• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilim hesabı bana kitledi, sizce ne kadar doğru bir davranış? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
42
Yapay Zekaya Sor
Sevgilim hesabı bana kitledi, sizce ne kadar doğru bir davranış?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ödeme Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

74

Cevap

92

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • smsn_4545q
    smsn_4545q Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.

    Durumu yoktur o anda gayet olabilecek şeyler bunlar her geç kız ın başına gelebilir

    1
    1 Yorumla
    • zerasoruyor
      zerasoruyor
      +1 yıl

      Durumu yoksa yemek yemek istemez ya

      Yorumla
  • maestro26
    maestro26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    Ne kabacasi ag.. herşeyde kadın erkek eşittir hesaba gelince erkek öder

    0
    0 Yorumla
  • Blodymarryy
    Blodymarryy Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Ben ayrıl derim öyle bir adamdan bencil ve cimri çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk ben de kotu hissetmistim ama sonradan sacma geldi ben de para istesem verir cunku biliyorum parasiz kaldigi donemde demesi normal bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üslubu doru değildi. Telefona bakarak yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi. Kim olsa kırılırdı

      Yorumla
  • Haken
    Haken Takip Et
    Xper 2 Yaş: 47
    +1 yıl

    Anormal bir durum var ortada. Parası olmayan yemek söylemez veya yemek söylemeden önce parası olmadığı durumunu karşı tarafa bildirmesi gerekir. Saygısızlık şimdiden diz boyu İleride boyunu yutabilir dikkat et

    1
    0 Yorumla
  • Hakan900
    Hakan900 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Durumu yoktur o anda gayet olabilecek şeyler bunlar

    3
    0 Yorumla
  • Guruoldumbenn
    Guruoldumbenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ya bazen hemcinslerim hiç anlamıyorum başka bir zaman da hesap ödeyen erkek maço kadınlar da ödesin diyonuz.

    0
    0 Yorumla
  • esmersırıne
    esmersırıne Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kötü hissetmen normal hoş olmamış tavrı. Bir de burda yazmışlar löp löp yerken falan diye kimse çok komik arkadaş herkesi kendi sanıyor.

    0
    0 Yorumla
  • acininmutlukizi
    acininmutlukizi Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ikinci buluşmaya gidersen seni yuhlarım

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ayrıldım konuşmayı kestim

      Yorumla
  • solitude1736
    solitude1736 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    ayıp etmiş ama en azından görmüş oldun öylelerinden hayır gelmez :/

    2
    0 Yorumla
  • Kabrax
    Kabrax Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    İyi yapmış hep siz mi asalak olacaksınız biraz da erkekler sizi sömürsün :D :D

    0
    0 Yorumla
  • ayşe_pretty
    ayşe_pretty Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    ne olcak sanki bir dahakine evden bişeylrr götürün parkta bayırda piknik yaparsınız :))

    1
    0 Yorumla
  • MoonlapseVertigo
    MoonlapseVertigo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 64%
    +1 yıl

    Neyine bozuluyon aqü? Hastalıkta, sağlıkta, parasızlıkta sen bu adama yardımcı olmayacak mısın? Sizin yalan aşkınıza tüküreyim

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardeşim ben sırf masraf yüklemek için aç olsamda dokum diyen biriyim. Parasında olmadığımı söyledim. Umursamaz bir tavırla ödememi söyledi. Kim olsa kırılırdı

      Yorumla
  • erkann0
    erkann0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    belki parası yoktu neden hep olumsuz düşünüyorsunuz

    1
    0 Yorumla
  • Catsiaaamo
    Catsiaaamo Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Öyleleri yaranıyor , keşke her erkek bu tür şeyleri yapsada burnu sürtse havalı kızların :D

    4
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Havalı değilim. Havalı olsam yüksekten uçar ve zengin biriyle çıkarım, güzelliğim de varken. Ön yargılı yorum yapmayin

      Yorumla
  • Aydın3439
    Aydın3439 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    Olabilir belki parası yok bu kadar mı değer veriyon

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır değer veriyorum tabi. Parası olmayabilir. Bunu açıklayarak rica ederek söylemesi gerekirdi. Umursamaz bir tavırla söyledi ve kendimi çok değersiz hissettim

      Yorumla
    • Aydın3439
      Aydın3439
      +1 yıl

      Tarz-ı yanlış olmuş

      Yorumla
  • Kitalpha
    Kitalpha Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 60%
    +1 yıl

