Sizce öyle yapmakla hata mı yapmışım, yoksa haklı mıyım?

2018'de Yks'ye girdim ve hedefime ulaşmış olmama rağmen halalarımın isteğiyle, okumayı hiç istemediğim bir şehirde, yine okumayı hiç istemediğim bir bölüm tercih ettim. Sonrasında ise derslerimde çok zorlandığım için başka bir bölüme yatay geçiş yapmak istedim, ama onlar benim bu isteğime şiddetle karşı çıktılar. Sonrasında ise ben de okuduğum şehri de sevmediğim için en azından sevdiğim bir şehirde okuyayım diye düşünüp İzmir'de bir üniversiteye yatay geçiş yaptım, ama orada da derslerimde başarılı olamadım ve azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise memleketime dönmeyip İzmir'de tekrardan Yks'ye hazırlanıyordum ve sınavdan gerçekten güzel bir sonuç aldım. Biraz önce babaannemle halamın yanına gidip oturduk, çay içip kek yedik. Konu açıldı ve halam " Artık İzmir'i falan da bırak, okuyacaksan burada oku ve düzgün bir bölüm oku " dedi. Ben de bir anda sinirlenip bağırarak " Sana ne? Sen kimsin? El bebek gül bebek büyüyüp Ankara 'da 4-5 sene okudun. Şimdi de kalkmış bana ders veriyorsun " dedim ve hışımla ayağa kalkıp kapıyı sertçe çarpıp çıktım.
Sizce öyle yapmakla hata mı yapmışım, yoksa haklı mıyım?
Cevapla