalı değilim. Havalı olsam yüksekten uçar ve zengin biriyle çıkarım, güzelliğim de varken. Ön yargılı yorum yapmayin
Olabilir belki parası yok bu kadar mı değer veriyon
Hayır değer veriyorum tabi. Parası olmayabilir. Bunu açıklayarak rica ederek söylemesi gerekirdi. Umursamaz bir tavırla söyledi ve kendimi çok değersiz hissettim
Tarz-ı yanlış olmuş
O senin hesabı öderken kırılmıyor da sen neden kırıldın? Alışmışsınız sömürmeye... Umarım hesabı öderken ekşi yüzünden anlamıştır nasıl biri olduğunu ve ayrılır senden.
Hahaha bir halt bilmeden konuşma. Ayrılan kişi de ben oldum. Ona hesap da ödetmedim hiç, kendi hesabımı öderim. Hesap ödeten o. Bazen sırf maydonoz olcam diye yorum yaparak gülünç duruma düşüyorsunuz. Belliki sen çok sömürmüşsün. Henüz tanışma aşamasında olan biri, bir kıza kendi hesabını odetmez. Arasa hiçbir samimiyet yokken. Burda hesabı sessiz bir şekilde ödeyerek büyüklük yapan benim, sonrasında ise gereğini yaptım. Şimdi işine bak
''Ayrılan kişi de ben oldum...'' Ezik. Sen olursun tabi. İki kuruş cebinden çıktı diye çirkefleştiğine göre başka kim olacaktı? Kendi haklı çıkarmaya çalışma boşuna. Pinti seni...
Lop lop yeyip erkeklere kitlerken iyiydi ama:D kadin erkek esitse her seyde esittir:D seni pis cimri bogazina oturmuş resmen yazik:d
Kızım detayı okursan dikkatli bir şekilde parayı sorum etmediğimi göreceksin. Beni kendinle karıştırdın sanırım, ben aç olduğum halde birkere yemeğini yemedim müsrüf olmasın diye. Dokum dedim çay içtim. Bu sefer baya ısrar edince aç olduğunu söyleyince mecbur kabul ettim. Ve tatlı bir dille söylese canım kurban. Telefona bakarak, yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi. Kim olsa değersiz hissederdi.
Karsindakine kizim diye hitap etmemen gerektigini bilmiyosun daha tavrin gayet normalmis sana yakisanmis en azindan
Genc arkadasimin hesabi odemesi midesine cuk diye oturmus.
@Uyumsuz036 beyfendi parada gözüm olmadığını detayda belirtmişim buna rağmen böyle bir yorum yapman ne kadar at görüşlü olduğunu gösteriyor. Bana dokunan hesal değil umursamaz tavrıydı. Ön yargınızla birlikte uzayın şimdi.
Saol. Canim lahmacum yemege gidiyoz. Hesab benden itiraz istemem. O kadar hesab uzerine karnim acikti.
O harbi yıntulmamış odunmuş resmen
Yoktur belki yanında parası neden öyle düşünüyosun ama 😕
Nerden buluyonuz ole okuzleri yav
Biri aracılığı ile tanıştırılmıştık. Tanışma aşamasındaydık daha yeni yani. Ama bitircem
Yuh bide yeni yani
Benim sinirlerimi bozan da o zaten aşık olduğum biri olsa umrumda olmaz o demeden kalkar gider öderim. Bugün o öder, yarın ben öderim... bundada ödüyorum kendi hesabımı ama fazla ileri gitti bu sefer
Belki hep o oduyo diyo bikere senin odemeni istedi 😂
Dikkatli okursan sevinirim :d. Bana birşey ısmarlamaz zaten ben kendi paramı öderim. Zaten tanışma aşamasındaydık iyice soğuttu ayrıldım zaten
Ozaman iyiki ayrildin
Edep yoksunu senin ki kusura bakma ama b*k muamelesi olmuş biraz koy tekmeyi gitsin ya da sende aynısını yap belki hatasını anlar *t
Erkek niye hep ödesin ki ve yanında parası o anda olmayabilir.
Edep yoksunu mu?