    O senin hesabı öderken kırılmıyor da sen neden kırıldın? Alışmışsınız sömürmeye... Umarım hesabı öderken ekşi yüzünden anlamıştır nasıl biri olduğunu ve ayrılır senden.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha bir halt bilmeden konuşma. Ayrılan kişi de ben oldum. Ona hesap da ödetmedim hiç, kendi hesabımı öderim. Hesap ödeten o. Bazen sırf maydonoz olcam diye yorum yaparak gülünç duruma düşüyorsunuz. Belliki sen çok sömürmüşsün. Henüz tanışma aşamasında olan biri, bir kıza kendi hesabını odetmez. Arasa hiçbir samimiyet yokken. Burda hesabı sessiz bir şekilde ödeyerek büyüklük yapan benim, sonrasında ise gereğini yaptım. Şimdi işine bak

      Yorumla
    • Kitalpha
      Kitalpha
      +1 yıl

      ''Ayrılan kişi de ben oldum...'' Ezik. Sen olursun tabi. İki kuruş cebinden çıktı diye çirkefleştiğine göre başka kim olacaktı? Kendi haklı çıkarmaya çalışma boşuna. Pinti seni...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Lop lop yeyip erkeklere kitlerken iyiydi ama:D kadin erkek esitse her seyde esittir:D seni pis cimri bogazina oturmuş resmen yazik:d

    5
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kızım detayı okursan dikkatli bir şekilde parayı sorum etmediğimi göreceksin. Beni kendinle karıştırdın sanırım, ben aç olduğum halde birkere yemeğini yemedim müsrüf olmasın diye. Dokum dedim çay içtim. Bu sefer baya ısrar edince aç olduğunu söyleyince mecbur kabul ettim. Ve tatlı bir dille söylese canım kurban. Telefona bakarak, yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi. Kim olsa değersiz hissederdi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Karsindakine kizim diye hitap etmemen gerektigini bilmiyosun daha tavrin gayet normalmis sana yakisanmis en azindan

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Genc arkadasimin hesabi odemesi midesine cuk diye oturmus.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Uyumsuz036 beyfendi parada gözüm olmadığını detayda belirtmişim buna rağmen böyle bir yorum yapman ne kadar at görüşlü olduğunu gösteriyor. Bana dokunan hesal değil umursamaz tavrıydı. Ön yargınızla birlikte uzayın şimdi.

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Saol. Canim lahmacum yemege gidiyoz. Hesab benden itiraz istemem. O kadar hesab uzerine karnim acikti.

      Yorumla
  • mert9135
    mert9135 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 322 cevap paylaştı.

    O harbi yıntulmamış odunmuş resmen

    3
    0 Yorumla
  • AÇKÖPEK
    AÇKÖPEK Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Yoktur belki yanında parası neden öyle düşünüyosun ama 😕

    0
    0 Yorumla
  • Ahmttrkl
    Ahmttrkl Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Nerden buluyonuz ole okuzleri yav

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri aracılığı ile tanıştırılmıştık. Tanışma aşamasındaydık daha yeni yani. Ama bitircem

      Yorumla
    • Ahmttrkl
      Ahmttrkl
      +1 yıl

      Yuh bide yeni yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim sinirlerimi bozan da o zaten aşık olduğum biri olsa umrumda olmaz o demeden kalkar gider öderim. Bugün o öder, yarın ben öderim... bundada ödüyorum kendi hesabımı ama fazla ileri gitti bu sefer

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Belki hep o oduyo diyo bikere senin odemeni istedi 😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dikkatli okursan sevinirim :d. Bana birşey ısmarlamaz zaten ben kendi paramı öderim. Zaten tanışma aşamasındaydık iyice soğuttu ayrıldım zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozaman iyiki ayrildin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Edep yoksunu senin ki kusura bakma ama b*k muamelesi olmuş biraz koy tekmeyi gitsin ya da sende aynısını yap belki hatasını anlar *t

    1
    2 Yorumla
    • Areuzebra
      Areuzebra
      +1 yıl

      Erkek niye hep ödesin ki ve yanında parası o anda olmayabilir.
      Edep yoksunu mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Areuzebra hep erkek ödeyecek diye bı kanun yok ama davranış olarak karaktersizlik yapmış olmadığını söyleyebilirdi ya da yoksa öyle bı yerde yemek zorunda mı

      Yorumla
  • Uyumsuz036
    Uyumsuz036 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 83
    +1 yıl

    Artik erkekleri banka olarak gormekten vazgecmeyi birakmalisiniz. bir kerecikten bise olmaz.

