Hiç öpüştüğünüz için pişman oldunuz mu? yani sevgilisiniz 2 yıl sonra ayrıldınız geri dönüş yok pişmanlık yaşadınız mı?

bundan sonrakş hayatınızda birisi çıkarsa onunla da aynı şekilde bunları yaşayıp ayrılırsanız ne hissedersiniz?
Hiç öpüştüğünüz için pişman oldunuz mu? yani sevgilisiniz 2 yıl sonra ayrıldınız geri dönüş yok pişmanlık yaşadınız mı?
Cevapla