• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Sevgilinizle öpüştükten sonra pişman olmanızın nedeni ne olurdu?

ЂanShe
ЂanShe Takip Et
Guru Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Sevgilinize aşk dolu bir öpücük verdiniz lakin gelin görün ki çok pişmansınız. Neden?
Sevgilinizle öpüştükten sonra pişman olmanızın nedeni ne olurdu?


#Bansheesunar
#BenşiiDiyeceksiniz
Sevgilinizle öpüştükten sonra pişman olmanızın nedeni ne olurdu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.

    Sevistikten sonra yaşanan o pişmanlığı anlarım da öpüştükten sonra kim pişman olur ki? :):

    2
    5 Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      Sarımsak yemiş biriyle öğüşmek pişmanlık getirmez mi biber? :))

      Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      Öğüşmek ne yâ öpüşmek *

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      Ya ben de sarımsak yemissem?

      Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      Ortalığın anasını ağlatırsınız afedersin ama 😂

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      Of yansın geceler.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • GolgeAdam_
    GolgeAdam_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Biyiklari ve igrenc opusmesi..

    1
    15 Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      bıyıklarını öpmedende görürsün :) sen nasıl kadın öptün öyle bıyıklı mıyıklı :))

      Yorumla
    • GolgeAdam_
      GolgeAdam_
      +1 yıl

      Gece, loş ışık, deniz kenari, gece kulubu.. :)))

      Biyiklarini almayi unutan bir kadini öptüm.. Senin aklina ne geldi acaba biyik deyince? ;)

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      hahahah :) ama sevgili demiş yahu insan sevgilisini bilir az çok ya da kusur aramaz hani yeni tanıştığın dersin anlarım ağzı kokuyordur bıyıkları vardır kötü öpüşüyordur falan filan..)

      Yorumla
    • GolgeAdam_
      GolgeAdam_
      +1 yıl

      Haklisin, sevgili olarak degil opustugum herhangi biri cevapladim.. Dikkat etmemisim sevgili kavramina.. Ama su da olabilir, yeni sevgili olmussun, bir gece bulusacaksin ve bakim yapmayi es gecmistir.. ;) Her turlu riskli.. Once biyiga dikkat etmek gerek.. :))))

      Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      @keremDNZ sevgilin leş gibi sarımsak yemiş olsa sırf sevgilin diye öpüşecek misin

      Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      Ya da pişman olmaz mısın

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      öpüşürüm:D istersen yede gel bak:D

      Yorumla
    • GolgeAdam_
      GolgeAdam_
      +1 yıl

      Pislik misin bro yapma Allahini seversen yaa.. Gece gece ne istedin midemden.. 🤢🤢🤢🤢

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      gölge sevgilin sarımsak yese öpmeyecekmisn :)

      Yorumla
    • GolgeAdam_
      GolgeAdam_
      +1 yıl

      Opmem tabii bro, yanima gelirken dikkat edecek ben nasil dikkat ediyorsam.. :))))

      Kapatsak su sarmisak mevzunu yaa.. Vakit sarmisakli muhabbetler icin hic uygun degil.. :))))

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      hahaha tamam senin hassas yerin o heralde:D

      Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      @keremDNZ öğğğğğğ kusmaya gidiyorum

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      klozete yetiş ortalığa yapma )

      Yorumla
    • GolgeAdam_
      GolgeAdam_
      +1 yıl

      Tesekkur ederim.. :))

      Yorumla
    • ЂanShe
      ЂanShe
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bütün tükürüklerini ağzıma bıraktığı için 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • pekgezenti
    pekgezenti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 67%
    +1 yıl

    5 dk once sarımsaklı mantı yemiş olabilir

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

66

Cevap

89

Cevap

  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı.

    Hiç pişman olmadım
    #iyiaksamlar

    1
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.

