Sevgilim eski öptüklerinden pişman değilmiş siz olsanız ne derdiniz?

Ben pişman oluyorum dedim çünkü evlendiğin kişiyle olması daha doğru, o da isteyerek öptüğüm için pişman değilim diyo tuhaf geldi açıkçası.
Güncellemeler
+1 yıl
ayrılmak çok kolay oldu Allaha emanet dedi direkt
Sevgilim eski öptüklerinden pişman değilmiş siz olsanız ne derdiniz?
Cevapla