@Areuzebra hep erkek ödeyecek diye bı kanun yok ama davranış olarak karaktersizlik yapmış olmadığını söyleyebilirdi ya da yoksa öyle bı yerde yemek zorunda mı
Artik erkekleri banka olarak gormekten vazgecmeyi birakmalisiniz. bir kerecikten bise olmaz.
Detayı iyi okursan ne demek istediğimi anlarsın. Bu kadar yüzeysel düşünmeyin
Okudum. Her genc kizin basina gelebilir.
Hergün her genç kızın başına gelmiyor bu ülkede, sen uzayda filan yasıyorsun galiba
Hanim efendi rica etmis. Bunda yanlis bise yok. Emri vaki degil. Genc arkadasimiz durumu haz edememis. Midesine oturmis sadece anlatmaya gerek yok goruyorsunuz.
Aksine bayanın anlatmak istediği de bu. Emrivaki yapması, rica etse ya da açıklama yapsa zaten sorun olmaz diyor. Bütün yorumlarda bundan bahsediyor
Hanim efendi rica etmis. Askim hesabi oder misin? Rica ediyorum. Demis bunda bise yokki
Tabi 75 lik ve uyumsuz birinden bu cevap beklenir dimi. Başka ne olabilir ki
Hanim efendi gercekten paylasimi iyice okuyup tarafsiz bakar misiniz? Gercekten rica ediyorum.
Tarafsız biriyim zaten ben, fakat sizin ilk yorumunuz zaten çok yanlış
Haklisiniz. Ozur dilerim. Genelleme yanlis. Bazilari malesef oyle ama.
Boşver kardeşim alışmış türk kızı beleş yiyip kalkmaya
Belki bir kaç kendini bilmeze rastladıniz diye, centilmenlikten ödün vermemeli, herkesi aynı kefeye koymamalisiniz
@Areuzebra yedirme ergen. Kim diyor sana yedir diye. Zaten seninle yemek yiyenin aklına şaşarım ben
Kardeşim rica etmedi. Umursamaz bir tavırla yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi ve samimi de değiliz daah 2 ay oldu. Ayrıca bana avcı muamelesi yapan ikinizede söylüyorum diğer beyfendiye de bana ısmarladığı en pahallı şey çaydı. Ac olsamda dokum diyorum çünkü. Koynunuzda gezdirdiğiniz kızlarla karıştırmayın herkesi
Hanim efendi kimseye saldirmiyorum. Detayda rica etmis demissiniz. Simdi ise rica etmedi diyorsun. Soylemleriniz tutumlu degil. İstanbul'da yasiyorsaniz sizleri musait bir zaman diliminde yemege cikabiliriz. Yemekler bendem efendim karnim acikti canim lahmacun cekti.
Uyumsuz çok güldüm ya. 😂😂 Ismarla hemen gelsin lahmacunlar
Soyle bol acili uste yesilllikli limonlu olsa da yesek.
Buradan ekşi veren bayan arkadaslar seviliyorsunuz. Kiymetinizi yine de ben biliyorum.🙄🙂
Olsa demeye gerek yok. Söyle gelir kapına, bir alo yeter. Herşeyi de biz mi söyleyelim ya😂😂
Yook. Oyle olmaz. Firindan ciktigi gibi sicakken taze yiceksin. Kapiya gelene kadar terlemis pakette islak oluyor.
O zaman buyurun sizi hemen fırına alalım 😂😂
Beyfendi rica etti demekten kastım söyledi demek istedim ama umursamaz bir şekilde söyledi
Hesaplar benden yemege cikiyoz. Lahmacun yemege haydii. Karnim acccc.
elini çantasına sokturmam asla
ama adama helal olsun istemiş bide :D
Çok yanlış bir erkeğe gerçekten yakışmayan bir davranış.
Ben ilk kez yemeğe çıkacak olsam hesap ödetmezdim. Zaten sevgilim olduğu için ilerleyen zamanlarda o da daha anlayışlı olacaktır
Ve hala o kişiyle sevgilimisin?
Sevgili değildik zaten, tanışma aşamasındaydık daha 2 ay mi ne oldu. Mesaj yazdım görüşmeyi keselim dedim faln işte
O ne cevap yazdi?
