Sevgili ile öpüşmek beni çok çok pişman etti. Vicdan azabı çekiyorum, ne yapacağım?

İnsanlar öpüşmeye alışkın herhalde ben çok pişmanım ayrıca sevgilimden ayrıldım sırf sadece onunla öpüştüğüm için barışmak istiyorum ama o bana yanlış yaptı böyle bişey yaptığım için çok üzgünüm gerçekten yaşamaya bile hevesim yok ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 😔

Sevgili ile öpüşmek beni çok çok pişman etti. Vicdan azabı çekiyorum, ne yapacağım?
Cevapla