    Pişmanlık olması mı herkes gadasi

    1
    0 Yorumla
  • CurlyM
    CurlyM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    Muhtemelen aşk ısırığına sebep olmuşumdur ya da öpüştüğümüz sırada elim olmayacak bir yere kaymıştır. Bunlardan rahatsız olacağını düşündüğüm için pişman olurum. Ama en çok kafasını çekerse işte o zaman kahrolurum. Kafasını kurcalayan büyük olasılık benimle ilgili bir soruna işaret eder.

    2
    0 Yorumla
  • Yorgan_Freeman
    Yorgan_Freeman Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 40%
    +1 yıl

    Bugüne kadarki sevgililerime öpüşmemden hiç pişman olmadım.

    Kadın bu tip şeyleri tabu olarak, "namus" olarak görüyorsa, bu tip toplumsal dayatmalardan dolayı pişmanlık duyabilir.

    Bu da gereksiz bir pişmanlıktır.
    Öpüşmek, anlatılmaz yaşanır tadında anlardan biridir.

    2
    0 Yorumla
  • behişti89
    behişti89 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kimse de pişman değilmiş ya da olmasa olmaz gözüyle bakmış
    hayret dersin 40 yıllık evliler ulan hadi öpüştün sevistin ayrıldın bir dahaki ile de aynı oldu ayrıldın bir iki kişi ile öpüştüğü seviştiği kişiyle evleneceksin
    Sevgili iken neyin garantisi oluyor kulandirtmayın kendinizi erkek ve kızlar için diyorum

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nisanlanlanmadan once uzun bir sure sevgiliydik.. opudur ederdik.. cok sevdigimden bazen open ben olurdum.. bir gun hic unutmam " kotu bir kizsin sen " demez mi... ayrilinca bu cumlenin normsl. bir insana ait olamayacaginin farkins daha iyi vardim.7

    2
    0 Yorumla
  • ___GK___
    ___GK___ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    İnanç kaynaklı olabilir, sevgisinden emin değildir olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Nəməsis
    Nəməsis Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok şükür hiç böyle pişman olacağım bir şey yapmadım 😅

    1
    0 Yorumla
  • MütefekkirSeyyah_
    MütefekkirSeyyah_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Haram işledim!
    Günaha girdim nikahım olmayan birini öptüm..

    #Vesselam

    6
    0 Yorumla
  • selimguvenxx
    selimguvenxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Neden mi çünkü seni hayatının kadını görüyor gör ki ilk günden öpüyor sonra sonra daha ilerisi güven kaybı oluyor güvenemiyor niye biliyor musun yarın belki bir hafta sonra bitecek...

    3
    0 Yorumla
  • em-bilgic
    em-bilgic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 86%
    +1 yıl

    Ayrilmak uzere felan olursa olur heralde insana... Ne kdar slak slak sorular bunlar 😂 Neyse yedigi bisey kalmistir deyip gulsun birileri simdi burda hakkaten pisman olanlar vardir. Ama su var misal ben evlenmiyecim insani opmem kardes... Nedir bu hormonel manyaklik yani? Pisman olucaksan opme yani ne oyle iki tarafida uzucek bisey yapiyosun... Madem uzulucen niye opuyosun? Demek ki onem vermiyosun al sullllap diye opucuk sonra noldu pismanim 😂 get out ordan 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • öylesinebişey
    öylesinebişey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Mükemmel olduğunudan emin olmam lazım. Ki pişman olmam yine ama tam tatmin olmam için yani. Komplekse değil ama takıntım var benim bir şeyin olacaksa en iyisi olması.

    1
    0 Yorumla
  • inflenix
    inflenix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 57%
    +1 yıl

    Bu kadar sene beklemişim, pişman olursam asarım kendimi

    4
    1 Yorumla
    • Artist75
      Artist75
      +1 yıl

      Hayrkırdım :)

      Yorumla
  • Pretty_Girll
    Pretty_Girll Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Biraz daha öpemediğim olurdu.. yeteri kadar öpmediysem doymadıysam.. pişman olurum.. 😂😂ulan biraz daha öpeydim iyidi.. dye bir yakınma..