    5
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Detayı iyi okursan ne demek istediğimi anlarsın. Bu kadar yüzeysel düşünmeyin

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Okudum. Her genc kizin basina gelebilir.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Hergün her genç kızın başına gelmiyor bu ülkede, sen uzayda filan yasıyorsun galiba

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Hanim efendi rica etmis. Bunda yanlis bise yok. Emri vaki degil. Genc arkadasimiz durumu haz edememis. Midesine oturmis sadece anlatmaya gerek yok goruyorsunuz.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Aksine bayanın anlatmak istediği de bu. Emrivaki yapması, rica etse ya da açıklama yapsa zaten sorun olmaz diyor. Bütün yorumlarda bundan bahsediyor

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Hanim efendi rica etmis. Askim hesabi oder misin? Rica ediyorum. Demis bunda bise yokki

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Tabi 75 lik ve uyumsuz birinden bu cevap beklenir dimi. Başka ne olabilir ki

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Hanim efendi gercekten paylasimi iyice okuyup tarafsiz bakar misiniz? Gercekten rica ediyorum.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Tarafsız biriyim zaten ben, fakat sizin ilk yorumunuz zaten çok yanlış

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Haklisiniz. Ozur dilerim. Genelleme yanlis. Bazilari malesef oyle ama.

      Yorumla
    • Areuzebra
      Areuzebra
      +1 yıl

      Boşver kardeşim alışmış türk kızı beleş yiyip kalkmaya

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Belki bir kaç kendini bilmeze rastladıniz diye, centilmenlikten ödün vermemeli, herkesi aynı kefeye koymamalisiniz

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Areuzebra yedirme ergen. Kim diyor sana yedir diye. Zaten seninle yemek yiyenin aklına şaşarım ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardeşim rica etmedi. Umursamaz bir tavırla yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi ve samimi de değiliz daah 2 ay oldu. Ayrıca bana avcı muamelesi yapan ikinizede söylüyorum diğer beyfendiye de bana ısmarladığı en pahallı şey çaydı. Ac olsamda dokum diyorum çünkü. Koynunuzda gezdirdiğiniz kızlarla karıştırmayın herkesi

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Hanim efendi kimseye saldirmiyorum. Detayda rica etmis demissiniz. Simdi ise rica etmedi diyorsun. Soylemleriniz tutumlu degil. İstanbul'da yasiyorsaniz sizleri musait bir zaman diliminde yemege cikabiliriz. Yemekler bendem efendim karnim acikti canim lahmacun cekti.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Uyumsuz çok güldüm ya. 😂😂 Ismarla hemen gelsin lahmacunlar

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Soyle bol acili uste yesilllikli limonlu olsa da yesek.

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Buradan ekşi veren bayan arkadaslar seviliyorsunuz. Kiymetinizi yine de ben biliyorum.🙄🙂

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Olsa demeye gerek yok. Söyle gelir kapına, bir alo yeter. Herşeyi de biz mi söyleyelim ya😂😂

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Yook. Oyle olmaz. Firindan ciktigi gibi sicakken taze yiceksin. Kapiya gelene kadar terlemis pakette islak oluyor.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      O zaman buyurun sizi hemen fırına alalım 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beyfendi rica etti demekten kastım söyledi demek istedim ama umursamaz bir şekilde söyledi

      Yorumla
    • Uyumsuz036
      Uyumsuz036
      +1 yıl

      Hesaplar benden yemege cikiyoz. Lahmacun yemege haydii. Karnim acccc.

      Yorumla
  • Sen-benimsin
    Sen-benimsin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    elini çantasına sokturmam asla
    ama adama helal olsun istemiş bide :D

    0
    0 Yorumla
  • Zevk01
    Zevk01 Takip Et
    Guru Yaş: 53
    +1 yıl

    Çok yanlış bir erkeğe gerçekten yakışmayan bir davranış.