Ok yazdı bildiğin kazma sığır
Gercekten sadece ok mu yazdı? 🐃
Evet aynen öyle cevap verdi
Ayrıl bence o şerefsizden kullanıyor seni
Kaç yaşında olduğunu merak ettim. Böyle birşey için üzülüyorsan pek olgunlaşmamışsın gibi geliyor.
Kardeşim 23 yaşındayım ve açıklamayı iyi oku.. iyi günler
Ben yorumumu sen güncelleme yapmadan önce yapmıştım. Sana da iyi günler.
Yorumun 10 dklık, güncellemem 30 dakika. O nasıl oluyor o zaman?
Soruya girip bakmıyorum güncelleme yapılmış mı diye. Anasayfada böyle birşey gözükmüyor.
Kusura bakmayın o zaman ☺
Sorun değil.
Belki ters bir sey oldu kotuye yorumlama kendisine sort
Söyleyecek söz bulamıyorum, aslında çok var ama
Bana da sen öde derse bozulurdum haklısın yanlış..
Yuh artık ne diyim hayvan desem yakışır
Erkegim diye gezmesin
erkek olmakta ne varmış bisürü erkek var? Erkekliği mi yüceltiyosunuz? Ben oğlan istiyorum kız istemiyorum. Erkek adamın erkek oğlu olur. Erkekliğe yakışır mı. Tecavüzü yapanda genelde erkek. Erkeklik değil adamlık önemli herkez erkek yani
Önemli olan insan olabilmek
Yav he
Kaba bir davranış olmuş.
Harbiden insan kotu hisseder
Ben olsam bende öderdim ama kötü bir durum ya
Hesabı ödeten erkeğin Allah belasını versin
Sırf erkek diye mi?
Samimiyet seviyesini aşmışsaniz gayet normal.
Hayır ya daha tanışma aşamasındaydık. Ama ayrıldım yapamam öyle biriyle
Yani haklısın
İlk defa mi yemeğe gittiniz?
Yemek olarak ilkti bir kaç defa çay içtik ama çoğunda paramı ödedim çünkü başlıkta sevgilim dedim ama tam olarak değil çünkü daha tanışma aşamasıydı 2 ay bile olmadı.
Bende kırılacak bir şey Yok :)
Allah böylelerinden korusun. 😂
Hiç doğru bir davranış değil kız ayool
ödeyiver nolacak? diğerinde de o öder.
Parasında değilim ki. Sorun bile değil. Tavrı hoş değildi, kırdı beni açıkçası, değersiz hissettim.
tam olarak ne dedi? başta rica etti demişsin.
Rica etti derken söyledi işte. Telefonla uğraşırken kafasını bilr kaldırmadan hesabı ödesene dedi
Emrin olur pasam deseydin
Parası yoktur belki
Sen mi davet ettin o mu?
Yok sadece buluşmuştuk. Ben masraflı biri değilim. Pahalı şeyleri asla ödetmek istemem, çay bile içerken sıkılırım, ısmarlamak istese bile kabul etmem aç değilim derim
Kendisi istedi yemek.
Ayıp etmiş :(
daha yeni buluşmada kıza hesap kitlemek nedir yaw
O kaç kere senin hesabı ödedi? hep. sen bir kere uza kdmn cücesi
Sktr ordan ahlaksız. Önce bir kadınla konuşmayı öğren. Benim hesabımı ödediği falan da yok bir bk bilmeden salça olma.
La cüce gomerim senide sevgilini
Canım hemen bırak onu
çok kaba bir hareket
Pinti bir sevgilin var
Bunu bize söylediğinde sorun çözülmeyecekki ama.
Cebine guvenmeyen erkek evde oturmali
Ne zamandir birliktesiniz
2 ay falan yeni daha
oyle erkeğin taaaa neyse
kime kitleseydi yan masadaki kadina mi?
Vay denyo vay dikkat et o adama
parası yoktur belki ben sorun etmem
Parası yoksa kibar bir şekilde canım param yok sen öder misin bu seferlik diyebilirdi. Ama yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi
oha ciddi misin
Hahaha ezik adam bu uzak dur
Yani isin bir rajonu var yanlis