    2
    0 Yorumla
  • iştekuzukuzugeldim
    iştekuzukuzugeldim Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    Ben çoğunlukla yaptığı şeylerden pişmanlık duymayan biriyim. Çünkü bir işi yapmadan evvel çok düşünürüm üzerinde.

    2
    0 Yorumla
  • cigolatamm
    cigolatamm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 58%
    +1 yıl

    onu niye daha önce öpmedim diye pişman olabilirim XaQ..

    3
    2 Yorumla
    • XaQ0N
      XaQ0N
      +1 yıl

      @cigolatamm seni seviyorum 😘😘

      Yorumla
    • cigolatamm
      cigolatamm
      +1 yıl

      @XaQ0N bende senden bahsediyordum 😄
      bende seni seviyorum 😘

      Yorumla
  • sonsuz_ask
    sonsuz_ask Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Hiç opusmedim ama yaparsam sanırım vicdanım rahat etmez çünkü günaha girmek ve sokmak beni çok pişman eder eşimden başkasına nasip etmesin ALLAH

    1
    2 Yorumla
    • cansuakan
      cansuakan
      +1 yıl

      31 yaşındasın ve hiç öpüşmedin mi? Neyse cennette hurilerinle öpüşürsün artık

      Yorumla
    • sonsuz_ask
      sonsuz_ask
      +1 yıl

      @cansuakan çok meraklısı değilim gayette memnunum hayatımdan

      Yorumla
  • mutantnproud
    mutantnproud Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı.

    Öyle bişey yaşasam nedenini ben de bilemem herhalde, pişman olmak için mantıklı bir sebep gelmedi aklıma.

    1
    0 Yorumla
  • jaqendeborah
    jaqendeborah Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 44%
    +1 yıl

    filmlerdeki izlediğim şekli yapmaya çalıştım beceremedim rezil olmuştum pişmanım

    2
    1 Yorumla
    • Ecehanim3
      Ecehanim3
      +1 yıl

      Masum

      Yorumla
  • uykusuzxx
    uykusuzxx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    Çünkü sevdiği için değil de rutin bir şeymiş gibi hareket etmesi..

    2
    0 Yorumla
  • falanca-filanca
    falanca-filanca Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Baskasi kalbimde yasiodur ona olan sevgime ihanet ettgimi ZANNEDERIM ole pisman olurum yoksa bisi olmaz opucukten

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öpüşürken ya da öpüştükten sonra neden öpüştüm diye hiç pişman olmadım. Herkes öpüşsün. Öpüşmek güzel birşey

    3
    0 Yorumla
  • Balkanlı1995
    Balkanlı1995 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Hiç bir sorun yok ne pişman olacam bidaha yapışırim genelde 1 saat opusmuslugum vardır..

    1
    0 Yorumla
  • Khaleesimsitokio
    Khaleesimsitokio Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    "Ah neden daha fazla opmedimki" gibi bir pismanlik olurdu

    1
    0 Yorumla
  • AnilCan89
    AnilCan89 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 52%
    +1 yıl

    Opusme asamasina kadar neden pisman oldugunu anlayamadigini sorar, sinirlenirdim.

    1
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Hiç öpücükten pişman olmadım.
    Aksine çok ama çok mutlu oldum. Bir sonraki buluşmayı iple çektim.