    0
    0 Yorumla
  • Mberk3435
    Mberk3435 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben ilk kez yemeğe çıkacak olsam hesap ödetmezdim. Zaten sevgilim olduğu için ilerleyen zamanlarda o da daha anlayışlı olacaktır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ve hala o kişiyle sevgilimisin?

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgili değildik zaten, tanışma aşamasındaydık daha 2 ay mi ne oldu. Mesaj yazdım görüşmeyi keselim dedim faln işte

      Yorumla
    • melo-90
      melo-90
      +1 yıl

      O ne cevap yazdi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ok yazdı bildiğin kazma sığır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gercekten sadece ok mu yazdı? 🐃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet aynen öyle cevap verdi

      Yorumla
  • moonlightdance
    moonlightdance Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 40%
    +1 yıl

    Ayrıl bence o şerefsizden kullanıyor seni

    1
    0 Yorumla
  • Sarhoştmhatırlamyrum
    Sarhoştmhatırlamyrum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 57%
    +1 yıl

    Kaç yaşında olduğunu merak ettim. Böyle birşey için üzülüyorsan pek olgunlaşmamışsın gibi geliyor.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardeşim 23 yaşındayım ve açıklamayı iyi oku.. iyi günler

      Yorumla
    • Sarhoştmhatırlamyrum
      Sarhoştmhatırlamyrum
      +1 yıl

      Ben yorumumu sen güncelleme yapmadan önce yapmıştım. Sana da iyi günler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorumun 10 dklık, güncellemem 30 dakika. O nasıl oluyor o zaman?

      Yorumla
    • Sarhoştmhatırlamyrum
      Sarhoştmhatırlamyrum
      +1 yıl

      Soruya girip bakmıyorum güncelleme yapılmış mı diye. Anasayfada böyle birşey gözükmüyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kusura bakmayın o zaman ☺

      Yorumla
    • Sarhoştmhatırlamyrum
      Sarhoştmhatırlamyrum
      +1 yıl

      Sorun değil.

      Yorumla
  • emrelerrr
    emrelerrr Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Belki ters bir sey oldu kotuye yorumlama kendisine sort

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.

    Söyleyecek söz bulamıyorum, aslında çok var ama

    1
    0 Yorumla
  • ukalagirl
    ukalagirl Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Bana da sen öde derse bozulurdum haklısın yanlış..

    1
    0 Yorumla
  • Bad_Girll34
    Bad_Girll34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Yuh artık ne diyim hayvan desem yakışır

    1
    0 Yorumla
  • hasretim_2168
    hasretim_2168 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Erkegim diye gezmesin

    1
    3 Yorumla
    • ssjjsi92
      ssjjsi92
      +1 yıl

      erkek olmakta ne varmış bisürü erkek var? Erkekliği mi yüceltiyosunuz? Ben oğlan istiyorum kız istemiyorum. Erkek adamın erkek oğlu olur. Erkekliğe yakışır mı. Tecavüzü yapanda genelde erkek. Erkeklik değil adamlık önemli herkez erkek yani

      Yorumla
    • ssjjsi92
      ssjjsi92
      +1 yıl

      Önemli olan insan olabilmek

      Yorumla
    • hasretim_2168
      hasretim_2168
      +1 yıl

      Yav he

      Yorumla
  • _Анu_
    _Анu_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kaba bir davranış olmuş.

    2
    0 Yorumla
  • Meiry
    Meiry Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Harbiden insan kotu hisseder

    1
    0 Yorumla
  • okurhanımm
    okurhanımm Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben olsam bende öderdim ama kötü bir durum ya

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hesabı ödeten erkeğin Allah belasını versin

    3
    1 Yorumla
    • Pisi-cik2
      Pisi-cik2
      +1 yıl

      Sırf erkek diye mi?

      Yorumla
  • Rea11
    Rea11 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Samimiyet seviyesini aşmışsaniz gayet normal.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır ya daha tanışma aşamasındaydık. Ama ayrıldım yapamam öyle biriyle

      Yorumla
    • Rea11
      Rea11
      +1 yıl

      Yani haklısın

      Yorumla
  • Soul__fly
    Soul__fly Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    İlk defa mi yemeğe gittiniz?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yemek olarak ilkti bir kaç defa çay içtik ama çoğunda paramı ödedim çünkü başlıkta sevgilim dedim ama tam olarak değil çünkü daha tanışma aşamasıydı 2 ay bile olmadı.

