Sizce bu halamın yaptığı yanlış yoksa doğru?

Babamlar 4 kardeş 2 kız 2 erkek en büyükleri babam onun altındaki halam onun altındaki de halam ve amcam benle beraber kardeslerimle beraber 8 kuzeniz babamdan küçük olan halam bekar ve halen hiç evlenmedi yası 58 bu halamın bacı hergün arar nasılsın iyimişin gibisinden küçük halamlar tatil planı yaptılar senide götürelim diye oda gitti küçük halamın oğluda hollanda da çalısıyor mühendis olarak memlekete gelecekler diye kuzenime kola almıs seviyor diye bana söylemedi fazla iş göstermez teyze yeğen fotoğraf çekinmişler eve koymus halam sizce bu yanlıs durum değil mi yiğen ayrımcılık yapmak cocukken cok sey aldı aklımız ermiyordu ama büyüğünce insan anlıyor kuzenimi kıskandığım için değil seviyorum halen tabiki ama sizce halamın böyle yapması yanlış değil mi kim benimle ilgilenirse onla daha çok severim diye
Sizce bu halamın yaptığı yanlış yoksa doğru?
Cevapla