    1
    0 Yorumla
  • LonelyForeigner
    LonelyForeigner Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Ailesinin arkasından iş çevirenler pişman olurlar genelde. Bu da yasak bişeyi yaptıklarından ötürü

    1
    0 Yorumla
  • Yaniyorum3131
    Yaniyorum3131 Takip Et
    Guru Yaş: 51 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Niye pisman olayim aga,😉
    Öpüsmek iyidir pismanlik duyulmasi sacma

    1
    0 Yorumla
  • Parliament011
    Parliament011 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Kokuyodur kokuyodur. Yoksa niye pişman olasın... :))

    1
    0 Yorumla
  • MasterMagician
    MasterMagician Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    çünkü toplumsal yapımızdan dolayı. ailelerimiz evlenmeden öpme gibi yetiştiriyor

    1
    0 Yorumla
  • EvcilAyı
    EvcilAyı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bir kez bile pişman olmadım. Yine olsa yine yaparım😂😂

    1
    0 Yorumla
  • VoyagerC
    VoyagerC Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Pişman olacağım tek şey, keşke daha uzun sürseydi demem..

    1
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı.

    Öpüşmeden sonra oral sexle devam etmediğime pişman olabilirim...

    1
    0 Yorumla
  • sinirlerimbozukk
    sinirlerimbozukk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Değmez biri oldugu icin.. Ya da sevgilimse gunah isledigim icin olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Pembemarlboro
    Pembemarlboro Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 40%
    +1 yıl

    Yeterince sevmiyor oluşumdan kaynakli olur heralde 🤔

    1
    0 Yorumla
  • keremDNZ
    keremDNZ Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8b cevap paylaştı.

    adı üstünde sevgilim neden pişman olayım hani yeni tanıştığın bir kadın dersinde anlarız

    1
    0 Yorumla
  • LightOfGod55
    LightOfGod55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    ağzı kokmuyorsa pişman olmam kokuyorsa tek pişman olma sebebim

    2
    2 Yorumla
    • LightOfGod55
      LightOfGod55
      +1 yıl

      hahhaahahah

      Yorumla
    • LightOfGod55
      LightOfGod55
      +1 yıl

      onun yerine bakım yapsanız biz hergin nasıl yapıyorsak

      Yorumla
  • _DelininBiri_
    _DelininBiri_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı.

    Demek ki bir şey hissetmemişim. Ondan pişman olmuşumdur.

    1
    0 Yorumla
  • neolmuş
    neolmuş Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Öpüştüklerim için pişman değilim haa aklım halaa öpüşmediklerimde..

    3
    0 Yorumla
  • Kâlpkırrmz
    Kâlpkırrmz Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Bir daha, sonra tekrar ve sonra tekrar öpmediğim için pişman olurum

    1
    0 Yorumla
  • 1grafiktasarımcı
    1grafiktasarımcı Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Öptükten sonra adilik yapıp gidecekse pişman olurum.
    Kirlenir bütün ümidim.

    1
    0 Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    ben senin bildiğin kızlardan değilim diyip fırça atması

    1
    0 Yorumla
  • Missisippii
    Missisippii Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir şey hissetmiyorsam pişman olurum.

    3
    0 Yorumla
  • gencecikcocuk
    gencecikcocuk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hoşlandığım sevmeye yakın olduğum biriyse yediği bir şey yüzünden ondan soğuyabileceğim ihtimalinden dolayı sarımsak soğan sonrası

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ayıp günah diyen kızlar çok komikler ya onla bunla öpüşüp günah akılsızlar😄

    1
    0 Yorumla
  • DüşbaZ__
    DüşbaZ__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Ellerim boşda kaldıysa pişman olurum😊

    1
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.

    Öpüşmedim ama kesin pişman olurdum. Sipariş verdiğim pizza için pişman olan insanım

    2
    0 Yorumla
  • Sonsuzluk-Diyar
    Sonsuzluk-Diyar Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Gerçekten sevmeyen sevgisinden emin olmayan kişiler pişman olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Sevmiyorsam pişman olurum

    1
    0 Yorumla
  • yetke
    yetke Takip Et
    Xper 6 Yaş: 63
    +1 yıl

    insan sevdiğini öpünce neden pişman olsunki. bence göreceli bir yaklaşım

    1
    0 Yorumla
  • ney06
    ney06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Hersey bos. Pisman olacagin seyleri yapma. kimseide pisman etme. Kimsenin guvenini gasp etme.

