Ayrıldığım sevgilimi öptüğüm için pişmanım. Pişmanlığımı geçirmek için ne yapmalıyım?

Ayrılalı 1 ay oldu. Şu aralar onu öptüğüme pişman olduğum aklıma geliyor ama olan oldu. Bu pişmanlığım nasıl geçer?
Ayrıldığım sevgilimi öptüğüm için pişmanım. Pişmanlığımı geçirmek için ne yapmalıyım?
Cevapla