      Yorumla
  • Çileklibiraaa
    Çileklibiraaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende kırılacak bir şey Yok :)

    3
    0 Yorumla
  • buğlemahinev
    buğlemahinev Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Allah böylelerinden korusun. 😂

    1
    0 Yorumla
  • Tiginnim
    Tiginnim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Hiç doğru bir davranış değil kız ayool

    3
    0 Yorumla
  • Gil-Galad
    Gil-Galad Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    ödeyiver nolacak? diğerinde de o öder.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Parasında değilim ki. Sorun bile değil. Tavrı hoş değildi, kırdı beni açıkçası, değersiz hissettim.

      Yorumla
    • Gil-Galad
      Gil-Galad
      +1 yıl

      tam olarak ne dedi? başta rica etti demişsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica etti derken söyledi işte. Telefonla uğraşırken kafasını bilr kaldırmadan hesabı ödesene dedi

      Yorumla
    • Gil-Galad
      Gil-Galad
      +1 yıl

      Emrin olur pasam deseydin

      Yorumla
  • erendiebiri
    erendiebiri Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Parası yoktur belki
    Sen mi davet ettin o mu?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok sadece buluşmuştuk. Ben masraflı biri değilim. Pahalı şeyleri asla ödetmek istemem, çay bile içerken sıkılırım, ısmarlamak istese bile kabul etmem aç değilim derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi istedi yemek.

      Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      Ayıp etmiş :(

      Yorumla
  • Örümcek_Adnan
    Örümcek_Adnan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 699 cevap paylaştı.

    daha yeni buluşmada kıza hesap kitlemek nedir yaw

    1
    0 Yorumla
  • peteninejdergası
    peteninejdergası Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    O kaç kere senin hesabı ödedi? hep. sen bir kere uza kdmn cücesi

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sktr ordan ahlaksız. Önce bir kadınla konuşmayı öğren. Benim hesabımı ödediği falan da yok bir bk bilmeden salça olma.

      Yorumla
    • peteninejdergası
      peteninejdergası
      +1 yıl

      La cüce gomerim senide sevgilini

      Yorumla
  • sonsuzum52
    sonsuzum52 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Canım hemen bırak onu

    1
    0 Yorumla
  • ozalımınkızıbenim
    ozalımınkızıbenim Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    çok kaba bir hareket

    1
    0 Yorumla
  • Muzafer_Tuğkan
    Muzafer_Tuğkan Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Pinti bir sevgilin var

    2
    0 Yorumla
  • Blue_Circle
    Blue_Circle Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    Bunu bize söylediğinde sorun çözülmeyecekki ama.

    0
    0 Yorumla
  • Maybee_Lynn
    Maybee_Lynn Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 648 cevap paylaştı.

    Cebine guvenmeyen erkek evde oturmali

    0
    0 Yorumla
  • QueenQuin
    QueenQuin Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ne zamandir birliktesiniz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 ay falan yeni daha

      Yorumla
  • Tekin5406
    Tekin5406 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.

    oyle erkeğin taaaa neyse

    1
    0 Yorumla
  • berixx
    berixx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    kime kitleseydi yan masadaki kadina mi?

    4
    0 Yorumla
  • atess0
    atess0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Vay denyo vay dikkat et o adama

    1
    0 Yorumla
  • icecelly
    icecelly Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    parası yoktur belki ben sorun etmem

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Parası yoksa kibar bir şekilde canım param yok sen öder misin bu seferlik diyebilirdi. Ama yüzüme bile bakmadan hesabı ödesene dedi

      Yorumla
    • icecelly
      icecelly
      +1 yıl

      oha ciddi misin

      Yorumla
  • ümit2688
    ümit2688 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Hahaha ezik adam bu uzak dur

    2
    0 Yorumla
  • SCArıkan
    SCArıkan Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yani isin bir rajonu var yanlis

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim hesabı bana kitledi, sizce ne kadar doğru bir davranış?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce yanlış bir davranış mi olmuş? 4 cevap verildi
Yaptığı doğrumu sizce? 6 cevap verildi
Sizce yaptığı doğru bir şey mi? 7 cevap verildi
Sizce bu davranış doğru veya güzel mi? 7 cevap verildi
Sizce bu halamın yaptığı yanlış yoksa doğru? 4 cevap verildi
Haketti mi sizce bunu? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