    1
    0 Yorumla
  • uia1608aks
    uia1608aks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Eyer sevıyosam pişman olmam lakin sevmiyorsam duygularıyla oynuyorum dusuncesıne kapılıp pişman olurum

    1
    0 Yorumla
  • GkhnK
    GkhnK Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı.

    Hiç pişman olmadım yani (:

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O kadar öpüştük daha ileriye gidemedik olurdu herhalde :D

    1
    0 Yorumla
  • Harunmemiş
    Harunmemiş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Niye devam etmedim ki diye bir pismnlik olurdu.. (:

    1
    0 Yorumla
  • IBlackMambaI
    IBlackMambaI Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevgilimle opusmem
    Karimla opusurum

    13
    4 Yorumla
    • Taşaklikizintaşaki
      Taşaklikizintaşaki
      +1 yıl

      Vuvv. Bende kimseyle Elele bile tutmadim😂

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      @Taşaklikizintaşaki cok gzel tebrik ediyorum 😊

      Yorumla
    • Taşaklikizintaşaki
      Taşaklikizintaşaki
      +1 yıl

      Saol saol😄😄😄😅

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      @Taşaklikizintaşaki roca ederim 😄

      Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Dişini fırçalamamıştır ya da ağzı kokuyordur

    1
    0 Yorumla
  • StandByForever
    StandByForever Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    bu şekil öpüşürse sakat yalnız.

    3
    0 Yorumla
  • cutemadchen
    cutemadchen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    kötü öpüşürse üzülürüm , ama aşıksam öğretirim :D

    2
    5 Yorumla
    • Barmen-007
      Barmen-007
      +1 yıl

      Oooo sexy theacher

      Yorumla
    • cutemadchen
      cutemadchen
      +1 yıl

      @Barmen-007 :D e güzel öpüşmek önemli

      Yorumla
    • Barmen-007
      Barmen-007
      +1 yıl

      Katiliyorum opusmek herseyden zewkli

      Yorumla
    • cutemadchen
      cutemadchen
      +1 yıl

      @Barmen-007 sence bunu neden eksiliyorlar? :D kötü öpüşenler alındı sanırm :D

      Yorumla
    • Barmen-007
      Barmen-007
      +1 yıl

      Ewet olabilir ipusmeyen kaldi sanki

      Yorumla
  • PollyannanınRuju
    PollyannanınRuju Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    Pişman olacağım kimseyi öpmem

    2
    3 Yorumla
    • namıdiyar
      namıdiyar
      +1 yıl

      Çok iddaali

      Yorumla
    • PollyannanınRuju
      PollyannanınRuju
      +1 yıl

      @namıdiyar hayır olması gerektiği gibi

      Yorumla
    • namıdiyar
      namıdiyar
      +1 yıl

      Haklısın en iyisi

      Yorumla
  • Devamını Gör (95)
Devamını Gör(140)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizle öpüştükten sonra pişman olmanızın nedeni ne olurdu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç sevmediğiniz birini öptükten sonra pişman oldunuz mu? 13 cevap verildi
Hiç öpüştüğünüz için pişman oldunuz mu? yani sevgilisiniz 2 yıl sonra ayrıldınız geri dönüş yok... 5 cevap verildi
Sevgilim eski öptüklerinden pişman değilmiş siz olsanız ne derdiniz? 5 cevap verildi
Sevgili ile öpüşmek beni çok çok pişman etti. Vicdan azabı çekiyorum, ne yapacağım? 7 cevap verildi
Sarhoşken başkasıyla öpüşen sevgilinizi affeder misiniz? 47 cevap verildi
Sevgili olduğunuz için pişman olduğunuz biri oldu mu, olduysa neden? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